May 27, 2021

Empties - Spring 2021 part 1

 

     Ο Μάιος πλησιάζει στο τέλος του τι ωραία, τι καλά, γιούπι γιούπι τραλαλα - εντάξει, μου αρέσει η άνοιξη, αλλά πιο πολύ το καλoκαίρι,  δεν το κρύβω καθόλου! Σας έχω μία πρώτη παρτίδα από ανοιξιάτικα empties σήμερα... πάμε να δούμε τί μας τελείωσε και βεβαίως, ποιές εντυπώσεις μας άφησε τελικά!



Empties - Spring 2021, part 1




Avon Care softening moisture 
multi-purpose cream with macadamia  400 ml
Μια πολυχρηστική και οικονομική κρέμα για το σώμα, τα χέρια και το πρόσωπο με πολύ ευχάριστο άρωμα και ελαφριά υφή γρήγορης απορρόφησης που ενυδατώνει εξαιρετικά. Για το πρόσωπο η συγκεκριμένη μου ήρθε λίγο βαριά, αλλά για το σώμα και τα χέρια είναι τέλεια - γενικά αυτές οι κρέμες της Avon με βολεύουν πολύ και τις παίρνω συνέχεια σε διάφορες μυρωδιές.

Yves Rocher Mango + Coriander hand cream 30 ml
Οι κρέμες χεριών του Yves Rocher είναι από τις πιο αγαπημένες μου, φοβερές μυρωδιές, υπέροχη υφή, εξαιρετική ενυδάτωση
 - το μόνο μου παράπονο είναι η μικρή συσκευασία... γιατί δεν βγαίνει σε500 ml να το ευχαριστηθώ???
Την συγκεκριμένη μυρωδιά την αγαπώ ιδιαίτερα, γι' αυτό και την ανέφερα.


Ren Skincare - V Cense Youth Vitality day cream 50 ml
Μία πολύ ενδιαφέρουσα ενυδατική κρέμα προσώπου από μια ιδιαίτερα ποιοτική εταιρεία, που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ πριν από καιρό, την άφησα στην άκρη για να δοκιμάσω άλλες (κλασική περίπτωση) και την ξανάπιασα για να την τελειώσω την άνοιξη...  Για περισσότερες όμως λεπτομέρειες πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αναλυτικό review που της έκανα!

Avon On Duty 48h roll on deodorant 50 ml
Και τα αποσμητικά Roll-on της Avon, όπως και τα αφρόλουτρα και τα ενυδατικά σώματος είναι από τα προϊόντα της εταιρείας που προτιμώ και παραγγέλνω συχνά, γιατί έχουν πολύ καλές τιμές και είναι πολύ αποτελεσματικά. Με τα συγκεκριμένα αποσμητικά δεν έχω απογοητευτεί ποτέ και θα συνεχίσω να τα αγοράζω. 

Apivita Greek Mountain Tea face spray 100 ml
Παίζει να είναι το πιο αγαπημένο μου face mist ever, γιατί μυρίζει υπέροχα, δροσίζει άμεσα και  μου προσφέρει και αίσθηση ανακούφισης, όταν νιώθω το δέρμα μου ελαφρώς ερεθισμένο ή κουρασμένο. Θα το δείτε και αυτό στο προαναφερθέν άρθρο μου για τα 20 αγαπημένα μου skincare προϊόντα της περασμένης χρονιάς - το αγαπώ! Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να το βάλω σε επόμενη λίστα αγορών, γιατί δεν θέλω να λείπει ποτέ από τα ντουλαπάκια μου, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει...




Oriflame Tender Care Cloudeberry multi-purpose balm 15 ml
Αυτά τα πολυχρηστικά μπαλμ με τις διάφορες μυρωδιές ήταν τα αγαπημένα μου για τα επωνύχια και τους τελευταίους μήνες τα θεωρώ τέλεια και ως lip mask, πριν κοιμηθώ το βράδυ - ειλικρινά απο τότε που καθιέρωσα τη χρήση τους, τα χείλη μου είναι σε άψογη κατάσταση και αυτή η λύση είναι σαφώς πιο οικονομική (αλλά τελικά, εξίσου αποτελεσματική) σε σχέση με άλλα προϊόντα που προωθούνται ως μάσκες χειλιών 👄Το συγκεκριμένο βέβαια στην κίτρινη συσκευασία έχω την εντύπωση ότι ήταν λιγότερο ενυδατικό από τα άλλα που έχω δοκιμάσει - περίεργο, γιατί όλα πάνω κάτω την ίδια σύνθεση έχουν με βάση τη βαζελίνη... anyway, δεν θα το ξαναπροτιμήσω, θα επιλέξω τις άλλες εκδοχές του, έχω μπόλικες!

Franck Provost J'Aime my Keratin hair mask 250 ml
Η δεύτερη συσκευσία της μάσκας μαλλιών με κερατίνη που τελείωσα - της έχω αφιερώσει

Garnier Moisture Bomb tissue masj
+ Hydra Bomb tissue mask
Δεν χρησιμοποιώ συχνά υφασμάτινες μάσκες, θεωρώ ότι δημιουργούν πολλά απορρίμματα και επιβαρύνουν το περιβάλλον (αφού είναι μόνο μιας χρήσης και καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων...) και επιπλέον τα αποτελέσματά τους είναι μεν εντυπωσιακά, αλλά δυστυχώς, πολύ προσωρινά. Πού και πού χαλαρώνω όμως κι εγώ με μια τέτοια μάσκα και νομίζω ότι η Garnier διαθέτει τις καλύτερες, με κορυφαία την αρχική, την Moisture Bomb. Η δεύετερη που βλέπετε στη φωτό, η Hydra Bomb, είναι μια νέα εκδοχή με πράσινο τσάι και είναι συμπαθητική, κατά τη γνώμη μου όμως η άλλη παραμένει ανώτερη.

Oriflame Sun 360 cream sensitive face + body spf 50 50 ml
Η αντιηλιακή αυτή κρέμα με τον υψηλό δείκτη SPF περιέχει acai berry και ένα μίγμα σουηδικών συστατικών, Cloudberry και σκανδιναβικό βαμβάκι, που θρέφει και προστατεύει τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Μου άρεσε η χωρίς πρόσθετο άρωμα, μη λιπαρή υφή της που απορροφάται σχετικά γρήγορα και αν τη βρω σε προσφορά, πολύ πιθανόν να την ξαναχτυπήσω - αφήνει λίγη γυαλάδα ομολογουμένως, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.




Avon White Lily bubble bath 1000 ml
Είπα προηγουμένως για τα φρόλουτρα αυτής της εταιρείας που αγοράζω συχνά - η σειρά Bubble Bath έχει πολύ ωραίες μυρωδιές και φοβερές τιμές. Το συγκεκριμένο με έντονο άρωμα λευκού κρίνου είναι ιδανικό για όσους αγαπούν τις λουλουδένιες μυρωδιές, κάνει πλούσιο αφρό, αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο και η συσκευασία του ενός λίτρου έχει μόλις 5 ευρώ.  
Συμφέρει απο κάθε άποψη!

Garden Overnight mask 2 x 8 ml
Μια ενισχυμένη ενυδατική κρέμα/μάσκα νυχτός με πλούσια υφή και πολύ ωραία συστατικά για έξτρα βραδινή φροντίδα. Στις λιπαρές δεν νομίζω να αρέσει, ούτε στις πολύ ευαίσθητες (περιέχει άρωμα), για όλες τις υπόλοιπες όμως είναι πιστεύω μια πολύ καλή και οικονομική επιλογή. Δείε τι έγραψα για αυτήν και στο instagram!



La Roche Posay micellar water 2 x 50 ml
Ούτε θυμάμαι πώς μου προέκυψαν αυτά τα δύο travel size μπουκαλάκια, μάλλον δώρο από κάποιο φαρμακείο θα ήταν 😁 Χρησιμοποιώ micellaire νεράκια σχεδόν καθημερινά, ως πρώτο βήμα στον βραδινό μου καθαρισμό, για να αφαιρέσω μακιγιάζ και στρώσεις αντιηλιακού και συνεχίζω με ένα κανονικό καθαριστικό προσώπου. Το συγκεκριμένο νεράκι είναι πολύ ικανοποιητικό, καθαρίζει σωστά και απαλά, δεν μου προκαλεί κανέναν ερεθισμό, αφήνει ωραία αίσθηση στο δέρμα και ευχαρίστως θα έπαιρνα και το full size.

Avon Planet Spa The Ayurveda Rituals face mask  75 ml
Μια μάσκα καθαρισμού με άργιλο και περίεργη μυρωδιά που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα - η μάσκα ειναι αρκετά καλή, καθαρίζει το δέρμα χωρίς να το ξηραίνει (πολύ βασικό αυτό για τις μάσκες αργίλου και τις καθαριστικές γενικώς) και με πολύ καλή, οικονομική τιμή, δεν θα την ξαναπάρω όμως για να δοκιμάσω κι άλλες!

Oriflame Essentials Purifying shower gel
with Vitamin E +Green Tea  250 ml
Ένα συμπαθέστατο αφροντούς με ευχάριστο, φρέσκο και διακριτικό άρωμα και τζελ σύνθεση που κάνει απαλό αφρό και έιναι κατάλληλο για όλη την οικογένεια. Με βιταμίνη E και πράσινο τσάι που προστατεύουν το φυσικό φράγμα της επιδερμίδας, προσφέρουν ενυδατωση και αντιοξειδωτική δράση. Υπάρχει κι ένα κιτρινωπό στην ίδια σειρά, νομίζω με βούτυρο καριτέ, θα το πάρω και αυτό να το τεστάρω!

Αυτάαααααα... προς το παρόν!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?

❓❓❓❓❓

Θα επανέλθω σύντομα με το δεύτερο μέρος 
των ανοιξιάτικων μου empties!
Σας φιλώ!


Κάντε τώρα κι ένα κλικ εδώ...

No comments: