February 14, 2020

Empties (January/February 2020) part 1



     Έχω συγκεντρώσει αρκετούτσικες άδειες συσκευασίες καλλυντικών... και μου ήρθε ξαφνική όρεξη για empties post, κάτι που έχω να κάνω χρόνια! Αρχικά, βέβαια, ήθελα να κάνω βιντεάκι  σε εκείνο το παρατημένο, το καημένο το κανάλι μου, που το αγαπούσα πολύ το 2012-13 (πονεμένη ιστορία, άλλη φορά θα το σχολιάσουμε), αλλά το blog post μου είναι σιγουρα πιο εύκολο κι έτσι,  ιδού! Τα πρώτα empties του 2020-είχα και μερικά άλλα πραγματάκια, τα οποία όμως δυστυχώς πρόλαβα να πέταξω, πριν αποφασίσω  να γράψω αυτό το ποστ. 
   Πάμε να δούμε τα προϊόντα και πώς μου φάνηκαν?





empties (January/February 2020) part 1




Panthenol Extra 
Micellar True Cleanser 3 in 1  100 ml
Πήρα τη μικρή συσκευασία για να το δοκιμάσω-αν και δεν ξετρελάθηκα, ίσως τελικά πάρω και την μεγαλύτερη, αν τη βρω σε προσφορά. Πρόκειται για ένα νερό micellaire χωρίς parabens, με πανθενόλη και εκχύλισμα αγγουριού, αρκετά συμπαθητικό, που κάνει ικανοποιητική δουλειά. Παραμένω σταθερά λάτρης του κλασικού από τηνGarnier και του Bioderma.


 Garnier SkinActive
Purifying Botanical Gel wash
with Green Tea leaves  150 ml
Με 96% συστατικά φυσικής προέλευσης, εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και ευχάριστη μυρωδιά, αυτό το καθαριστικό τζελ είναι ιδανικό για μεικτή επιδερμίδα, όπως η δική μου και μου άρεσε πολύ. Δεν περιέχει parabens, σιλικόνες και τεχνητές χρωστικές ουδίες και είναι και πολύ οκονομικό.


 Oriflame Optimals Age Revive
Anti-ageing serum  30 ml 
Ένα αντιγηραντικό serum με φυσικά Σουηδικά συστατικά και υαλουρονικό οξύ, που στοχεύει σε πολλαπλά σημάδια γήρανσης, αλλά δεν με βόλεψε καθόλου. Το ένιωθα λίγο βαρύ και μου άφηνε μια ενοχλητική, κάπως κολλώδη αίσθηση στην επιδερμίδα-δεν μου ταίριαξε και δεν θα το ξαναπροτιμήσω.







Klorane Dry shampoo with nettle
Oi control  150 ml
Αγαπημένο ξηρό σαμπουάν με εκχύλισμα τσουκνίδας και μικροπούδρες, που απορροφούν την περιττή λιπαρότητα και δίνουν όγκο. Μαζί με το Batiste, τα θεωρώ τις καλύτερες επιλογές-δείτε και το άρθρο μου για τη σωστή χρήση των ξηρών σαμπουάν με ένα κλικ εδώ


 L'oreal  Myrhic Oil hair mask  75 ml
Δωράκι από ένα κομμωτήριο αυτή η μικρή μασκούλα μαλλιών με έλαιο ginger και οσμανθό, μυρίζει υπέροχα, άφηνε τα μαλλιά μου πολύ απαλά, χωρίς να τα βαραίνει και πολύ ευχαρίστως θα αγόραζα και το full size.


 Avon Anew Clinical
HydraRecovery Overnight face mask   50 ml
Ενυδατική μάσκα προσώπου σε μορφή τζελ που περιέχει μικροσφαιρίδια shea butter (βούτυρο καριτέ, δηλαδή) και δρα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τη φορούσα αντί για κρέμα νύχτας, μετά  το σέρουμ και έκανα αρκετό μασάζ, μέχρι να "λιώσουν" τα μπιρμπιλόνια της, κάτι που ψιλοβατιόμουν, για να είμαι ειλικρινής. Γενικώς είναι καλή, αλλά προτιμώ την μάσκα νύχτας με μανιτάρι από τη σειρά K-Beauty της Avon και την υπέροχη Vitality face mask της Juliette Armand.



Avon Planet Spa Radiant Gold 
face mask with Gold & Oud   50 ml
Μια μάσκα προσώπου που αφαιρείται σε φιλμ, σε μορφή τζελ και με τέλειο πραγματικά άρωμα, που οφείλεται στο αποστάγμα Oud που περιέχει. Είναι εμπλουτισμένη με έναν συνδυασμό μεταλλικών στοιχείων (χρυσό, χαλκό και μαγνησίο), που τονώνουν και ενεργοποιούν την επιδερμίδα, δεν θα την ξαναπάρω όμως, γιατί αποφάσισα ότι οι peel off μάσκες με εκνευρίζουν -δεν στεγνώνουν πάντα ομοιόμορφα, με αποτέλεσμα να μην αφαιρούνται εύκολα και κουράζομαι!







Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?
Πώς σας φάνηκε???


Αυτά προς το παρόν από εμένα...
Έρχεται σύντομα και part 2!

Σασ φιλώ
 


1 comment:

Τζίνα said...

Περιμένω το part 2!Nice post!