February 27, 2014

February AVON Empties!

have a glorious spring time, my beautiful girls!

   Δεν μπορω να σας περιγραψω ποσο πολυ χαιρομαι που επιτελους μπαινει η ανοιξη! Με αφορμη λοιπον τη νεα εποχη, εκανα ξεκαθαρισμα στα ντουλαπια και τα συρταρια μου με τα καλλυντικα και αποφασισα να χρησιμοποιησω η να πεταξω μπουκαλια που κρατουσα καιρο... Ετσι, κατεληξα με αρκετα empties και αυτον τον μηνα! Παμε λοιπον να δουμε  τα empries της Avon...

 1.planet spa mediterranean olive oil with orange flower exfoliating body scrub 150 ml

    Ενα απο τα πιο ωραια απολεπιστικα σωματος που εχω χρησιμοποιησει και δυστυχως, δεν κυκλοφορει πια... ελπζω να επανελθει ομως! Εχει πολυ ευχαριστο, δροσερο αρωμα και παρα πολλους μικρους κοκκους που κανουν φοβερη δουλεια! Αφηνε το δερμα μου πολυ απαλο και πολυ λυπαμαι που δεν υπαρχει πια στους καταλογους της Avon... bring it back, pleaaaaase!

2.anew reversalist renewal foaming cleanser 125 ml

    Αυτο το καθαριστικο προσωπου το εχω παρει πολλες φορες και θα συνεχισω να το αγοεαζω,γιατι ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου προιοντα... Ειναι πολυ πηχτο και κρεμωδες και χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα-οσο ενα στραγαλι. Δεν δημιουργει αφρο, αλλα οταν ξεβγαζεται, αφηνει αισθηση βαθιας καθαριοτητας και στιλπνοτητας, οπως ενα σαπουνι, χωρις ομως να ξηραινει το δερμα και να το κανει να τραβαει. Το μονο που δεν με ξετρελαινει ειναι οτι, οταν εχω ξοδεψει τα δυο τριτα περιπου της συσκευασιας, χρειαζεται να ριξω λιγο νερο μεσα στο σωληναριο και να το ανακινησω, γιατι το προιον ειναι τοσο συμπυκνωμενο  που δεν βγαινει. αλλιως... το συγχωρω ομως, γιατι κρατααει πολυ καιρο και αφηνει το δερμα μου τελειο!
 

3.advance techniques root booster for targetted volume and lift 150 ml

     Ενα μπουκαλι που ειχα καταχωνιασμνεο στο ντουλαπι μου πολυ καιρο, γιατι δεν μου ειχε αρεσει καθολου οταν το πηρα.Τωρα που το ξαναπιασα στα χερια μου, εμμενω στην ιδια αποψη-δεν δινει παρα ελαχιστο ογκο στα μαλλια μου και μετα απο λιγο τα βαραινει κιολας. Η συγκεκριμενη σειρα εχει ανανεωθει και μπορει το νεο προιον να ειναι βελτιωμενο, αλλα δεν ξερω αν θα το δοκιμασω...Εχω δηλωσει την αγαπη μου για τα Advance Techniques, αλλα η σειρα styling δεν με εχει ενθουσιασει και τη θεωρω και σχετικα ακριβη.
 

4.skin so soft , soft & smooth hair removal cream 100 ml

    Αλλο ενα προιον που ειχα πολυ καιρο και επιτελους τελειωσα. Το ειχα παρατημενο, γιατι απλως βαριεμαι τη διαδικασια που απαιτουν οι κρεμες αποτριχωσης και ειναι και αρκετα κοστοβορες, αφου τελειωνουν γρηγορα. Αν ομως σας αρεσει γενικα αυτη η μεθοδος απομακρυνσης της τριχοφυιας, προτεινω να δοκιμασετε αυτη την κρεμα-εχει ηπια μυρωδια και αφηνει απιστευτα απαλο το δερμα, χωρις καθολου ερεθισμους, ακομα και στο ευαισθητο δερμα οπως το δικο μου και ακομα και στην περιοχη του μπικινι.
 

5.nail experts advanced miracutticle vanishing complex 15 ml

      Θεωρω τη σειρα Nail Experts αρκετα επιτυχημενη. Καποια προιοντα της ομολογω οτι δεν μου αρεσουν ιδιαιτερα, τα περισσοτερα ομως με ικανοποιουν απολυτα και αυτη η κρεμουλα για τις παρανυχιδες ηταν φοβερη, αλλα δεν ειναι πλεον διαθεσιμη... σνιφ σνιφ! Μια μικτη ποσοτητα ηταν αρκετη για να βελτιωσει σε μεγαλο βαθμο την περιοχη γυρω απο τα νυχια και η μυτουλα στο καπακι βοηθουσε στο να σπτωξω τα πετσακια προς τα μεσα... αλλα δυστυχως, μας τελειωσε! Ελπιζω να επανελθει και αυτο το προιον στους καταλογους η τουλαχιστον μα εμφανιστει καποιο παρομοιο και εξισο καλο.
 

6.anew clinical resurfacing expert smoothing fluid-sample

       Επειδη, οπως προειπα, εχω ευαισθητο δερμα που αντιδρα περιεργα στα ισχυρα προιοντα,οπως τα σερουμ, συνηθιζω να παιρνω δειγματακια απο τα προιοντα που με ενδιεφερουν για να τα τεσταρω. Αυτο το σερουμ υποστηριζει οτι κανει ενα συνεχες peeling που αναδομει την επιδερμιδα και βελτιωνει πολυ την υφη της, οποτε επρεπε οπωσδηποτε να το δοκιμασω! Ειναι σαν νερακι, διαφανο και αοσμο και μου κρατησε για τρεις χρησεις. Δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα, κοκκινιλες η αλλο ερεθισμο, αλλα σιγουρα με τρεις φορες μονο δεν μπορω να πω οτι ειδα και κανενα φοβερο αποτελεσμα. Δεν αποκλειεται να ειναι μια απο τις επομενες αγορες μου, εαν βεβαια το βρω σε καλη προσφορα!
 

7.anew reversalist illuminating eye system 15 ml

     Και αυτη την κρεμουλα ματιων την εχω ξαναπαρει στο παρελθον και πολυ πιθανοτατα να την ξαναπαρω στο μελλον! Στο καπακι της εχει ενα σερουμ που εφαρμοζεται το πρωι μετα την κρεμα και στην περιοχη κατω απο τα ματια,για να δωσει φωτεινοτητα και να βοηθησει στους μαυρους κυκλους και οντως, κανει δουλεια. Σε γενικες γραμμες ειναι ενα προιον που διατηρει σε πολυ καλη κατασταση τα ματια μου και το αγαπω, οπως και ολη τη σειρα Anew Reversalist.

   Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον.... Τα ξαναλεμε συντομα!
     Πολλα φιλια
     Κατερινα xxx



 

1 comment:

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραια όλα!!! φιλια!!!