September 18, 2020

Review - REVLON Natural Honey Zen shower gel + Youth body lotion

     Μπορεί να μην το γνωρίζατε, όμως η Revlon, εκτός από εξαιρετικά προϊόντα μακιγιάζ, διαθέτει και προϊόντα περιποίησης σώματος. Τα θυμάμαι πριν από πολλά, πολλά, πολλαααά χρόνια (στις αρχές των '90s αναφέρομαι, ναι, ναι, είμαι τόσο μεγάλη!) στα ράφια των Hondos Center, απ' όπου και τα προμηθευόμουν. Είχαν διαφορετικές συσκευασίες βέβαια τότε, ήταν όμως πολύ αγαπημένα μου και σε πολύ καλές τιμές και τα εντόπισα προσφάτως στο αγαπημένο μου πλέον e-shop του parfimo.gr . Επέλεξα ένα αφρόλουτρο και μία κρέμα σώματος - πάμε να σας τα δείξω!

 


    Το Natural Honey Zen shower gel είναι ένα φρόλουτρο σε συσκευασία των 650 ml και είναι κατάλληλο για όλη την οικογένεια.  Η διάφανη, gel σύνθεσή του διατηρεί  την ελαστικότητα του δέρματος και περιέχει εκχύλισμα λευκού τσαγιού με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η μυρωδιά του μου θυίζει παιδκά αφρόλουτρα, είναι ευχάριστη και αναζωογονητική, αυτό που λέμε "φρεσκάδα και καθαριότητα" και μου αρέσει ιδιαίτερα για πρωινό ντους. Ο αφρός που δημιουργεί μια μικρή ποσότητα από το είναι πλούσιος και απαλός και αφήνει το δέρμα μου υπέροχο. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κι άλλα αφρόλουτρα της ίδιας σειράς, ειδικά αυτό με τη βρώμη, που ελιναι ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες και το θρεπτικό με πρόπολη. Μέχρι να μου τελειώσει αυτή η jumbo συσκευασία βέβαια, έχουμε μέλλον...



     Η Youth body lotion είναι μια κρέμα σώματος σε συσκευασία των 300 ml με επτά φυσικά συστατικά για επτά οφέλη στην επθδερμίδα: μέλι για ενυδάτωση, ελαιόλαδο για θρέψη, αλόη για απαλότητα, κολλαγόνο για ελαστικότητα, τριαντάφυλλο για λείανση, χαβιάρι για τόνωση και εκχύλισμα σταφυλιού για λάμψη... τέλειο δεν ακούγεται; Νομίζω ότι σπανίως βρίσκουμε τόσα πολλά ευεργετικά συστατικά σε προϊόντα για το σώμα. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια - έχει πολύ ευχάριστο (ίσως να το χαρακτήριζα και λίγο κλασικό και παλιομοδίτικο), διακριτικό άρωμα που μένει στο σώμα και βελούδινη υφή που απορροφάται γρήγορα, δεν κολλάει, ενυδατώνει σε βάθος και αφήνει το δέρμα μου σούπερ απαλό και σφριγηλό και με μια ιδιαίτερη λάμωη που με τρελαίνει! Φανταστικό προϊόν, άνετα θα το έπαιρνα ξανά, αλλά βέβαια, ως beauty addict, θέλω να δοκιμάσω κι άλλες εκδοχές...

 


       Στο parfimo.gr  θα βρείτε προϊόντα της Revlon σε απίστευτες τιμές και προτείνω ανεπιφύλακτα να σκρολάρετε τις σελίδες του - πολύ μεγάλες προσφορές τρέχουν συνέχεια ειδκά στην κατηγορία των αρωμάτων, όπου μπορείτε να βρείτε και τα best seller και απίστευτα cute αρώματα της ariana grande 💕

    Φροντίστε τον εαυτό σας και δώστε του αγάπη σε κάθε ευκαιρία!

      #selfcare  #selflove

           Σας φιλώ





Διαβάστε επίσης...

💋Hair & Body Mists από το The Body Shop  

💔Τεράστιο makeup haul Gabriella Salvete + πρώτες εντυπώσεις! 

 👄Summer empties 2020 part 2 (hair and body)


No comments: