February 16, 2014

Review-AVON Planet Spa face masks

   Hello my beautiful girls!

 

    Πολυ μου αρεσει που και που να κλεινομαι στο μπανιο και να αφιερωνω λιγο χρονο περιποιησης στον εαυτο μου... ξερεττε, μασκα μαλλιων, απολεπιση σωματος, μασαζακι με ενυδατικες κρεμουλες, μασκες προσωπου... η καλυτερη μου!
    Σημερα λοιπον θα σας μιλησω για καποιες μασκες της Avon που εχω στην κατοχη μου, εξι συνολικα... εννοειται οτι τις εχω χρησιμοποιησει ολες, αρκετες φορες μαλιστα κι ετσι μπορω να σας πω τις εντυπωσεις μου απο αυτες.

  

  
      Και οι εξι ειναι απο μια σειρα προιοντων που αγαπω πολυ, τη σειρα Planet Spa που μας δινει, οπως λεει, τη δυνατοτητα να απολαυσουμε περιποιηση spa στο σπιτακι μας και χωρις να ξοδεψουμε τα μαλλιοκεφαλα μας... Αυτο σιγουρα ισχυει, καθως μπορειτε να βρειτε ολες αυτες τις μασκες σε πολυ οικονομικες τιμες-η Avon κανει συχνα συμφερουσες προσφορες και τις συγκεκριμενες μασκες τις εχω αγορασει με 5 η 6 ευρω τη μια, αναλογως την προσφορα. 
    Ολες διατιθενται σε συσκευασιες των 75 ml κι εχουν ευχαριστες μυρωδιες. Απευθυνονται σε ολους τους τυπους δερματος και χρειαζονατι γυρω στα δεκα με δεκαπεντε λεπτα για να δρασουν, εξαρταται βεβαια και απο την ποσοτητα που θα χρησιμοποιησετε-οσο περισσοτερη βαλετε, τοσο θα αργησει να στεγνωσει. Προτεινω μα εφαρμοζετε λεπτες στρωσεις  προιοντος, για να μην περιμενετε δεκα ωρες αφ'ενος και αφ'ετερου για να τις ξεβγαζετε πιο ευκολα!
    Λιγο πιο αναλυτικα τωρα...

1.MEDITERRANEAN OLIVE OIL HYDRATING FACE MASK

   Ενυδατικη μασκα με λαδι ελιας απο τη Μεσογειο-εε, απο που αλλου θα ηταν το καλο το λαδακι! Εχει ανοιχτο πασινο χρωμα και υφη κρεωδους τζελ, που μου αρεσει γενικα, ομως δεν θα ελεγα οτι το προιον με ικανοποιησε τελικα. Θεωρω οτι δεν ενυδατωνει αρκετα το δικο μου μεικτο δερμα και σιγουρα δεν θα ειναι αρκετη και για το ξηρο. Ειναι συμπαθητικη και αφηνει απαλο το δερμα μου μεν, αλλα δεν μπορω να πω ομως οτι βλεπω καποια συγκλονιστικη διαφορα... θα την προτιμουσα πιο ενυδατικη!

2.TURKISH THERMAL BATHS RHASSUL CLAY FACE MASK

    Μια καθαριστικη μασκα εμπνευσμενη απο τα προιοντα με πηλο που χρησιμοποιουνται στα τουρκικα χαμαμ... Μ'αρεσει αρκετα, γιατι οντως δινει την αισθηση οτι καθαριζει τους ρυπους και τη λιπαροτητα και αφηνει ωραια φρεσκαδα στο προσωπο μετα το ξεβγαλμα. Επισης μου αρεσει το γεγονος οτι, ενω το χρωμα της αρχικα ειναι ανοιχτο καφε-πορτοκαλι, οταν στεγνωσει και ειναι ετοιμη να αφαιρεθει, μετατρεπεται σε απαλο ροζ.

3.CHINESE GINSENG REVITALISING FACE MASK

    Αυτη η σωμον, peel off μασκουλα σε τζελ ειναι απο τις αγαπημενες μου. Απλωνω μια λεπτη στρωση κι οταν στεγνωσει τελειως, αφαιρειται ολοκληρη σαν φιλμ απο το προσωπο, τραβωντας προσεκτικα απο τις ακρες. Μην την πλησιασετε πολυ κοντα στα φρυδια η στα μαλλια σας, μπορει να τραβηχτει και καμια τριχουλα κατα λαθος! Εγω παντα ξεπλενω και με νερο το δερμα μου για τυχον υπολειμματα και αγαπω ιδιαιτερα την αισθηση αναζωογονησης που μου αφηνει αυτη η μασκα...

4.DEAD SEA MINERALS FACIAL MUD MASK

   Η συσκευασια που βλεπετε στη φωτογραφια φαινεται μικροτερη απο τις υπολοιπες, γιατι ειναι μονο 50 ml-ηταν μερος ενος συλλεκτικου πακετου με travel size προιοντα. Αν και αυτη η γκριζοπρασινη μασκα κυκλοφορει πολλα χρονια, πραγμα που σημαινει οτι κανει καλες πωλησεις, δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει ιδιαιτερα.Το χρωμα της οφειλεται προφανως στη λασπη που περιεχει απο τη Νεκρα θαλασσα, γνωστη για την πλουσια περιεκτικοτητα της σε μεταλλικα στοιχεια, θεωρω ομως οτι στο δικο μου δερμα δεν κανει τιποτα ιδιαιτερο.

5.EGYPYIAN SECRETS WITH WATERLILY EXTRACT PEEL OFF FACE MASK

   Νομιζω οτι απ'ολες τις μασκες που αναφερω σημερα, αυτη ειναι και η πιο αγαπημενη μου! Προκειται για μια λευκη μασκα που, οταν στεγνωνει, αφαιρειται και αυτη σε φιλμ και αφηνει το δερμα μου υπεροχα απαλο και καθαρο! Γενικα τον τελευταιο καιρο προτιμω τις peel off μασκες, γιατι, καθως αφαιρουνται, κανουν και απολεπιση-το δερμα μου πλεον δεν αντιδρα καλα στα κλασικα προιοντα peeling με κοκκους, ερεθιζεται ευκολα, κοκκινιζει και βγαζει σπυρακια.... Αισχος! Επιπλεον, ενας εξαιρετος δερματολογος μου ειχε πει παλαιοτερα οτι οι κοκκοι των απολεπιστικων προιοντων μπορει να μεταφερουν καποιο μικροβιο απο σπυρακι σε αλλο σημειο του προσωπου και να κανουν ζημια, επομενως οι μασκες που στερεοποιουνται και βγαινουν ολοκληρες ειναι προτιμοτερες. Θα συμδωνησω απολυτα μαζι του!

6.BALI BOTANICA WITH FRANGIPANI AND LEMONGRASS BACE MASK 

    Και αυτη η μασκουλα καθαρισμου μου αρεσει πολυ. Ειναι προσφατη προσθηκη στις συλλογες Planet Spa και θεωρω οτι κανει πολυ καλη δουλεια και καθαριζει σε βαθος. Εχει ασπρο πηχτο χρωμα και αφου αφαιρεθει με μπολικο νερακι, αφηνει αισθηση καθαριοτητας και φρεσκαδουρας! Τη συμπαθω πολυ!


     Τα τελευταια δυο προιοντα συμπληρωνουν παντα την σπεσιαλ περιποιηση  του προσωπου μου... η κανουμε spa η δεν κανουμε!

planet spa chinese ginseng revitalising eye pads

   Τοποθετω αυτους τους απαλους δισκους στα ματια μου, καθε φορα που απλωνω τη μασκα και μεχρι να στεγνωσει, το ριχνω στην ξαπλα... Εννοειται οτι απο την οικογενεια τρωω τρελο δουλεμα, αλλα δεν με νοιαζει καθολου! Οι δισκοι αυτοι ειναι ποτισμενοι με μια δροσιστικη λοσιον που με βοηθα να χαλαρωνω και μου αρεσει πολυ να τους συμπεριλαμβανω στην... ιεροτελεστια!

rose of bulgaria  rose water  

     Αυτο το φυσικο ροδονερο σε σπρευ μου αρεσει πολυ για πολλους λογους... πρωτον και κυριοτερον, ειναι δωρακι απο την  πολυαγαπημενη μου blogger Vicky Marple  απο το Every Woman a Goddess (αν δεν ξερετε το blog της, μπειτε αμεσως εδω ! ).Δευτερον, ειναι 100% φυτικο προιον και μυριζει τριανταφυλλιλα που μου φτιαχνει παντα τη διαθεση! Τελος η στσκευασια σε σπρευ ειναι πολυ ευχργστη-ψεκαζω αρκετες φορες το δερμα μου μετα την μασκα αντι για τονωτικη λοσιον και απολαμβανω φυσικη περιποιηση και δροσια... perfect!

     Λοιπον, δε γινεται, παω να κανω μασκα!
    Πολλα φιλια
     Κατερινα xxx

 

7 comments:

Unknown said...

Εχω δοκιμάσει μάσκες από την Avon αλλά οχι τις συγκεκριμένες!Μια μωβ και μια ροζ απαλή!Ωραίες μάσκες ήταν..!

Δεσποινα Κολαγκη said...

αγαπω και εγω τις μασκες από Planet spa νομιζω ότι είναι η καλυτερη σειρα της avon απλα τις λατρευω!!! τους δισκους τους εχω και εγω !!! φιλια!!!

katerin said...

Πολυ ωραια αναρτηση, εχω την φουξια απο αυτες και μου αρεσει αρκετα!

Pretty Kitty said...

ναι, οι μασκες αυτης της σειρας ειναι αρκετα καλες...και σε πολυ καλες τιμες! φιλακια!

Pretty Kitty said...

θα συμφωνησω και υα προσθεσω στα καλυτερα της avon και αρκετα προιοντα απο τη σειρα skin so soft!kisses!

Pretty Kitty said...

thank you!δοκιμασε και αυτη με το τζινχενγκ και αητη με τον πηλο!πιστευω θα σου αρεσουν....φιλακια πολλα!

Unknown said...

Σε έχω κάνει tag!!
http://staceysbeautylife.blogspot.gr/2014/02/tag-game-14-valentines-questions-tag.html