September 25, 2020

Summer empties 2020 part 3 (face)

        Τρίτο και τελευταίο μέρος των καλοκαιρινών empties (μετά το μακροσκελές Summer empties 2020 part 1 και το Summer empties 2020 part 2 - hair and body ) με όλα τα προϊόντα για το πρόσωπο που άδειασαν εντελώς τους τελευταίους μήνες... 
ιδού λοιπόν οι τελικές απόψεις μου!



 Summer empties 2020 part 3 (face)


Too Cool for School
Egg Mousse pack 100ml
Από τις πιο ενδιαφέρουσες μάσκες που έχω δοκιμάσει, με πολύ ιδιαίτερη σύσταση σε μορφή μους (σαν αφρός ξυρίσματος!). Χρησιμοποιούσα αυτή την κορεάτικη μάσκα όταν δεν είχα πολύ χρόνο ή βαριόμουν, γιατί δρούσε πολύ γρήγορα - την άπλωνα σε όλο το πρόσωπο, σιγά σιγά εξατμιζόταν και σε πέντε λεπτά το πολύ ξέπλενα τα υπολείμματα. Άφηνε το δέρμα μου πολύ λείο και λαμπερό, την ευχαριστήθηκα πολύ και άνετα θα την αγόραζα ξανά.
 
 Avon Anew Purifying Jelly cleanser
Charcoal extract, Oily/combimation skin 150 ml
Αυτό το καθαριστικό, διάφανο τζελ προσώπου με άνθρακα ήταν πολύ ωραίο για το μεικτό μου δέρμα. Είχε διακριτική μυρωδιά, δεν έκανε πολύ αφρό (κάτι που δεν με ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα , πλέον αναζητώ προϊόντα καθαρισμού χωρίς αφριστικούς και αφυδατικούς παράγοντες) και άφηνε το δέρμα μου απαλό, χωρίς να τραβάει. Η χωρίς parabens σύνθεσή του περιέχει εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και lingonberry και είναι πολύ πιθανό να το ξαναπάρω.

 Garnier Bio Micellar Water 400 ml
Έχοντας μείνει εξαιρετικά ικανοποιημένη από το κλασικό νερό micellaire της Garnier, είπα να δοκιμάσω και αυτό από τη βιολογική τους σειρά, που περιέχει καταπραϋντικό νερό κενταύριας, εκχύλισμα κριθαριού και φυτική γλυκερίνη. Δεν θα έλεγα ότι είναι κακό προϊόν, έχει όμως πολύ έντονη μυρωδιά που δεν μου άρεσε και θεωρώ ότι δεν έιναι τόσο αποτελεσματικό, όσο το Garnier Skin Active micellar water με το ροζ καπάκι, που αγαπώ ιδιαίτερα. Δεν θα το πρότεινα.
 
 Yves Rocher
Purifying mask - Mattify your skin! 30 ml
Radiance mask - Awaken your skin! 30 ml
 Η μάσκα καθαρισμού με καολίνη στην πράσινη συσκευασία ήταν πολύ καλή και δεν αφυδάτωσε καθόλου το δέρμα μου - συνήθως οι καθαριστικές μάσκες με άργιλο (οποιασδήποτε μορφής) ερεθίζουν και κοκκινίζουν το ευαίσθητο δέρμα μου, αυτή όμως δεν μου προκάλεσε κανένα πρόβλημα και ήταν μια χαρά. 
Τη δεύτερη μάσκα για λάμψη, που έχει δροσερή τζελ σύσταση και δεν χρειάζεται ξέβγαλμα με νερό, τη χρησιμοποίησα αρχικά ως μάσκα νύχτας, την εφάρμοσα δηλαδή μετά τον βραδινό μου καθαρισμό, αντί για ενυδατική κρέμα νυκτός. Δεν ήταν όμως αρκετή για το απαιτητικό μου δέρμα, που τη ρούφηξε εντελώς και το πρωί αισθανόμουν ότι είχα ανάγκη από έξτρα ενυδάτωση. Βρήκα τελικά την ιδανική λύση: έβαζα το βράδυ ένα ενυδατικό σέρουμ, έπειτα μια λεπτή στρώση από αυτό το τζελ και στη συνέχεια την κρέμα νυκτός - το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικο, το δέρμα μου ήταν φουλ ενυδατωμένο και λαμπερό. 
Είδα ότι ο Yves Rocher έχει επανακυκλοφορήσει τις συγκεκριμένες μάσκες με ελαφρώς διαφορετική συσκευασία - αν τις βρω σε προσφορά, ίσως τις ξαναπάρω.

 

Payot Sunny Creme Savouresse spf 50
Μια πολύ ενδιαφέρουσα και ενυδατική αντιηλιακή κρέμα προσώπου, 

Avon Anew Anti Wrinkle 
Smoothing seum 0.1 Pure Retinol 30 ml
Πριν από μερικούς μήνες έμαθα τη χρησιμότητα των ρετινοειδών  ... και αποφάσισα να εισάγω αυτό το σέρουμ στο καθημερινό μου skincare routine. Σύντομα θα ανεβάσω ένα αναλυτικό άρθρο για όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τη ρετινόλη και για τηνμέχρι τώρα εμπειρία μου με αυτή, οπότε μείνετε συντονισμένοι!!!
 
 Avon Sun Pure and Sensitive
moisturising sun lotion, face and body spf50  150 ml
Μου άρεσε αυτό το αντιηλιακό, γιατί είναι κατάλληλο για ευαίσθητη επιδερμίδα και μπορεί να φορεθεί σε πρόσωπο και σώμα. Αρχικά φαίνεται λίγο βαρύ, απορροφάται όμως γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Γενικά με άφησε ικανοποιημένη και ίσως το πάρω ξανά.
 
 Physician's Formula
Vitamin Shot Brightening serum 30 ml
Από τα πιο αγαπημένα μου σέρουμ! 
 
Catrice Hydro Plumping serum
1.5 % Hyaluronic Acid  30 ml
Αυτό το προϊόν είναι η απόδειξη οτι ένα καλό ενυδατικό σέρουμ με υαλουρονικό οξύ δεν χρειάζεται να είναι πανάκριβο! Περιέχει 1,5% sodium hyaluronate, ένα παράγωγο του υαλουρονικού οξέος, εξίσου ενυδατικό, καθώς και πανθενόλη. Έχει διάφανη, ελαφριά και λίγο κολλώδη υφή, σαν υγρό τζελ (όπως και τα περισσότερα σέρουμ αυτού του είδους), απορροφάται γρήγορα μπορεί να συνδυαστεί  με άλλους όρους. Πολύ καλή επιλογή - θέλω να δοκιμάσω κι άλλα  skincare προϊόντα από την Catrice!

Avon Nutraeffects Radiance overnight cream 50 ml
Μια κρέμα νύχτας με εκχυλίσματα σπόρων και συνδυασμό φυσικών συστατικών για λάμψη - την έχω πάρει αρκετές φορές, γιατί έχει ελαφριά υφή, ενυδατώνει σε βάθος και είναι πολύ οικονομική (βγαίνει συχνά σε προσφορά). Γενικώς μου αρέσει αυτή η σειρά της Avon κι έχω μείνει ικανοποιημένη από όλα τα που έχω δοκιμάσει.
 
 
 Exxence My lip beauty ritual
moisturising lip balm with cherry blossom   4.8 gr
Για αυτή την υπέροχη σειρά των lip balms από την Essence έχω μιλήσει επανειλημμένα... τα αγαπώ, είναι εξαιρετικά και σίγουρα θα τα αναζητησω ξανά !
 
 
 
Αυτά λοιπόν από εμένα για την ώρα...
Σας φιλώ

Διαβάστε επίσης..
 
 

No comments: