February 23, 2014

Oriflame haul!

  HELLOOOOOOO BEAUTIES!

 

    Προχθες συναντηθηκα επιτελους με την συνονοματη φιλη μου, την Κατερινα... Το Κατερινακι ειναι αντιπροσωπος της Oriflame και με προμηθευει με προιοντα της συγκεκριμενης εταιρεας. Μου εφερε λοιπον καποια πραγματακια που ειχα παραγγειλει εδω και αρκετο καιρο απο τους τελευταιους δυο-τρεις καταλογους-συνηθως τους τσεκαρω διαδικτυακα , λεω στην Κατερινα τι με ενδιαφερει και οταν καταφερνουμε και βρισκομαστε, μου τα φερνει ολα μαζι...

           Δειτε λοιπον τι παρελαβα...



 

DISCOVER KENYA AFRICAN SUNSET BATH FOAM 400 ML 

-2.95 euro, λατρεμενη μυρωδια

CHOCOLATE DREAM BUBBLE BATH 300 ML

CHOCOLATE DREAM SHOWER GEL 200 ML

CHOCOLATE DREAM HAND CREAM 75 ML

 -6,90 ευρω και τα τρια μαζι, δεν μπορω να σας περιγραψω ποσο τελειο σοκολατενιο αρωμα εχουν αυτα τα προιντα!

SILK BEAUTY SHOWER CREAM WITH SILK PROTEINS AND ORCHID EXTRACT 200 ML

SILK BEAUTY ANTI-PERSPIRANT 24H DEODORANT 0% ALCOHOL 50 ML

-2,95 και 2 ευρω αντιστοιχα, εχω παρει κι αλλα προιοντα αυτης της σειρας και μου βγηκαν πετυχημενα...

  Οπως αντιλαμβανεστε, δεν πρεπει να ξανααγορασω αφρολουτρο και shower gel για πολυ καιρο... αμφιβαλλω ομως αν θα τα καταφερω να συγκρατηω! 

 

oriflame beauty perfect blush-classic rose 4 gr

-4.95 ευρω, ενταξει, απλα πρεπει να σταματησω να αγοραζω ρουζ, το εχω παραξηλωσει!

pure nature organic acai & pomegranate antioxidant face wash 150 ml

-4,95 ευρω, εχω ηδη αρχισει να το χρησιμοποιω και μου αρεσει πολυ...

tender care coconut protecting balm 15 ml

-2,50 ευρω, σιγα μη μου γλυτωνε η καρυδα!

    Ασχετο-χθες εφτιαξα μια τουρτα με καρυδα και λεμονι... δεν σας λεω τιποτα! Αυριο προβλεπω οτι δεν θα εχει μεινει ουτε ψιχουλο.... 
    Και αφου αυτοπαινευτηκα, σας χαιρετω!
   Αυτα προς το παρον απο εμενα!
   Πολλα φιλια 
   Κατερινα xxx 

1 comment:

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραια όλα το tender care και το καθαριστικο με ροδι καθως και τη σειρα με την σοκολατα τα εχω και εγω και είναι υπεροχα!!! φιλια!!!