January 15, 2021

Το νέο αγαπημένο μου άρωμα - Hugo Boss The Scent for her

     Πάντα είχα τρέλα με τα αρώματα - από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μυρίζω μπουκαλάκια, ψεκάζομαι μανιωδώς και αναζητώ καινούριες μυρωδιές. Κολλάω κατά καιρούς με ορισμένα, γενικά όμως μου αρέσει πολύ να εναλλάσσω τα αρώματα που φοράω ανάλογα με τα κέφια, την ωρα της ημέρας και την εποχή. Από τον οίκο HUGO BOSS δεν είχα ποτέ κάποιο άρωμα στη συλλογή μου... μέχρι που απέκτησα το The Scent for Her eau de toilette (δωράκι από το εξαιρετικό e-shop parfimo.gr) κι έγινε αμέσως το νέο μου αγαπημένο!



 

      Για πολλά χρόνια προτιμούσα έντονες και γλυκιές μυρωδιές, τώρα τελευταία όμως τείνω περισσότερο προς θηλυκά μεν, αλλά ανάλαφρα και πιο ευκολοφόρετα αρώματα. Με κουράζουν τα "μανταμέ", τα πολύ βαριά και τα παλιομοδίτικα, αυτά που τα φοράνε όλες και τα μυρίζεις παντού, όπως επίσης και αυτά που σου θυμίζουν άλλα δέκα παρόμοια και δεν έχουν τίποτα ξεχωριστό. 

   Το Boss The Scent for Her είναι σίγουρα μια σύγχρονη ευωδιά με φρουτένιες και λουλουδένιες νότες που μπορεί άνετα να φορεθεί όλες τις ώρες, έχει χαρακτήρα και πολύ ικανοποιητική διάρκεια και το βρίσκω πολύ θηλυκό, πολυτελές και κομψό. 

   Οι Νότες κορυφής αυτού του eau de toilette, οι πρώτες δηλαδή νότες που αντιλαμβάνεσαι, μόλις το ψεκάσεις στο δέρμα  είναι γλυκιές και φρουτένιες από ροδάκινο, σε συνδυασμό με με άνθη φρέζιας και οι Νοτες καρδιάς που ακολουθούν έιναι από ένα πολύ αγαπημένο μου λουλούδι με ιδιαίτερα ντελικάτη μυρωδιά, τον οσμανθός - έχω παρατηρήσει, ότι σχεδόν όλα τα αρώματα που περιλαμβάνουν οσμανθό στη σύνθεσή τους, μου αρέσουν! Στις Νοτες βάσης βρίσκουμε κακάο, ένα ασυνήθιστο συστατικό, που δίνει μια απαλή ζεστασία και gourmet διάθεση στην τελική αίσθηση του αρώματος.
 
 

   Το δικό μου υπέροχο gift box, εκτός από το eau de toilette σε συσκευασία των 50 ml, περιείχε και ένα μοσχομυριστό, βελούδινο body lotion, που χαρίζει ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια στο άρωμα, αλλά και ένα μίνι eau de parfum spray σε συσκευασία των 10 ml, ό,τι πρέπει για την τσάντα και για ανανέωση on the go... εντάξει, τέλειο!
 

   Το Boss The Scent for Her κυκλοφορεί και σε συσκευασίες των 30 και 50 ml, σε πιο έντονο eau de parfum (επίσης σε συσκευασίες των  30, 50 και 100 ml), καθώς και σε τρεις άλλες εκδοχές eau de parfum - Private Accord (ανατολίτικο, με μανταρίνι, καφέ, tonka bean, οσμανθό και κακάο ), Intense (πιο γλυκό, με ροδάκινο, μέλι, οσμανθό, κακάο και βανίλια) και Absolute (το πιο έντονο απ' όλα, με ροδάκινο, μέλι, καφέ, βανίλια και vetiver). Πολύ ευχαρίστως θα τα δοκίμαζα όλα! Ααα, να μην ξεχάσω να φέρω και την ανδρική έκδοση, Boss The Scent.



     Στο parfimo.gr θα βρείτε πολλά ακόμη ανδρικά και γυναικεία αρώματα του οίκου HUGO BOSS με τα συμπληρωματικά τους αρωματικά προϊόντα (αφρόλουτρα, κρέμες σώματος, αποσμητικά, aftr shave) σε πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσες προσφορές.
 
 

No comments: