February 3, 2014

Mini beauty haul!

hey beauties!



Αυτες τις μερες απεκτησα λιγα ενδιαφεροντα πραγματακια.... και ηθελα πολυ να τα μοιραστω μαζι σας! 



     Το Σαββατο πηρα το καινουριο Madame Figaro, το οποιο ειχε ενα πολυ ωραιο δωρακι! Ενα foundation της Oriflame, το Everlasting, σε κανονικη συσκευασια, 30 ml δηλαδη. Η αποχρωση που πετυχα ηταν η Natural beige-δεν ξερω αν υπαρχουν κι αλλες διαθεσιμες με το περιοδικο, παντως η συγκεκριμενη ταιριαξε πολυ καλα στο ανοιχτοχρωμο δερμα μου. Φορεσα αυτο το μεικαπ την Κυριακη και οι πρωτες εντυπωσεις μου ειναι πολυ καλες-μετρια καλυψη και μεγαλη διαρκεια, χωρις primer.
    Μεσα στο περιοδικο υπηρχαν και δυο δειγματακια, ενα απο την κρεμα Superdefense της Clinique και ενα απο την καινουρια Skin Perfectin της L'oreal.... ααα και μια καψουλα απο το συμπυκνωμενο απορρυπαντικο Lenor-για τις νοικοκυρες! Το κοστος του περιοδικου ειναι 5,90 ευρω.


   Σημερα το πρωι βρεθηκα στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονικη... μεσα στο Madame Figaro υπηρχε ενα μικρο κουπονακι της Lancome, με το οποιο μπορουσες να παρεις ενα δειγμα του ορου Visionaire η του καινουρου Dermatone. Μπηκα λοιπον χαρωπη στα Sephora και πηρα το δειγματακι του Dermatone 2 για ομοιομορφο τονο. Εφτγα τρεχοντας, γιατι εκει μεσα διαολιζομαι!!!!!!!!
     Απο τα Body Shop πηρα με 6 ευρω το Tea tree oil, ενα προιον για τα σπυρακια που ηθελα καιρο να δοκιμασω και απο το φαρμακειο αγορασα καποια npn beauty related - χαζα, δηλαδη....-πραγματα και χαζεψα λιγο στην Apivita. Η καλη κυρια εκει μου εδωσε δυο δειγματα απο τον αντιγηραντικο ορο, που , οπως σας ειπα στο προηγουμενο ποστ, ειναι υπεροχος και ενα δειγμα ενυδατικης μασκας με αγγουρακι!
    Τελος, περασα απο τα αγαπημενα H&M, απ'οπου πηρα με 3,95 ενα ρουζακι, το νο14 Pink Dahlia-ναι,ναι, το ξερω, ειναι πολυ εντονο, αλλα βαρεθηκα τα.. ψοφια ρουζ, θελω χρωμα!!! Δεν μπορεσα να αντισταθω και στο σετακι Pinks με ενα διαφανο base+rop coat και τεσσερα βερνικια σε ροζ αποχρωσεις, ολα απο 9 ml. Το σετ κοστισε 5,95 και υπηρχε και σε μπεζακια-Nudes, αλλα προτιμησα τα ροζακια, μια που παντα την ανοιξη με πιανει... ροζιαση! Ηθελα βεββαια να παρω πολυ περισσοτερα πραγματα... η καρδια μου ελεγε ναι, αλλα το πορτοφολι μου φωναζε οχιιιιιιιι!
    Αυτες λοιπον ηταν οι αγορες των ημερων...
    Θα τα ξαναπουμε συντομα!
        Πολλα φιλια
         Κατερινα xxx


20 comments:

Beautyandthefoodbeast said...

Megeia sou!!!!!!!!!!!
Ki emena to portofoli mou,ta idia mou leei!! :D :D

Marw Liodi said...

Πολύ όμορφα όλα να τα χαρείς!!!!!

Rose Lips said...

με γεια σου! πολύ όμορφα! ή έχουμε το ίδιο πορτοφόλι ή όλα είναι αγανακτισμένα και φωνάζουν το ίδιο πράγμα!!!χα...χα... Το madame figaro το έχω βάλει στο μάτι! Εγώ πήρα τo marie claire που είχε ένα κραγιόν της oriflame σε ροζ απόχρωση! Φ!

Unknown said...

Ήταν το μόνο περιοδικό που δεν πήρα γιατί έχω ήδη αρκετά makeup να χρησιμοποιήσω!! Πολύ ωραίες οι αγορές σου!! Να τα χαρείς!!

katerin said...

Με γεια σου ολα υπεροχα φαινονται ^^

Τζίνα said...

θα περιμένω review για το foundation!

Pretty Kitty said...

αστα, δεινοπαθουν τα καημεν......:D

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυυυυυυ!φιλακια!!!!!!!

Pretty Kitty said...

ευτυχως που οι εταιρειες επιλεγουν να διαφημιστουν με αυτον τον τροπο μεσω των περιοδικων και παιρνουμε κι εμεις οικονομικα πραγματακια... για να μη θυμωσουν τα πορτοφολακια!!!!!!:D

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ! κι εγω εχω αρκετα makeup και bb creams αλλα δεν κρατηθηκα.........ασκησεις αυτοσυγκρατησης πρεπε ν'αρχισω μου φαινεται!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυυυυυυ!φιλακια πολλα!

Pretty Kitty said...

εγω θα'λεγα να το παρεις....συμφερει πολυ γιατι η τιμη του ειναι αρκετα ψηλοτερη !εχω ακουσει πολυ καλα σχολια, γι'αυτο και το πηρα,αλλα κι εμενα μου φανηκε καλο!!!!!!!φιλακια!!!!

Δεσποινα Κολαγκη said...

υπεροχα είναι όλα με γεια σου!!! φιλια!!!

Unknown said...

Πέρνα από το Blog μας, έχεις βραβείο :)
http://maryblossom13.blogspot.gr/

Unknown said...

Μέσα στα sephora διαολίζεσαι ε;; Χαχα,, same here!! Γιατί τα θέλω όλα!! ^^Με γεια σου ολα!! :))

pretty kitty said...

aaaaaa σ'ευχαριστω πολυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

thank you thank you!!!!! filakia!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

sephora,hondos,body shop,galerie de beaute........aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

Με γεια! Το ρουζ έντονο, αλλά τέλειο. Καλά έκανες και το πήρες! Ας ζωηρέψουμε με χρώμα την μουντίλα του καιρού!

Pretty Kitty said...

ναι ναι, θελω χρωμααααααα! το ρουζακι αυτο μονο που το ειδα μουεφτιαξε τη διαθεση!φιλακια!