March 9, 2020

Empties (January/February 2020 (part 2)


    Άδειες συσκευασίες του τρέχοντος διαστήματος, μέρος δεύτερον (αν δεν έχετε διαβάσει και το πρώτον, κάντε κλικ εδώ). Μπορεί βέβαια όλα αυτά να σας φαίνονται αρκετούτσικα, από την ώρα όμως που αποφάισα να ασχοληθώ ξανά με empties, βάλθηκα να τελειώσω όσο περισσότερα προϊόντα μπορούσα και ειδικά όσα είχα αφήσει στην άκρη για κάποιο διάστημα κι έπρεπε, επιτέλους, να τα αδειάσω... για να έχω και το τέλειο άλλοθι να κάνω νέες αγορές, χε χε! Και κλείνω τον προλογο με την εξής διαπίστωση: τι κακό είναι αυτό βρε κορίτσια, πάλι θέλω άπειρα πράγματα να πάρω, κρέμες, μάσκες, αρώματα, απολεπιστικά-φταίνε οι συνεχείς προσφορές ή απλά μέπιασε τρελή αγοραστική μανία??? Άντε να δούμε πώς θα συγκρατηθώ...
   Προς το παρόν, ας σας δείξω τι τέλειωσα και προώθησα στον κάδο της ανακύκλωσης!




empties (january/february 2020) part 2





Clinique Moisture Surge Intanse 
Skin Fortifying Hydrator 50 ml
Από τις πιο αγαπημένες μου εταιρείες καλλυντικών! Αν και απευθύνεται κατά βάση  σε ξηρές επιδερμίδες η συγκεκριμένη τζελ κρέμα εντατικής ενυδάτωσης έστρωσε τέλεια στο δικό μου μεικτό δέρμα-έχει υπέροχη, πλούσια, αλλά μη λιπαρή υφή που απορροφάται ταχύτατα και δίνει άμεσα απαλότητα, λείο αποτέλεσμα και αίσθηση αναπλήρωσης της ενυδάτωσης. Λατρεμένη!


 Avon Mark CC cream spf 50 30 ml
Στην αρχή δεν μου πολυάρεσε, αλλά τελικά με βόλεψε πολύ αυτή η cc κρέμα - έχει ελαφριά υφή που δεν μου προκάλεσε περιττή λιπαρότητα, δίνει φυσικό, λαμπερό αποτέλεσμα και διορθώνει τον ανοιμοιόμορφο τόνο άμεσα. Περιέχει γλυκόριζα, βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και Δ.Π. 50 και υποστηρίζει, ότι εξομαλύνει σταδιακά την εμφάνιση των μαύρων στιγμάτων και την υπέρχρωση σε 2 εβδομάδες με την πολυδραστική της σύνθεση - δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα κάτι τέτοιο, μια που δεν τη χρησιμοποιούσα καθημερινά, πάντως σε γενικές γραμμες με άφησε πολυ ικανοποιημένη.


 L'oreal Pure Clay Purity Wash 150 ml
Καθαριστικό προσώπου σε κρεμώδη μορφή με τρία είδη αργίλου και ευκαλυπτο. Έχει διακριτική μυρωδιά και γενικώς ήταν συμπαθητικό, αλλά δεν με ενθουσίασε - καλό, αλλά δεν θα το ξαναπάρω, προτιμώ να δοκιμάσω κάποιο αλλο.


Yves Rocher Hydra Vegetal moisturising serum 30 ml 
Επίσης από τις πο αγαπημένες μου εταιρείες! Αυτός ο ορός εντατικής ενυδάτωσης έχει πολύ ευχάριστη liquid gel υφή, που απορροφάται άμεσα και δεν κολλάει. Τον βρίσκω ιδανικό για κανονική και μεικτή επιδερμίδα και ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες-τον χειμώνα χρειάζομαι κάτι πιο heavy duty, καθώς είμαι και κάποιας σεβαστής ηλικίας, μην ξεχνιόμαστε!!!






Korres  Intimate Area cleanser 250 ml
Ένα εξαιρετικό προϊόν καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή με 96.6% συστατικά φυσικής προέλευσης και απαλή σύνθεση με χαμομήλι, αλόη και γαλακτικό οξύ, χωρίς  σαπούνι, τεχνητό άρωμα, allergens και LES. Πολύ ευχαρίστως θα το ξαναέπαιρνα, αν και λέω η επόμενη αγορά μου να είναι το αντίστοιχο προϊόν από την Apivita, για το οποίο ακούω τα καλύτερα!


Avon Anew Ultimate Supreme 50 ml
Μια πλούσια, προηγμένης απόδοσης κρέμα σχεδιασμένη να βοηθάει στη βελτίωση της εμφάνισης των έντονων σημαδιών γήρανσης, του τόνου και της υφής της επιδερμίδας. Τη χρησιμοποίησα ως κρέμα νύχτας και μου άρεσε πολύ, το δέρμα μου έδειχνε όντως αναζωογονημένο το πρωί-γενικά  η σειρά Anew της Avon είναι από τις πρώτες στην προτίμηση μου, όταν αναζητώ ποιοτικά προϊόντα περιποίησης.



 Mybee Propolis face cream 50 ml
Μια κρεμούλα που επίσης χρησιμοποίησα τη νύχτα λόγω της πλούσιας υφής της (το πρωί προτιμώ κάτι πιο ανάλαφρο) με πρόπολη, γνωστή για τις αντιοξειδωτικές και αντισηπτικές της ιδιότητες και με συστατικά από την ελληνική φύση. Αρκετά συμπαθητική, ελληνικής εταιρείας (thumbs up!) με ευχάριστη μυρωδιά, προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες και είναι μια πολύ καλή επιλογή για όσες αγαπούν τα φυσικά καλλυντικά.


 Madara Skincare
Brightening AHA Peel mask 12.5 ml
Αυτή η μικρούλα συσκευασία που είχα προμηθευτεί από το Glowbox κράτησε αρκετό καιρό, μια που χρειάζεται πολυ λίγη ποσότητα από αυτό το προϊόν. Πρόκειται για μια υδαρρή μάσκα απολέπισης με AHA, οξέα φρούτων και βιταμίνη C, καθώς και ενυδατικό γαλακτικό οξύ και Elderflower. Μου αρέσει πολύ η λογική αυτών των προϊόντων που απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα χωρίς να τρίψεις και ενδεχομένως να τραυματίσεις το δέρμα. Η συγκεκριμένη μάσκα έκανε εξαιρετική δουλειά και άφηνε την επιδερμίδα μου πολύ απαλή και λαμπερή. Στη συσκευασία υπάρχουν και οδηγίες για το πόση ώρα πρέπει να την αφήσεις , ανάλογα με τον τύπο δέρματος - εγώ, για παράδειγμα, που είμαι πολύ ευαίσθητη, την άφηνα μόνο για 3 λεπτά. Πολύ πιθανόν να την ξανααναζητήσω!



 Yves Rocher Hamamelis
2 in 1 super soft shower cream 300 ml
Τα προϊόντα περιποίησης σώματος του Yves Rocher είναι για μένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά, τα αγαπω και θα τα προτιμώ συνέχεια! Το συγκεκριμένο κρεμώδες αφροντούς με εκχύλισμα αμαμελίδας και υπέροχο άρωμα φρεσκάδας είναι πολύ ενυδατικό και κατάλληλο για το ευαίσθητο δέρμα και για όλη την οικογένεια και χρειάζεται μικρή ποσ΄τητα για να κάνει πλούσιο αφρό. Εξαιρετικό, αγαπημένο, θα το ξαναπάρω-αν θέλετε κι εσείς να το δοκιμάσετε, μην μπερδευτείτε, έχει αλλάξει η συσκευασία, το προϊόν όμως παραμένει ίδιο!





Αυτά λοιπόν από εμένα και για σήμερα!
Μαζεύω τώρα τα επόμενα empties μου!!! 

Προς το παρόν, σας φιλώ
 

1 comment:

Τζίνα said...

Συμφωνώ για yves rocher, korres,clinique. Το madara το βάζω στη λίστα με τα προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσω. Αγαπώ τα empties και γι'αυτό κάνω κ πολλά κ εγώ ! Ωραίο post!