September 3, 2020

Review-Physician's Formula Rosé All Day Oil-Free Serum

 

        Λίγο πριν τελειώσει το αγαπημένο μου Skin Booster Vitamin Shot™ Brightening serum  από την Physician's Formula, άρχισα να κάνω έρευνα για τον αντικαταστάτη του στο πρωινό μου skincare routine... και κατέληξα στο Rosé All Day serum, πάλι από την ίδια εταιρεία, το οποίο και βρήκα στο parfimo.gr Το πρωί μου αρεσει να χτησιμοποιώ προϊόντα με βιταμίνη C (ένα ενεργό συστατικό για λάμψη και ισχυρή αντιοξειδωτική δράση), το τελευταίο διάστημα όμως αντιμετωπίζω θέματα με maskne 😣😷, όπως έχει ονομαστεί η ακμή που προκαλείται από την χρήση μάσκας και καλύμματος προσώπου... κι έτσι αποφάσισα (και κατά βάση, αναγκάστηκα!) να  χρησιμοποιώ πιο ήπια προϊόντα με άλλου είδους συστατικά, μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση. Πάμε όμως να σας τα πω όλα αναλυτικά!

 

 

 

 

Κατ'αρχάς, ας δούμε τι λέει η εταιρεία
 για αυτό το προϊόν...
 Το Rosé All Day Oil-Free Serum είναι ένας  ορός με  μη λιπατή, περλέ σύνθεση που ενυδατώνει, δίνει λάμψη και συσφίγγει την επιδερμίδα.Εμπλουτισμένος με ροδόνερο, που ηρεμεί και ενυδατώνει, αντιοξειδωτικό Goji και Kakadu Plum, έναν τύπο πράσινου δαμάσκηνου, που είναι το φρούτο με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Περιέχει επίσης ένα μείγμα πεπτιδίων, που προσφέρουν σύσφοξη και προστασία.Το προϊόν είναι υποαλλεργικό, δοκιμασμένο από δερματολόγους, cruelty free και vegan και δεν περιέχει parabens και γλουτένη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρωί και βράδυ πριν την ενυδατική κρέμα ή και σαν βάση για το μακιγιάζ.
 
Rosé All Day Oil-Free Serum
 
 
Γιατί τελικά επέλεξα αυτό το προϊόν:
Όπως προανέφερα, λόγω τοπικών εξάρσεων ακμής, ειδικά στο πηγούνι μου και ακριβώς εκεί που ακουμπάει η μάσκα 😉, αναγκάστηκα να κάνω μερικές αλλαγές στα προϊόντα που χρησιμοπιούσα και να καταφύγω σε πιο minimal και basic περιποίηση - λιγότερα προϊόντα και με συστατικά που ηρεμούν και καταπολεμούν τις φλεγμονές. Επέλεξα λοιπόν μια ελαφριά ενυδατική κρέμα με αλόη και νιασιναμίδη, ειδική για ακμή (για την οποία θα σας μιλήσω εκτενώς σύντομα) και τον ορό Rosé All Day , αφ'ενός γιατί έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ροδόνερο, που καλμάρει και ενυδατώνει την επιδερμίδα και αφ'ετέρου γιατί είναι ένα μη λιπαρό προϊόν που δεν θα επιβαρύνει την ακμή και κατάλληλο για ευαίσθητα δέρματα, όπως και όλα τα προϊόντα  της εταιρείας. 
 
Επιπλέον, περιέχει :
kakadu plum (όπως και η αντιγλιακή κρέμα Payot Sunny Crème Savoureuse spf50 , που με είχε βολέψει πολύ το καλοκαίρι,) το οποίο είναι πηγή φυσικής βιταμίνης C κι έτσι έχω τα αντιοξειδωτικά και αντιγηραντικά της οφέλη, χωρίς πιθανό ερεθισμό ή κακή αντίδραση με τη νιασιναμίδη της ενυδατικής μου κρέμας, που πιθανώς θα προέκυπτε από μια συνθετική μορφή της συγκεκριμένης βιταμίνης
Pyrus Malus (Apple) Fruit extract και Lycium Barbarum (Goji) Fruit Extract,, που επίσης παρέχουν αντιοξειδωτική δράση ενάντια στις ελεύθερες ρίζες 
 
 

Η γνώμη μου
 Ένας ενδιαφέρον ορός σε πολύ όμορφη, τετραγωνισμένη και οπάκ συσκευασία με περλέ γαλακτώδη σύνθεση και ευχάριστο, διακριτικό, τριανταφυλλένιο άρωμα. Η υφή του είναι πανάλαφρη, δεν μου προκαλεί καθόλου λιπαρότητα και γυαλάδα, απορροφάται σε χρόνο μηδεν και η ποσότητα του δοσομετρητή μου φαίνεται λίγη για την τεράστια μουτράκλα μου, οπότε βάζω τη διπλάσια για να καλύψω πρόσωπο και λαιμό. Παρατήρησα επίσης ότι απλώνεται καλύτερα σε ελαφρώς νωπή επιδερμίδα, οπότε φροντίζω να τον εφαρμόσω πριν στεγνώσει τελείως το δέρμα μου μετά το πλύσιμο ή, αν ξεχαστώ , περνάω πρώτα ένα ενυδατικό toner ή ψεκάζομαι με ένα  face mist, για να επαναφέρω την υγρασία που θέλω και αμέσως μετά εφαρμόζω τον ορό. Η αίσθηση που αφήνει μου θυμίζει πολύ ελαφρύ, σιλικονούχο primer και μου αρέσει.


 
 
    Τον χρησιμοποιώ κάθε πρωί πλέον, αλλά και το βράδυ εναλλάξ με ένα σέρουμ ρετινόλης (που επίσης έχει βοηθήσει πολύ στις ατέλειες... αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο άρθρο!). Δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κάποια σημαντική διαφορά όσον αφορά την ενυδάτωση και τη σύσφιξη,  θεωρώ όμως ότι έχει συμβάλλει στην καλή εμφάνιση της επιδερμίδας μου γενικότερα, αλλά και στην καταπραΰνση των προβληματικών μου περιοχών.  Είναι μια πολύ καλή επιλογή για την κατάσταση του δέρματος μου αυτή την εποχή, καθώς δεν το επιβαρύνει με επιθετικά συστατικά, δεν είναι καθόλου λιπαρό και ταυτόχρονα μου προσφέρει έξτρα περιποίηση, που ως skincare freak δεν θέλω ποτέ να στερούμαι!
   Πρόκειται λοιπόν για ένα προϊόν που θα πρότεινα άνετα σε όλους, στις λιπαρές επιδερμίδες που αναζητούν ελαφριές, μη λιπαρές συνθέσεις, αλλά και στις πιο ξηρές που θέλουν ένα έξτρα βήμα στην καθημερινή τους περιποίηση και τους αρέσει να κάνουν layering με άλλους ορούς ή και έλαια.
 
 
 
 
    Όπως έχω πει πολλές φορές, δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να ξοδεύουμε μια περιουσία σε πολυδιαφημισμένα, overhyped προϊόντα περιποίησης για να έχουμε υγιές και όμορφο δέρμα...  Σε πάρα, μα πάρα πολλές περιπτώσεις, η ακριβή τιμή ενός προϊόντος δεν δικαιολογείται από τα συνηθισμένα, ίσως και πολύ οικονομικά συστατικά της φόρμουλάς του και την τελική αποτελεσματικότητά του... Αν βέβαια έχετε βρει  προϊόντα που σας ταιριάζουν και σας ικανοποιούν απόλυτα και δεν θέλετε με τίποτα να τα αλλάξετε, περόλο που οι τιμές τους είναι λίγο τσιμπημένες, τότε θα πρότεινα να "ακούτε" το δέρμα σας, να του δίνετε αυτό που θέλει και να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε  ό,τι σας αρέσει και σας ευχαριστεί... γιατί το skincare είναι πρώτα απ'όλα self love και θα πρέπει να μας κάνει να νιώθουμε τέλεια!
   Να, εγώ, για παράδειγμα, μπορεί να ψάχνω συνέχεια budget friendly και αποτελεσματικές λύσεις στο skincare (γιατί δίνω βάση στα συστατικά και όχι ιστα κραυγαλέα ονόματα  και στο ακριβό packaging), στα αρώματα όμως high end και luxury εταιρειών, όπως η lancome, κάνω άνετα την εξαίρεση-στις μυρωδιές είμαι πολύ απαιτητική και παράξενη και δεν συμβιβάζομαι με κάτι που δεν με ικανοποιεί απόλυτα (άλλωστε έτσι ανακάλυψα και το parfimo.gr, ψάχνοντας επώνυμα αρώματα στο διαδίκτυο).


 Θα τα ξαναπούμε σύντομα
   εδώ και στο instagram
 
     Σας φιλώ

 
 
 
 
Διαβάστε και αυτό...
 
 

No comments: