March 14, 2020

Review- Δοκιμάζω το σαμπουάν και το conditioner για όγκο του John Frieda, Luxurious Volume Touchably Full


     Let's talk about hair, σήμερα! Η αλήθεια είναι, ότι με τα μαλλιά μου δεν ασχολούμαι και πολύ, είναι τόσο λεπτά, ίσια, αδύναμα και άτονα, που πραγματικά βαριέμαι αφόρητα να προσπαθώ ξανά και ξανά να τα φορμάρω με διάφορα προϊόντα styling, να ξοδεύω χρόνο και χρήματα χωρίς λόγο και αποτέλεσμα αφού ο ελάχιστος όγκος που με χίλια ζόρια θα καταφέρω να τους δώσω, σε λίγη ώρα θα είναι παρελθόν. Εκτός αυτού, συγχύζομαι πολύ με τα spray και τους αφρούς που μπορεί μεν να δώσουν λίγο όγκο στις ρίζες μου προσωρινά,  τελικά όμως θα κάνουν τα μαλλιά μου να λαδώσουν γρηγορότερα. Τα dry shampoo είναι η καλύτερη λύση, δεν θέλω όμως να τα χρησιμοποιώ συχνά κι έτσι καταλήγω συνήθως με μαζεμένο μαλλί-no fuss, no worries, τα πιάνω σε κότσους και αλογοουρές στα γρήγορα και τελειώσαμε.
     Σε μια πρόσφατη περιήγησή μου στο διαδικτυακό κατάστημα parfimo.gr, για το οποίο σας έχω μιλήσει και σε προηγούμενο άρθρο (κάντε ένα κλικ εδώ), ανακάλυψα στις προσφορές  προϊόντα της εταιρείας John Frieda, από την οποία έιχα δοκιμάσει ένα σέρουμ μαλλιών παλιότερα και μου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις. Επέλεξα ένα σαμπουάν και το αντίστοιχό του conditioner, που υποστηρίζουν ότι δίνουν όγκο στα λεπτά μαλλιά, τα χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου!
    




Λίγα λόγια για την εταιρεία
Το πρώτο John Frieda salon άνοιξε πριν από τρεις δεκαετίες στην οδό New Cavendish Street στο Λονδίνο και μέχρι σήμερα όλα τα προϊόντα του brand έχουν ως στόχο να προσφέρουν επαγγελματικό αποέλεσμα και να μεταμορφώνουν τα μαλλιά.  Η επιστημονική ομάδα του John Frieda® Hair Care δημιουργεί επαναστατικές φόρμουλες που δίνουν τις καλύτερες λύσεις σε κάθε πρόβλημα., όπως το καινοτόμο Frizz-Ease® Hair Serum, που μπήκε στο "Cosmetic Hall of Fame" του περιοδικού Allure και χαρακτηρίστηκε από το  InStyle ως "προϊόν της δεκαετίας" .



    Πάμε τώρα να δούμε τα δύο προϊόντα που δοκίμασα.




Το σαμπουάν Luxurious Volume Touchably Full σε συσκευασία των 250 ml περιέχει το σύμπλοκο Caffeine Vitality Complex, που ενεργοποιεί και τονώει το τριχωτό της κεφαλής. Έχει τζελ σύσταση και διακριτική μυρωδιά. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί άφοβα και σε βαμμένα μαλλιά και υποστηρίζει ότι δίνει όγκο με φυσική εμφάνιση και σώμα στην λεπτή τρίχα. Δείτε το εδώ

Το Luxurious Volume Touchably Full conditioner, (και αυτό σε σωληνάριο των 250 ml)  έχει ελαφριά κρεμώδη σύνθεση που επίσης περιέχει το αναζωογονητικό σύμπλοκο Caffeine Vitality Complex. Ενυδατώνει, θρέφει, προστατεύει, ξεμπερδεύει και δίνει φυσικό όγκο στα μαλλά, χωρίς να τα βαραίνει. Δείτε το εδώ.


Η γνώμη μου
Όπως δήλωσα και στον πρόλογο, έχω γενικώς απογοητευτεί από τα προϊόντα που σπανίως δίνουν λίγο όγκο και επιπλέον, προκαλούν λιπαρότητα στα μαλλιά μου. Με τα παραπάνω δύο προϊόντα του John Frieda που χρησιιμοποιώ το τελευταίο διάστημα, συμβαίνει το εξής: αμέσως μετά το λούσιμο και το στέγνωμα, το flat, ολόισιο, λίγο και λεπτό μαλλί μου είναι ιδιαιτέρως φουσκωτό... και για του λόγου το αληθές, τράβηξα μια φωτό, την οποία πόσταρα προσφάτως στο instagram και σας την παραθέτω εδώ...





     Να σημειώσω, ότι η συγκεκριμένη rock εμφάνιση επιτεύχθηκε χωρίς αφρούς, root booster, dry shampoo ή κρεπάρισμα και μόνο με στέγνωμα με απλό πιστολάκι και με το κεφάλι ανάποδα, όπως στεγνώνω συνήθως τα μαλλιά μου. Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα!
    Επειδή όμως ξέρω τα μαλλιά μου και την πτωτική τους τάση, δεν ήθελα να βγάλω βιαστικά συμπεράσματα. Η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος όγκος δεν κράτησε πολύ, σε μια ωρίτσα περίπου είχε εμφανώς μειωθεί (και δεν έμοιαζα πλέον με την Tina Turner🤣). Αυτό όμως που παρατήρησα, προς μεγάλη μου έκπληξη , είναι ότι αρκετός όγκος παρέμεινε και μάλιστα μέχρι το επόμενο βράδυ, κάτι που ειλικρινά δεν μου έχει ξανασυμβεί με τη χρήση μόνο ενός σαμπουάν και ενός μαλακτικού. Η γενική εικόνα των μαλλιών μου είναι πολύ ικανοποιητική, έχουν ωραία φόρμα και δεν λαδώνουν περισσότερο απ' ότι συνήθως - έτσι κι αλλιώς, λούζομαι πάντα μέρα παρά μέρα. Θεωρώ τα συγκεκριμένα προϊόντα εξαιρετική επιλογή για όσες θέλουν να ενισχύσουν τον όγκο στα μαλλάκια τους κι εγώ θα αναζητήσω σίγουρα κι άλλα προϊόντα αυτής της σειράς, καθώς υπάρχουν αρκετά που με χαρά θα τα δοκίμαζα!





    Αν ενδιαφέρεστε για τα συγκεκριμένα ή και για άλλα επαγγελματικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών John Frieda, προτείνω ανεπιφύλακτα το parfimo.gr , καθώς οι τιμές του είναι πολύ δελεαστικές και τα μεταφορικά κοστίζουν3,50 ‎€, χωρίς έξτρα επιβάρυνση για αντικαταβολή .  Επιπλέον, σε αυτό το e-shop βρίσκω πολλές εταιρείες και προϊόντα που είτε δεν κυκλοφορούν ή με δυσκολία τα βρίσκουμε στην Ελλάδα.



 Έτσι λοιπόν, μπορεί να μένουμε σπίτι αυτό το διάστημα,
αλλά κάνουμε τις αγορές μας online
περιποιούμαστε ανελλιπώς τον εαυτό μας με υπεροχα προϊόντα
και είμαστε πάντα κούκλες - για να χαίρονται και να καμαρώνουν 
κι όσοι μας βλέπουν όλη μέρα!!! 



Αυτά από εμένα και για σήμερα...
Keep calm, wash your hands and enjoy your home 💗


Σας φιλώ


No comments: