January 10, 2021

Skincare faves 2020 - τα 20 αγαπημένα μου skincare προϊόντα της περασμένης χρονιάς!

    Καλή χρονιά σε όλους!!!
    OK, ήταν σίγουρα πολύ περίεργο ετος το 2020...  μας ανάγκασε όλους να ξεχάσουμε αυτά που ξεραμε και να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα, μέσα στην αναποδιά του όμως ώθησε αρκετούς από εμάς να οργανωθούμε, να πειραματιστούμε και να μάθουμε πολλά!! Οι ελεύθερες ώρες που απλόχερα μας χαρίστηκαν μέσα σε αυτή την χρονιά λόγω περικοπής δραστηριότητων και παραμονής στο σπίτι, ήταν για μένα πολύ παραγωγικές, καθώς αφιέρωσα χρόνο σε αγαπημένες μου ασχολίες, πολλή μελέτη και νέες ιδέες, ευκαιρίες και προκλήσεις! Οι γνώσεις και οι επαφές που απέκτησα στο χώρο του skincare όλους τους προηγούμενους μήνες μου άνοιξαν καινούριες πόρτες και πραγματικά απολαμβάνω κάθε στιγμή από την ενασχόλησή μου με έναν τομέα που πάντα αγαπούσα και έβρισκα τρομερά ενδιαφέρον! Ως λάτρης του καλού, αποτελεσματικού, no BS skincare λοιπόν, σας παραθετω τα προϊόντα περιποίησης που ξεχώρισα μέσα στο 2020, αυτά που βαθμολόγησα με 10 στα 10 και προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους, όχι γιατί είναι πολυσυζητημένα,  από "μοδάτες" εταιρείες και με φανταχτερές συσκευασίες, αλλά γιατί έκανα την καθημερινή skincare ρουτίνα μου ευχαριστη και απλά, δουλεύουν!

 Bioderma - Hydrabio Moisturising Micellar solution
Ναι, είμαι κι εγώ ανάμεσα στους fans του κλασικού νερού micellaire Sensibio της Bioderma, αυτού με το ροζ καπάκι για τις ευαίσθητες επιδερμίδες... φέτος όμως αγάπησα και την πιο ενυδατική του εκδοχή για ξηρό δέρμα, αν και το δικό μου είναι μεικτό! Πρόκειται για ένα εξαιρετικό πραγματικά προϊόν, που αφαιρεί απαλά, αλλά πολύ αποτελεσματικά το μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια, χωρίς να προκαλεί κανέναν ερεθισμό και για μένα είναι πλέον εξίσου αγαπημένο, όσο και το Sensibio.

 


 
SebaMed - Sensitive Skin L;iquiid Face and Body wash
Ο σωστός καθαρισμός είναι μεγάλη υπόθεση... και επιτυγχάνεται μόνο με απαλούς, ήπιους καθαριστικούς παράγοντες (που δεν κάνουν την επιδερμίδα να τρίζει από "καθαριότητα", δηλαδή από πλήρη αφυδάτωση!) και με έξτρα ευεργετικά συστατικά... και φέτος το δικό μου βραβείο πηγαίνει σε αυτό το προϊόν της SebaMed, μιας εταιρείας που πολύ χαίρομαι που ανακάλυψα. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το αναλυτικό μου review κι έχω την εντύπωση ότι θα τιμήσω αρκετά ακόμη προϊόντα της!
 
 

Biorganic - Lavender Floral Water
Αν και δεν τείνω ποτέ προς τα λεγόμενα "φυσικά", natural, organic κτλ προϊόντα (όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί τελικά δεν σημαίνουν και πολλά πράγματα...) και δεν συμπαθώ καθόλου και τη λεβάντα, αυτό το ανθόνερο σε spray ήταν απίστευτο. Κατά τύχη το αγόρασα, απλώς το έβαλα στο καλάθι μου για να μην έχω μεταφορικά από το organicbrands.gr, είχε μόνο 3 ευρώ, το πήρα... και το λάτρεψα. 'Ηταν από τα καλύτερα face mists που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, υπέροχο ως τονωτική λοσιόν, έδινε ενυδάτωση και απαλότητα και βοήθησε και στη λιπαρότητα. Για εσάς που αποφεύγετε τα αιθέρια έλαια στα προϊόντα περιποίησης (και καλά κάνετε, γιατί σε αυτά οφείλονται πολλοί ερεθισμοί), το συγκεκριμένο δεν περιέχει αιθέριο έλαιο λεβάντας, που είναι από τα πιο επίφοβα - είναι 100% ανθόνερο κι εγώ προσωπικά θα το αναζητήσω ξανά σίγουρα!
 


Avon - Anew Advanced Resurfacing Peel Pads
Για όσες δεν το ξέρετε, η απολέπιση με scrubs, κόκκους, βούρτσες και άλλα τέτοια βάρβαρα δεν προτείνεται πλέον από κανέναν (εκτός από ειδικές περιπτώσεις)! Αντιθέτως η χημική απολέπιση με οξέα μπορεί να ακούγεται πιο ... τρομακτική, είναι όμως πολύ πιο ήπια και φιλική προς το δέρμα. Ένα προϊόν που δύσκολα θα φύγει από τη ρουτίνα μου είναι αυτοί οι υφασμάτινοι, εμποτισμένοι με μείγμα οξέων δίσκοι, που κάνουν το δέρμα μου πολύ πιο λαμπερό, απαλό και λείο, χάρη στο συνδυασμό γλυκολικού οξέος (10%) με σαλικυλικό οξύ, εκχυλίσματα ανανά, παπάγιας, αγγουριού, χαμομηλού, μανιταριού και αλόης και γλυκερίνη και υαλουρονικό οξύ για ενυδάτωση. Αυτούς τους δίσκους δύο φορές την εβδομάδα στη βραδινή μου ρουτίνα και τους αγαπώ!

 

 
Vichy - Mineral 89 Skin Booster
Από τα πιο ωραία ενυδατκά προϊόντα που έχω δοκιμάσει ποτέ, με υπεροχη, εξαιρετικά λεπτόρρευστη, υδάτινη υφή (κάτι ανάμεσα σε σέρουμ και essence, θα έλεγα) που απορροφάται άμεσα και δεν αφήνει κανένα ίχνος λιπαρότητας. Περιέχει το γνωστό ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy σε συγκέντρωση 89%, σε συνδυασμό με υαλουρονικό οξύ φυσικής προέλευσης και κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, με ελάχιστη ποσότητα, αισθάνομαι το δέρμα μου πιο ενυδατωμένο, σφριγηλό και τονωμένο. Είναι τέλειο για κάθε εποχή και κάθε τύπο επιδερμίδας και με βλέπω να το αγοράζω ξανά και ξανά...
 
Revolution - Dark Spot Corrector serum
Μία πρόσφατη ανακάλυψη (τον Νοέμβριο άρχισα να το χρησιμοποιώ), που όμως αξίζει να συμπεριληφθεί στην παρούσα λίστα, γιατί με άφησε πολύ ικανοποιημένη. Δείτε με λεπτομέρεια όλα όσα πρέπει να ξέρετε για αυτό τον ορό στο αναλυτικό μου review!
 

 
Apivita - Greek Mountain Tea face water
Ένα προϊόν που θέλω πάντα να υπαρχει στο ντουλάπι μου! Με 97% συστατικά φυσικής προέλευσης και ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, τέλειο ως τονωτική λοσιόν, δροσίζει και φρεσκάρει το δέρμα μου κατά τη διάρκεια της ημέρας και καταπραΰνει μετά την έκθεση στον ήλιο. Περιέχει γλυκερίνη, ελληνικό τσάι του βουνού, αλλαντοΐνη, αλόη και πανθενόλη, έχει ευχάριστη μυρωδιά και είναι από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα της Apivita.
 
 CeraVe -Eye Repair cream
Η αναγκαιότητα μιας ξεχωριστής κρέμας για την περιοχή των ματιών έχει πολλούς πολέμιους στο skincare community, καθώς οι περισσότερες ενυδατικές κρέμες προσώπου μπορούν άνετα να χρησιμοποιηθούν και γύρω από τα μάτια. Οι ειδικοί λοιπόν θεωρούν ότι δεν θα έπρεπε να πιανόμαστε κορόιδα και να ξοδεύουμε άδικα τα χρήματά μας σε μικρά, πανάκριβα βαζάκια, που τελικά δεν κάνουν τίποτα διαφορετικό από το προϊόν που επιλέγουμε για το υπόλοιπο πρόσωπό μας. Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με αυτή την άποψη! Όμως, μερικές φορές μου αρέσει να βάζω μια ξεχωριστή κρεμούλα στα μάτια και η συγκεκριμένη πρόταση της CeraVe είναι σούπερ - εκτός από πολύ οικονομική, είναι σχεδιασμένη να λειαίνει τις λεπτές γραμμες, να περιορίζει την εμφάνιση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος και να φωτίζει ολόκληρη την περιοχή των ματιών χάρη στη νιασιναμίδη, τα ceramides, το υαλουρονικό οξύ και τα θαλάσσια βοτανικά εκχυλίσματα που περιέχει. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους, είναι χωρίς άρωμα, μη λιπαρή, απορροφάται ταχύτατα και με ελαχιστότατη ποσότητα κάνει εξαιρετική δουλειά.

 

Physician's Formula - Skin Booster Vitamin Shot Brighteing serum
Αυτό το προϊόν με καταβόλεψε το περασμένο καλοκαίρι και δικαίως στέφθηκε ως ένα από τα καλύτερα σέρουμ που έχω δοκιμάσει. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το αναλυτικό review που του αφιέρωσα!
 
Indeed Labs - Retinol Reface
Μπορεί να άργησα να βάλω τη ρετινόλη στη ζωή μου, γιατί με αυτά που άκουγα τρόμαζα ελαφρώς... έμαθα όμως πολλά για αυτήν και τελικά ενέδωσα! Είναι πολύ βασικό να την χρησιμοποιείς με προσοχή και να βρεις ένα καλό προϊόν, όπως αυτό εδώ το σέρουμ, που βρήκα στο lookfantastic.gr. Έχει κρεμώδη υφή που απλώνεται και απορροφάται εύκολα, δεν περιέχει άρωμα και αφυδατικά αλκοόλ και η ιδιαίτερη σύνθεσή του με ρετινόλη, bakuchiol και πεπτίδια που απελευθερώνονται σταδιακά, είναι τέλεια για retinol beginners, καθώς δεν προκαλεί ξεφλούδισμα, ξηρότητα και κοκκινίλα, όπως πολλά προϊόντα με ρετινοειδή. Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό το σέρουμ δύο φορές την εβδομάδα για ένα μήνα και τώρα ανέβηκα στις τρεις φορές - είναι εξαιρετικό και θα συνεχίσω να το αγαπώ και να το προτείνω.

CeraVe - Moisturising cream
Ένα προϊόν που πολλοι μπορεί να θεωρούν βαρετό, αδιάφορο, too simple... εγώ όμως τώρα που το ανακάλυψα, δεν πρόκειται να το αποχωριστώ! Η πολύ γνωστή αυτή ενυδατική κρέμα προσώπου και σώματος λέει ότι απευθύνεται σε ξηρές επιδερμίδες, έχει όμως μη λιπαρή σύνθεση και εγώ που είμαι μεικτή, την έχω καταευχαριστηθεί και έχει γίνει η go-to επιλογή μου, ειδικά στη βραδινή μου ρουτίνα. Είναι πολύ οικονομική, υποαλλεργική, χωρίς άρωμα, κατάλληλη για ευαίσθητο δέρμα, απορροφάται γρήγορα και απελευθερώνει σταθερά υαλουρονικό οξύ και τρία απαραίτητα ceramides καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για πραγματικά πολύ αποτελεσματική ενυδάτωση και αποκατάσταση του επιδερμικού φραγμού.  Δεν είναι τυχαίο ότι συστήνεται από δερματολόγους σε όλο τον κόσμο - μία εξαιρετική, απλή, αλλά σωστά μελετημένη φόρμουλα, που ταιριάζει άψογα στη δική μου skincare φιλοσοφία για ποιοτικά, χωρίς πολλές φανφάρες προϊόντα, που μπορείς να εμπιστευθείς.  Τους καλοκαιρινούς μήνες σίγουρα θα δοκιμάσω και την πιο ανάλαφρη Moisturising lotion.

La Roche Posay - Effaclar A.A. Targeted Breakout Corrector
Ούτε κι εγώ ξέρω ποσα σωληνάρια από αυτό το  προϊόν έχουμε καταναλώσει οικογενειακώς, ειδικά φέτος με την είσοδο της maskne στη ζωή μας... Πρόκειται για μία στοχευμένη εντατική θεραπεία που μειώνει τις ατέλειες και επιταχύνει την εξάλειψή τους και πραγματικά κάνει ό,τι υπόσχεται. Περιέχει την αγαπημένη μου νιασιναμίδη, που αποτρέπει την εξέλιξη των ατελειών, LHA (μία νέα μορφή BHA) για μικροαπολέπιση και βαθύ καθαρισμό των πόρων και καταπραϋντικό Ιαματικό Νερό La Roche-Posay, για ενεργοποίηση της διαδικασίας ανάπλασης του δέρματος. Σίγουρα το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει για τοπική εφαρμογή και πόλεμο ενάντια στα σπυράκια!

 


Essence -My Beauty Lip Ritual lip balms
Έχω αδυναμία στα lip balms και τα θέλω παντού - στο γραφείο, στην τσάντα, στο κομοδίνο, στο μπάνιο, στο τραπέζι της κουζίνας... Συνήθως παίζω ταυτοχρόνως με πέντε-έξι διαφορετικά, φέτος όμως έπιασα τον εαυτό μου να αναζητά κυρίως αυτή τη συλλογή με τα τρία lip balms της essence. Έχουν πολύ ωραία, πλούσια, αλλά όχι κολλώδη υφή, αφήνουν υπέροχη αίσθηση βαθιάς ενυδ;aτωσης και απαλότητας στα χείλη μου που διαρκεί και πάντα με σώζουν σε δύσκολες καταστάσεις!

Payot -Sunny spf 50 Creme Savoureuse
Είμαι σε διαρκή αναζήτηση καλών αντιηλιακών με υψηλό δείκτη προστασίας, ευεργετικά συστατικά και υφή που να μην με κάνει να δυσανασχετώ... Η συγκεκριμένη αντιηλιακή κρέμα προσώπου ήταν σίγουρα η αγαπημένη μου αυτή τη χρονιά και μπορείτε να δείτε εδώ το αναλυτικό μου review. 
 
 
Yves Rocher - Coffee Beans Sensual Bath & Shower gel
Άλλο ένα προϊόν που λατρεύω και θα συνεχίσω να αγοράζω! Πρέπει βέβαια να ομολογήσω ότι όλα τα αφρόλουτρα του Yves Rocher μου αρέσουν πολύ και τα θεωρώ από τα καλύτερα της αγοράς, το συγκεκριμένο όμως με απολαυστικό άρωμα καφέ είναι αναμφίβολα η πρώτη μου επιλογή! Πρόκειται για ένα κρεμώδες, πλούσιο αφρόλουτρο με βιολογική aloe vera και εκχύλισμα κόκκων καφέ που κάνει εξαιρετικό, ενυδατικό αφρό, αφήνει υπέροχο το δέρμα μου κι αν δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα, εντάξει, απλά χάνετε!!!

Love Beauty and Planet - Coconut Oil & Ylang Ylang shower gel
Το δεύτερο αφρόλουτρο που αγάπησα πολύ αυτή τη χρονιά, με υπέροχο, γλυκό λουλουδένιο άρωμα και τέλεια σύνθεση που έκανε πλούσιο αφρό και άφηνε πολύ απαλό το δέρμα μου. Τώρα χρησιμοποιω το αφρόλουτρο με σανδαλόξυλο και shea butter της ίδιας εταιρείας, επίσης υπέροχο, αλλά αυτό με το έλαιο καρύδας και το υλάνγκ υλάνγκ ήταν ένα κλικ καλύτερο και θα το ξαναπάρω!
 
 
Love Beauty and Planet - Peace and Glow body scrub
Για αυτό  το απολεπιστικό σώματος έχω αναφέερει σε προηγούμενο empties post, ότι παίζει να είναι από τα καλύτερα που εχω δοκιμάσει ever - εξαιρετική σύσταση, κάνει φοβερή δουλειά, χωρίς να γδέρνει, να ταλαιπωρεί και να αφυδατώνει το δέρμα (αλήθεια, γιατι όλες νομιζουμε ότι όσο πιο βάρβαρες είμαστε με το δέρμα μας, με λούφες και άγρια scrubs με κοτρώνες, τόσο καλύτερα??? 😛 και ποιός είπε ότι το δέρμα στο σώμα αντέχει τα πάντα????). Όσο για τη μυρωδιά του, είναι απλά θεϊκή, ακόμα και για μένα που δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι για την τριανταφυλλίλα...  Εννοείται ότι θα το ξαναπάρω και κρίμα που η πολύ ενδιαφέρουσα εταιρεία δεν το κυκλοφορει  σε περισσότερες μυρωδιές, θα τις δοκιμαζα όλες!
 
 
 
Yves Rocher - Mango Coriander Energizing Hand cream
Πάντα χρησιμοποιούσα μεγάλες ποσότητες από κρέμες χεριών σίγουρα όμως φέτος ήταν η χρονιά τους μετά από τόσο πλύσιμο και αντισηπτικό... Το βραβείο της αγαπημένης μου παίρνει μετά τιμής και δόξης η συγκεκριμένη, γιατί εκτός  από φανταστικό άρωμα, έχει την πιο τέλεια, βελούδινη, αλλά ελαφριά υφή που απορροφάται σε χρόνο ρεκόρ και ενυδατώνει τέλεια τα ταλαιπωρημένα χεράκια μου...  έχω δοκιμάσει και αυτήν με το αργκάν και το τριαντάφυλλο, επίσης υπέροχη και θα πάρω σίγουρα και όλες τις υπόλοιπες μυρωδιές.
Revlon -Youth body lotion
Να και μία κρέμα σώματος που πήρα κατά τύχη και χωρίς πολλή πολλή σκέψη... και τελικά έγινε μεγάλη αγάπη μου! Τέλεια τιμή, σούπερ σύσταση, απαλή μυρωδιά - τώρα που το θυμήθηκα, έχω μιλήσει αναλυτικά για αυτήν, κάντε εδώ ένα κλικ για να μεταφερθείτε αμέσως στο εν λόγω review!
 
 


Nivea -Coconut and Monoi oil body souffle
Last but not least, η υπέροχη, μοσχομυριστή βελούδινη κρέμα σώματος της Nivea - χρόνια είχα να αγοράσω κάτιοιο προϊόν περιποίησης από αυτήν την εταιρεία. Με καταπληκτική μυρωδιά (τρελαίνομαι και για καρύδα και για monoi!) και με πολύ ευχάριστη, απαλή υφή με μικρά μπιρμπιλόνια που έλιωναν στο δέρμα και χάριζαν βαθιά ενυδάτωση.  Την χάρηκα πολύ το περασμένο καλκαίρι και είναι βέβαιο ότι θα την ξαναπάρω!
 
 
 
Αυτά λοιπόν συνέβησαν το 2020...
πείτε μου κι εσείς τα δικά σας αγαπημένα 
 
 

 

 Σας φιλώ!


No comments: