October 26, 2014

Review-Yves Rocher Sebo Vegetal Eau micellaire + Cleanser gel

hey there beauties!

 

    Εδω και αρκετο καιρο χρησιμοποιω καθημερινα δυο προιοντα απο τη σειρα Sebo Vegetal του Yves Rocher που απευθυνεται στα λιπαρα και μεικτα δερματα. Προκειται για το νερακι ντεμακιγιαζ Purifying micellar water 2in1 200 ml και το καθαριστικο τζελ προσωπου Purifying cleansing gel 125 ml.

 

 

 Μου αρεσει πολυ η φιλοσοφια της  εταιρειας Yves Rocher, καθως τα προιοντα της εχουν παντα φυτικες και φιλικες προς το περιβαλλον και την επιδερμιδα συνθεσεις και γενικως, εχοντας δοκιμασει πολλα κατα καιρους,  τα θεωρω πολυ ποιοτικα. Νομιζω δεν ειναι τυχαιο οτι ο Yves Rocher ειναι η πρωτη σε πωλησεις εταιρεια φυτικων καλλυντικων στον κοσμο.
  Και τα δυο αυτα προιοντα περιεχουν ως βασικο συστατικο τους την πουδρα Baikal, η οποια παραγεται με φυσικες διεργασιες απο τη ριζα Scutellaria και ειναι γνωστη στο χωρο της κοσμετολογιας και της βοτανολογιας για τις ισχυρες εξισορροπητικες της ιδιοτητες. Επισης και τα δυο προιοντα δεν περιεχουν parabens, mineral oils και σιλικονες.

     Το νερακι για ντεμακιγιαζ εχει πολυ ευχαριστη, δροσερη μυρωδια και ειναι καταλληλο για χρηση στο προσωπο και στα ματια. Θεωρω οτι καθαριζει επαρκως το δερμα, οχι ομως αν φορατε βαρυ μακιγιαζ με πολλες στρωσεις προιοντων ( primer, foundation, concealer, πουδεα ) η πολυ καλυπτικα foundation. Θα καθαρισει μεν το δερμα, αλλα θα χρειαστειτε αρκετο προιον και σιγουρα δυο-τρια περασματα με τα βαμβακακια. Το ιδιο πιστευω θα ισχυει και για το μακιγιαζ των ματιων-δεν νομιζω να ειναι αρκετα αποτελεσματικο στην αφαιρεση αδιαβροχων προιοντων.Το βρηκα ομως πολυ καλο για την αφαιρεση του καθημερινου μου μακιγιαζ-συνηθως βαφω κανονικα τα ματια μου με σκιες, μολυβι και μασκαρα και ατο προσωπο φοραω μια πουδρα η μια bb cream.

   Οπως ολα τα νερακια τετοιου τυπου, υποστηριζει οτι δεν χρειαζεται ξεβγαλμα, εγω ομως ως σχολαστικη με την καθαριοτητα της επιδερμιδας μου συνεχιζα παντα τον καθαρισμο με το τζελ της ιδιας σειρας (αν δεν ριξω νερο επανω μου, νιωθω οτι δεν εχω κανει τιποτα!). Οταν λοιπον βρεχω το προσωπο μου μετα τη χρηση αυτου του micellar water, το δερμα μου ειναι πολυ απαλο και μου αρεσει πολυ αυτη η αισθηση! Το τζελ καθαρισμου εχει την ιδια μυρωδια και δεν κανει αφρο, ενω αφηνει και αυτο πολυ ευχαριστη αισθηση απαλοτητας και φρεσκαδας στο δερμα μου.

    Θεωρω οτι και τα δυο προιοντα κανουν αυτο που υποσχονται, απομακρυνουν δηλαδη το περιττο σμηγμα και τις ακαθαρσιες χωρις να ξηραινουν την επιδερμιδα και την αφηνουν φρεσκια και αναζωογονημενη. Δεν δημιουργησαν κανεναν ερεθισμο στο ευαισητο δερμα μου και το νερο ντεμακιγιαζ δεν μοτ ετσουξε καθολου τα ματια,Στα μειον τους θα βαλω τις σχετικα μικρες συσκευασιες, θα τις προτιμουσα  μεγαλυτερες!


   Ση σειρα Sebo Vegetal θα βρειτε μερικα ακομα προιοντα με Baikal powder για την περιποιηση της μεικτης και λιπαρης επιδερμιδας (ενυδατικη τζελ-κρεμα, ενυδατικη κρεμα για ματ αποτελεσμα, σερουμ για την ελαχιστοποιηση των πορων, απολεπιστικο και καθαριστικη μασκα).




Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
 Πολλα ιλια
Κατερινα xxx

 

 

No comments: