October 17, 2014

5 autumn weekdays-5 autumn lipsticks

hello my beauties!

 

   Ειδα το συγκεκριμενο ποστ σε μα αγγλιδα blogger και ζηλεψα!!! Ως λατρης των κραγιον δοκιμαζω κατα καιρους διαφορες αποχρωσεις-προσφατα μαλιστα εκανα και ενα ξεκαθαρισματακι στη συλλογη μου ... Δειτε λοιπον παρακατω τα πεντε κραγιον που εδωσαν χρωμα στις μερες της εβδομαδας που μας περασε!

 

 


   
Δευτερα  Η εβδομαδα ξεκινα με ενα πολυ αγαπημενο μου κραγιον απο την εταιρεια Elf (eyeslipsface)... Η αποχρωση Barely Bitten απο τη σειρα Minerals αφηνει διαφανο και ενυδατικο χρωμα και το τελικο αποτελεσμα μοιαζει οντως σαν να εχω... δαγκωσει τα χειλη μου...

Τρτη  Αν και το Summer Rose απο τη σειρα Moisture Surge lipsticks της Clinique υποστηριζει οτι ειναι... καλοκαιρινον ροδον, εγω το βρισκω τελειο για τα φθινοπωρινα μου μακιγιαζ, πρωι και βραδυ!

Τεταρτη Τονισμενα ματια σε μωβ-γκρι αποχρωσεις σημερα και το υπεροχο, κρεμωδες Nude Suede της Oriflame στα χειλη... το αγαπω!
 
Πεμπτη  Λατρευω τα καφε! Στα ματια, στα χειλη, στα μαγουλα... Το Coffee απο τη σειρα Pure lipsticks της εαταιρειας Carlo di Roma ειναι ενα γλυκο καφε που αγαπω πολυ και το συνδυαζω με πολλες σκιες σε φυσικες η μπρονζε-χρτσαφενιες αποχρωσεις...

Παρασκευη  Το κραγιον Extralasting της Avon στην ροζ-κοραλι αποχρωση Pink Peach ειναι ενα προιον στο οποιο καταφευγω συχνα και χωρις πολλη σκεψη, οταν θελω ενα χρωμα που να δινει ζωντανια στο προσωπο μου... Μου αρεσει πολυ για καθημερινο μακιγιαζ!


Σαββατο και Κυριακη
Λεω να αφησω τα συρταρακια με τα κραγιον μου ησυχα και να το ριξω στα lipbalm αυτο το Σαββατοκυριακο...
Αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι, δεν νομιζω να αντεξω μακρια τους χιχιχιχι


Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

14 comments:

Chara Sotiropoulou said...

τι ωραίο ποστ!!!πολύ ωραία ιδέα!!!!

Unknown said...

δεν εχω δοκιμασει κανενα απο αυτα...Lip balm το ΣΚ?? Γιατι?? βαλε ενα εντονο κοκκινο να γινει πανικος..χαχα

Δεν υπάρχει άσχημη γυναίκα, υπάρχει άβαφη γυναικά said...

Της Avon έχω κι εγώ δύο αποχρώσεις και είναι υπέροχα!! Έχουν τρομερή διάρκεια!! Της Elf έχω κι εγώ ένα, αλλά δεν μου άρεσε. Ίσως η απόχρωση να μην μου έκατσε καλά. Δεν ξέρω...

Ρούλα Κατσαρού said...

Της clinique είναι υπέροχα και από θέμα ενυδάτωσης αλλά και τα χρώματα! Εγώ για κάποιο λόγο τα βάζω συνέχεια πρωί..

Unknown said...

Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα κραγιόν! Πολύ όμορφα όλα! Φιλιά!

Vicky Papadopoulou said...

θα τα φορούσα όλα, μου άρεσαν πολύ οι αποχρώσεις!

katerin said...

Τι ομορφες αποχρωσεις, λατρευω φθινοπωρο!!!

Pretty Kitty said...

thank youuuuuuu ❤❤❤

Pretty Kitty said...

ακολουθησα τη σοφη συμβουλη σου κι εβαλα κοκκινο το σαωωατο χιχιχιχι

Pretty Kitty said...

παντως η συγκεκεριμενη αποχρωση της elf ειναι πολυ ωραια, απλως θα ηθελα λιγη περισσοτερη διαρκεια... οσο για τα κραγιον της avon, τα βρισκω πολυ καλα κι εχω παρα πολλα!!!!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως, ειναι πολυ ποιοτικα κραγιον και μου αρεσουν κι εμενα πολυ οι αποχρωσεις τους... ειναι ωραια για πρωι ακριβως επειδη ειναι πολυ ενυδατικα και δεν κανουν τα χειλη να φαινονται σαν ξεφλουδισμενα μετα απο λιγες ωρες! φιλακιαααααα

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ ❤❤❤

Pretty Kitty said...

νομιζω οτι γενικως τα γουστα μας ταιριαζουν !!! ❤

Pretty Kitty said...

ναιναι, το φθινοπωρο κυκλοφορουν γενικως πολυ ωραια χρωματα, πιο γλυκα και φυσικα απ'οτι το καλοκαιρι νομιζω....κι εγω κανω συνηθως στροφη σε πιο ηπιους τονους! φιλακιααααα