April 18, 2019

Τα 5 καλύτερα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα!



           Λιπαρότητα στις ρίζες των μαλλιών, το αιώνιο μου πρόβλημα! Κυκλοφορούν άπειρα προϊόντα  εκεί έξω (σαμπουάν, spray, μάσκες κτλ) που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια, την Άρτα με τα Γιάννενα, τέλος στη λαδίλα και ανάλαφρο μαλλί για μέρες... Δεν θα σας πω ψέματα, εγώ αυτό το σούπερ προϊόν δεν το έχω ανακαλύψει ακόμη! Ό,τι και να χρησιμοποιήσω, όσα χρήματα και να ξοδέψω με την ελπίδα οτι βρήκα επιτέλους τη μαγική λύση, πάντα καταλήγουμε στο ίδιο αποτέλεσμα, άνθρακες ο θησαυρός...  
     Οι λόγοι που προκαλούν λιπαρότητα στα μαλλιά και ειδικά στις ρίζες τους είναι πολλοί και τους ξέρουμε, από κληρονομικότητα και κακή διατροφή μέχρι styling και περιβαλλοντική ρύπανση. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, οριστική λύση δεν υπάρχει, τα μαλλιά μου πάντα θα λαδώνουν, το λούσιμο μέρα παρά μέρα για μένα είναι απαραίτητο και το πήρα πλέον απόφαση. Τα μόνα προϊόντα που θεωρώ ότι μπορούν σε ένα βαθμό να βοηθήσουν είναι μόνο τα κατάλληλα σαμπουάν-ο σωστός και ήπιος καθαρισμός είναι ό,τι καλύτερο έχω να προτείνω! Σε δεύτερη φάση μπορούν και τα ξηρά σαμπουάν να βοηθήσουν και να απορροφήσουν μέρος της λιπαρότητας προσωρινά,  σε καμία περίπτωση όμως δεν συνιστώ τη συχνή τους χρήση (διαβάστε περισσότερα για τη σωστή χρηση των dry shampoos εδω).
     Στο σημερινό ποστ σας παραθέτω πέντε σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά που έχω δοκιμάσει έχω ξεχωρίσει και έχω αγοράσει αρκετές φορές, μια που τα ενέκρινε όλη η οικογένεια, πέρασαν τα τεστ όλων μας και τα χρησιμοποιούμε ομαδικώς!









YVES ROCHER
PURIFYING SHAMPOO 300 ML
Από την αγαπημένη  μου γαλλική εταιρεία φυτικων καλλυντικών, 
αυτό το σαμπουάν έχει ευχάριστη μυρωδιά βοτάνων και εκχύλισμα τσουκνίδας, 
γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες στη ρύθμιση της λιπαρότητας. 
Δεν περιέχει σιλικόνες, χρωστικές ουσίες και parabens 
και η ελαφριά σύνθεση του σε μορφή τζελ 
είναι βιοδιασπώμενη και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.

SHOP HERE






MESSINIAN SPA
LEMON & NETTLE  SHAMPOO  300ML
Άλλη μια εταιρεία φυτικών καλλυντικών που αγαπώ ιδιαίτερα, 
ελληνική αυτή τη φορά, η Messinian Spa  με εξέπληξε ευχάριστα με αυτό το σαμπουάν 
που κυριολεκτικά νιώθω ότι "τραβάει" τη λιπαρότητα από όλο το μήκος της τρίχας 
και σκληραίνει τα λεπτά μαλλιά μου δίνοντας τους όγκο. 
Άν έχετε ήδη πυκνά και άγρια μαλλιά, θα έλεγα να μην το προτιμήστε, 
μπορεί να σας δυσκολέψει λίγο, ειδικά στο ξεμπέρδεμα,
αν όμως πάσχετε από άτονα και χωρίς καθόλου όγκο μαλλιά, όπως εγώ, 
σας το προτείνω ανεπιφύλακτα. Η λεμονάτη μυρωδιά του μου αρέσει πολύ και έχει διάρκεια, 
ενώ στη σύνθεσή του περιέχει ελαιόλαδο Καλαμάτας, εκχύλισμα λεμονιού και τσουκνίδας, 
αλόη, μετάξι και προβιταμίνη Β5. Χωρις parabens και αυτό το προϊόν.
SHOP HERE 






FROIKA
ANTI-OILINESS SHAMPOO 200 ML
Ένα πολύ αποτελεσματικό και ταυτόχρονα απαλό σαμπουάν κατά της λιπαρότητας 
και της σμηγματογένεσης, το οποίο μπορείτε να βρείτε στα φαρμακεία. 
Έχει ουδέτερη μυρωδιά ("φαρμακευτική" θα τη χαρακτήριζα, μάλλον αδιάφορη)
και περιλαμβάνει έναν συνδυασμό θειούχων πεπτοδίων, αμινοξέων 
και βιταμινών  Β3,Β5,Β6,Β7,καθώς και ενυδατικούς παράγοντες, 
όπως Allantoin και εκχύλισμα γλυκόριζας.
Είναι το ακριβότερο από όλα τα σαμπουάν που σας δείχνω σήμερα,
αξίζει όμως να το δοκιμάσετε, είναι από τα καλύτερα. 

SHOP HERE 






FAITH IN NATURE
TEA TREE & LEMON ANTI-DANDRUFF SHAMPOO 250 ML
Αυτό το σαμπουάν της εταιρείας φυτικών καλλυντικών Faith in Nature 
αντιμετωπίζει βασικά την πιτυρίδα, αλλά βοηθά και στη λιπαρότητα, όπως διαπίστωσα.  
Περιέχει οργανικό λεμόνι και έλαιο τεϊόδεντρου για βαθύ, αλλά απαλό καθαρισμό 
και η μυρωδιά του (που οφείλεται σε 100% φυσικό άρωμα αιθέριων ελαίων) θυμίζει ακριβώς αυτά τα δύο βασικά του συστατικά, λεμονάκι και tea tree. 
Στη σύνθεσή του δεν θα βρούμε parabens, SLS, και τεχνητές χρωστικές,
είναι κατάλληλο για vegans, βιοδιασπώμενο και δεν δοκιμάζεται σε ζωάκια.

 

SHOP HERE 






XPEL TEA TREE HAIR CARE
MOISTURISNG SHAMPOO 400 ML
Η πιο πρόσφατή μου ανακάλυψη και το προϊόν 
που χρησιμοποιούμε οικογενειακώς αυτό το διάστημα,
 αυτό εδώ το σαμπουάν με έλαιο τεϊόδεντρου, κλασική αξία πλέον!
Το συγκεκριμένο περιέχει και έλαιο μέντας 
και έχει κλασική μυρωδιά  tea tree, όχι όμως έντονη και ενοχλητική
 και δεν μένει στα μαλλιά. Δίνει αρκετό ογκο και αίσθηση ξηρότητας στις ρίζες, 
κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα και το προτείνω σε άνδρες και γυναίκες 
με λεπτή τρίχα και τάση λιπαρότητας.


SHOP HERE







Να σημειώσω, τέλος, τα εξής:
όλα τα παραπάνω σαμπουάν κάνουν πολυ ικανοποιητικό αφρό  
με όλα χρησιμοποιώ πάντα κάποιο ενυδατικό προϊόν στις άκρες,
 conditioner, λαδάκι ή μασκα, γιατί αλλιώς αγριεύουν πολύ
ακόμα κι αν το σαμπουάν αναφέρει ότι είναι κατάλληλο για συχνή χρήση,
εγώ πάντα λούζομαι μέρα παρά μέρα και ποτέ συχνότερα, δηλαδή κάθε μέρα
(όσες φορές το επιχείρησα, τα αποτελέμστα ήταν τραγικά... 
τα μαλλιά μου λάδωναν πολύ περισσότερο!!!)
δεν τρίβουμε ΠΟΤΕ τις ρίζες με βαρβαρότητα ή με τα νύχια,
το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να προκαλέσουμε 
τη δημιουργία περισσότερου σμήγματος-όχι άλλο, ευχαριστώ!
small tip-ένας πολύ απλός τρόπος για να διατηρούμε τα μαλλιά μας (αλλά και το δέρμα) 
πιο καθαρά και σε καλύτερη κατάσταση είναι να αλλάζουμε πιο συχνά μαξιλαροθήκη...  
τόσο απλό κι όμως το αμελούμε!
  διάβασα κάπου πρόσφατα, ότι αν βάλουμε το σαμπουάν σε στεγνά μαλλιά  
και κάνουμε ελαφρύ μασάζ πριν τα βρέξουμε, η λιπαρότητα φεύγει πιο αποτελεσματικά...
δεν το δοκίμασα, αλλά θα το κάνω και θα σας ενημερώσω!













Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το σημερινό αρθρο
και να σας έδωσα ιδέες για τις επόμενες αγορές σας!

Τα ξαναλέμε σύντομα!
 

3 comments:

Petros said...

Ωραίο άρθρο ! Τα δικά μου μαλλιά είναι λιπαρά οπότε χρησιμοποιώ σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά . Ποια μάρκα θα μου προτείνατε και γιατί;

Petros said...
This comment has been removed by the author.
Petros said...

σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά