July 4, 2020

Review-Payot Sunny Crème Savoureuse The Invisible Sunscreen Face spf50



     Για το parfimo.gr σας έχω μιλήσει αρκετές φορές, - είναι ένα συμπαθέστατο e-shop, στο οποίο μ'αρέσει να βολτάρω συχνά-πυκνά,  καθώς εκεί βρίσκω προϊόντα που με ενδιαφέρουν σε πολύ καλές τιμές ( εκεί ανακάλυψα και τα πολύ αγαπημένα μου προϊόντα μαλλιών του John Frieda).  Πρόσφατα το επισκέφθηκα αναζητώντας καινούρια προϊόντα περιποίησης για το πρόσωπο (ως κλασική skincare freak 🤣) και ενώ αρχικά χάζευα τις πολύ καλές προσφορές της αγαπημένης μου clinique, είπα να ρίξω μια ματιά και στα αντιηλιακά (για τη σπουδαιότητα της συχνής και σωστής χρήσης αντιηλιακής προστασίας δεν χρειάζεται να πω κι άλλα, έχω ήδη πει πολλά!) ... και έπεσα πάνω σε μια επίσης κλασική και πολύ αγαπημένη (από τα νιάτα μου!) εταιρεία, την PAYOT. Επέλεξα την Crème Savoureuse SPF 50, στην οποία θα αναφερθώ 
εκτενώς σήμερα!








 Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η Nadia Payot, η πρώτη γυναίκα γιατρός της γενιάς της το1913, δημιούργησε την PAYOT Cosmetics, μία από τις παλιότερες και πιο αγαπητές γαλλικές εταιρείες avant garde καλλυντικών, θέλοντας να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις που είχε αποκομίσει από τις σπουδές της στην ιατρική προς όφελος της γυναικείας ομορφιάς. Η επιστημονική και ερευνητική ομάδα της εταιρείας αποτελείται από δερματολόγους, φαρμακοποιούς και χημικούς και στόχος τους είναι η δημιουργία ποιοτικών και εύχρηστων καλλυντικών για το πρόσωπο και το σώμα με προσεκτικά ελεγμένα φυσικά συστατικά και πολυτελείς υφές και συνθέσεις. Τα προϊόντα της PAYOT δεν δοκιμάζονται σε ζώα και είναι αποδεδειγμένα πολύ αποτελεσματικά στην αφυδάτωση, την ευαισθησία, την απώλεια φρεσκάδας και τα συμπτώματα ακμής.
Όταν ήμουνα μικρούλα (20 με 25, δηλαδή), αγαπούσα πολύ τη σειρά Pâte Grise για λιπαρές επιδερμίδες, την οποία προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους άντιμετωπίζουν προβλήματα με λιπαρότητα και ατέλειες.

Πάμε τώρα να δούμε τώρα τι λέει η εταιρεία για την αντιηλιακή κρέμα που επέλεξα ... 
και ποιά είναι η δική μου άποψη!







PAYOT Crème Savoureuse SPF 50
Αντιηλιακή κρέμα προσώπου με μη λιπαρή υφή για εύκολη εφαρμογή που δεν αφώνει σημάδια. Περιέχει εκχύλισμα kakadu plum, ένα είδος πράσινου δαμάσκηνου από τις τροπικές δασικές εκτάσεις της Αυστραλίας, πλούσιο σε αντιοξειδωτική δράση και βιταμίνη C.  Η σύνθεσή της περιλαμβάνει επίσης έλαιο ιπποφαές, έλαιο καρύδας και εκχύλισμα άγριου τριαντάφυλλου. Με δερματολογικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα και προστασία ευρέως φάσματος από τις ακτίνες UVA και UVB, καθώς και από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλεί η έκθεση στον ήλιο, το blue light και οι περιβαλλοντικές συνθήκες.




Η γνώμη μου
Αυτή η κρεμούλα έχει πολύ ευχάριστη, πλούσια υφή που "λιώνει" στο δέρμα και δεν αφήνει καθόλου άσπρα σημάδια. Έχει επίσης διακριτικό άρωμα που μου θυμίζει παραλία και μου αρέσει το γεγονός ότι οι αρωματικές ουσίες (που αναγραφονται στη συσκευασία ως parfum) είναι  τελευταίες στη λίστα των συστατικών - αυτό σημαίνει, ότι η περιεκτικότητα τους στη συνολική σύνθεση του προϊόντος είναι εξαιρετικά μικρή και οι πιθανότητες για ερεθισμό ελαχιστοποιούνται (το άρωμα, είτε τεχνητό είτε φυσικό,  είναι η κυριότερη αιτία ερεθισμών στα καλλυντικά, γι'αυτό και είναι προτιμότερες οι fragrance free επιλογές ή τα προϊόντα που περιέχουν πολύ μικρές ποσότητες αρωματικών ουσιών - εντάξει, προσέχουμε, αλλά δεν θέλουμε τα καλλυντικούλια μου να μυρίζουν και σαν παντόφλα😜). 
Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα, όπως κάνω με όλες τις αντιηλιακές, πάνω από το σέρουμ και την ενυδατική μου Η πολύ ενυδατική σύνθεσή της όμως μου άφησε αρκετή γυαλάδα στο πρόσωπο και την αισθανόμουν βαριά. Τώρα τη φοράω χωρίς ενυδατική πάνω από τον ορό μου και το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό - απορροφάται καλύτερα, διατηρεί πολύ ενυδατωμένο και απαλό το δέρμα μου και μετά από λίγη ώρα ελαχιστοποιείται και η γυαλάδα, αφήνοντας μια ωραία φυσική λάμψη.

Θεωρώ ότι για χρήση μέσα στην πόλη και κάτω από μακιγιιάζ δεν θα ταιριάξει καθόλου στις λιπαρές επιδερμίδες που αναζητούν πιο ανάλαφρες συνθέσεις, για τα ξηρά δέρματα ομως νομίζω ότι θα είναι πολύ καλή. Για την παραλία πάλι, πιστεύω ότι κάνει για όλους, γιατί κάτω από τον ήλιο θα προστατεύσει τέλεια από την αφυδάτωση με το ενυδατικό στρώμα που δημιουργεί πάνω στο δέρμα. Εγώ παραλία δεν έχω πάει ακόμη, όμως τη φοράω κάθε μέρα (δεν βάφομαι το πρωί) και η μεικτή μου επιδερμίδα δεν μπουκώνει και παραμένει προστατευμένη και γενικά σε πολύ καλή κατάσταση. Αν βγω το απόγευμα και χρειαστεί να ανανεώσω το αντιηλιακό μου, μπορεί να βάλω και μια πουδρίτσα από πάνω.
Σε γενικές γραμμές τη βρίσκω πολύ καλή επιλογή για τη θάλασσα, που θέλουμε έξτρα προστασία και επαρκή ενυδάτωση και θα την πρότεινα ανεπιφύλακτα στις πιο ξηρές και αφυδατωμένες επιδερμίδες για καθημερινή χρήση.






   Η συγκεκριμένη αντιηλιακή κρέμα έχει εξαντληθεί αυτή τη στιγμή στο parfimo.gr, μπορείτε όμως να τσεκάρετε και τα υπόλοιπα προϊόντα της PAYOT, μέχρι η Crème Savoureuse The Invisible Sunscreen  spf50 να επανέλθει in stock!



Εσείς ποιά αντιηλιακά χρησιμοποιείτε φέτος?

  Σας φιλώ
 

Διαβάστε επίσης...



 

No comments: