October 9, 2014

Products I regret buying...#2

heeeeey there beauties!

 

Με μεγαλη  μου λυπη ( ε καλα, δεν θα βαλουμε και τα κλαμματα κιολας!) σας παρουσιαζω και σημερα αλλο ενα ποστ με προιοντα που δεν με ικανοποιησαν και μετανιωσα που τα αγορασα...
Καντε κλικ εδω για να διαβασετε και τα προηγουμενα μου regrets...

1.oriflame diamond cellular 

illuminating face scrub 150 ml

Ημουν πολυ ευτυχης οταν αγορασα το συγκεκριμενο σκραμπ προσωπου, πρωτον, γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια και δευτερον, γιατι η αρχικη του τιμη ειναι αρκετα υψυλη κι εγω το πετυχα σε προσφορα, γυρω στα 8 με 9 ευρω απ'οσο θυμαμαι.Δυστυχως ομως, αν και δεν εχει χονδρους κοκκους και δεν γδερνει το δερμα, η συνθεση του ειναι μαλλον αρκετα ισχυρη και ερεθισε το δικο μου ευαισθητο δερμα, με αποτελεσμα να γεμισω πολλα μικρα κοκκινα σπυρακια. Μου θυμισε καποια προιοντα μικροδερμοαποξισης που ηταν πολυ της μοδας πριν μερικα χρονια (τα θυμαστε?) και μου παρουσιαζαν ακριβως το ιδιο προβλημα... Πληρης απογοητευση.
 

2.nivea body 

conditioner σωματοσ

πλουσια θρεψη-ξηρεσ επιδερμιδεσ 250 ml

Δεν μπορω να πω οτι το βρηκα τελειως αχρηστο αυτο το προιον, αλλα δεν μπορω να πω οτι με βολεψε κιολας. Σιγουρα πολλες απο εσας το γνωριζετε-μετα το ντους το απλωνουμε σε υγρο δερμα, ξεπλενουμε και θεωρητικως αντικαθιστα την κρεμα σωματος. Συμπαθηρικο μεν, αλλα προτιμω την αισθηση που αφηνει μια καλη κρεμα σωματος ...  Θα το χρησιμοποιησω μεχρι τελους, αλλα δεν θα το ξαναπαρω.
 

3.sephora 3 in 1 strenghtheninig nail care 10 ml

4.h+m lipgloss 

Για αυτη τη βαση νυχιων απο τα αSephora εχω τρεις ενστασεις. Πρωτον, μυριζει φριχτα, σαν πετρελαιο... Δευτερον, δεν κανει τιποτε απολυτως στα νυχια μου....και τριτον, κοστιζει και επτα ευρω! Εγω ευτυχως την ειχα παρει στη μιση τιμη με το 1+1 της Vodafone (δεν ξερω, ισχυει ακομα? πειτε μου, αν ξερετε!) μαζι με τηο αντιστοιχο top coat, το οποιο ειναι μια χαρα. Θεωρω ομως οτι ουτε και για 3,50 ευρω αξιζει! Υπαρχουν πολυ καλυτερες βασεις νυχιων σε αυτες τις τιμες.

Οσο για το lipgloss απο τα H&M, ειναι απλα αχρηστο. Μυριζει κι αυτο πολυ ασχημα, σαν πλαστικο, κολλαει και δεν αφηνει σχεδον καθολου χρωμα. Η συμβουλη μου λοιπον-μην παρετε ποτε λιπγκλος του ενος ευρω απο τα H&M,εγω εκανα το λαθος και πηρα δυο. Θα μου πειτε, τι σκας, μονο ενα ευρω κοστισε-0,95 για την ακριβεια. Και δεν επαιρνα ενα ωραιοτατο βερνικι απο 1 euro shop? Ααααα, οταν με συγχυζει ενα προιον, γινομαι κακια και τσιγκουνα!

5.kiko pearl lipbalm-raspberry

Εχω να πω τα  εξης για αυτο το lipbalm. Εχει υπεροχη συσκευασια, μυριζει πολυ ευχαριστα, αφηνει ωραιο, απαλο χρωμα στα χειλη και τα κανει και πολυ απαλα. Γιατι δεν μου αρεσε? Γιατι η ωραια, ενυδατικη αρχικα αισθηση δεν διαρκει για πολυ-μετα απο μιση ωρα περιπου αρχιζω να νιωθω τα χειλη μου αφυδατωμενα. Και για ενα λιπμπαλμ που κοστισε 5,90 ευρω παρακαλω, αυτο το βρισκω απαραδεκτο! Αν ειστε διατεθειμμενη λοιπον να δωσετε τοσα λεφτα για ενα ενυδατικο χειλιων, θα προτεινα να μην προτιμησετε το συγκεκριμενο...

6.avon infinitise mascara

Ηθελα πολυ να δοκιμασω αυτη τη μασκαρα, γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα σχολια και το περιεργο βουρτσακι της που υποσχεται μηκος, διαχωρισμο και καμπυλοτητα μου κινησε την περιεργεια. Στις δικες μου βλεφαριδες ομως, που ειναι και αρκετα μακριες, δεν εκανε απολυτως τιποτα, οσες στρωσεις κι αν εβαζα. Της εδωσα αρκετες ευκαιριες, το παλεψα πολυ με το βουρτσακι (ειμαι και πεισματαρα), αλλα ματαιος κοπος...


Αυτα λοιπον ηταν τα παραπονα μου για σημερα... 
Θα τα ξαναπουμε συντομα-χωρις ομως γκρινιες αυτη τη φορα!!! 

Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

 

9 comments:

Δέσποινα said...

κι εγώ θέλω να δοκιμάσω το conditioner σώματος από nivea και με προβλημάτισες τώρα!κρίμα, κι εγώ πολλές φορές απογοητεύομαι από προϊόντα και το εκνευριστικό είναι όταν είναι και ακριβά ή τα παίρνεις για καλύτερα δήθεν!

Vicky Papadopoulou said...

Το 1+1 ισχύει ακόμα! Μου αρέσουν αυτά τα ποστ γιατί βοηθούν να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές :))))

Unknown said...

το δοκίμασα και εγώ το conditioner σώματος , τπτ το ιδιαίτερο! προτιμώ τη κρέμα σώματος!

Eleftheria Siatira said...

Με βαζεις σε σκεψεις για το nivea conditioner σωματος, θελω να το δοκιμασω εδω και καιρο.

pretty kitty said...

ειλικρινα δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο.... οι κρεμες σωματος ειναι πολυ καλυτερες κατα τη γνωμη μου!

pretty kitty said...

θα συμφωνησω απολυτα!!!!!

pretty kitty said...

γενικως δεν μου αρεσει να κανω κακες κριτικες, αλλα κι εμενα με βοηθανε πολυ αυτου του ειδους τα αρθρα και τα βιντεακια.... ωραια για το 1+1, να το εχω στα υποψιν!φιλακια πολλα πολλα!

pretty kitty said...

ειχα χαρει κι εγω με το κοντισιονερ σωματος, αλλα ειλικρινα δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο, προτιμω χιλιες φορες τις κλασικες κρεμες! ασε, ειδικα οπως λες αν ειναι και ακριβα η πολυσυζυτημενα προιοντα.... απογοητευση!!!!!!!!!!

Δεσποινα Κολαγκη said...

δεν εχω δοκιμασει κανενα από αυτά τα προιοντα!!! φιλια!!!