October 5, 2014

More September empties...

hey there beautiful girls!

 

   Επανερχομαι με τα υπολοιποα αδεια μπουκαλακια του Σεπτεμβριου... τι σοι beauty addict θα ημουν αλλωστε, αν δεν  καταναλανωνα τονους καλλυντικων  χιχιχιχι

 

   

1. yves rocher coollection ete
shower gel 200 ml
Αγαπω τα προιοντα αυτης της γαλλικης εταιρειας και αυτο το αφροντους με αφησε πολυ ικανοποιημενη. Το δροσσερο του αρωμα ηταν ιδανικο για το καλοκαιρι και ο ενυδατικος του αφρος αφηνε απαλο και φρεσκο το δερμα, χωρις να το ξηραινει. Ολα τα καθαριστικα προιοντα σωματος που εχω δοκιμασει απο Yves Rocher, μου εχουν αφησει πολυ καλες εντυπωσεις!
 
2. le petit marseilliais
βουτυρο καριτε+ακακια αφρολουτρο 250 ml
Ειχα πει στο αρθρο Products I regret buying (ερχεται και το part 2 σε λιγες μερες) οτι η κρεμα της ιδιας σειρας δεν μου ειχε αρεσει, δεν μπορω να πω ομως το ιδιο και για το αφρολουτρο. Εχει την ιδια, ευχαριστη μυερωδια και η συνθεση του ειναι ενυδατικη, χωρις ομως να μπουκωνει το δερμα, ακομη και τους ζεστους μηνες. Το βρηκα ιδανικο και σαν υποκατασταο του τζελ ξυρισματος για την αποτριχωση-δεν μου δημιουργηαε κανεναν ερεθισμο, παρολο που το δερμα μου  ειναι ευαισθητο.
 
3.oriflame pure nature organic
tea tree+rosemary
purifying wash+tone gel 150 ml
Παλιοτερα που εκανα βιντεακια, ειχα δειξει αυτο το προιον κι ειχα πει, θυμαμαι, οτι μαλλον δεν θα το ξαναπαρω λογω πολυ εντονης μυρωδιας. Αθετησα ομως τον λογο μου, γιατι ηθελα ενα προιον για την εξτρα λιπαροτητα που παρουσιαζει το δερμα μου το καλοκαιρι και αυτο ηταν πολυ καλο. Βοηθα πολυ στην εξισορροπηση  της επιδερμιδας, χωρις ομως να την ξηραινει.  Δεν κανει αφρο, αφηνει πολυ απαλο και καθαρο το δερμα και δεν χρειαζεται περασμα με τονωτικη λοσιον. Αν δεν εχετε προβλημα με τις εντονες μυρωδιες, το προτεινω ανεπιφυλακτα!
 
4.ladine  aceton 100 ml
Δεν θυμαμαι καθολου ποτε, απο που και γιατι πηρα αυτο το ασετον. Ηταν αρκετα καλο, ηταν ομως και πανακριβο, αφου η ετικετα που παρεμεινε κολλημενη επανω του εγραφε 2,95 ευρω...τζηζας! Για ασετον 100ml? Το βρισκω υπερβολικο, ασετον ειναι στο κατω κατω... Ειλικρινα δεν ξερω που το ειχα το μυαλο μου και γιατι το εκανα αυτο!
 
5. banana republic
w eau de parfm spray 125 ml
Δωρο του συζηγου μου απο την Αμερικη, αυτο το αρωμα ειναι ελαφρυ, πολυ ιδιαιτερο, πολυ διαφορετικο  και μου θυμιζει πολλα ωραια πραγματα... γ'αυτο φροντισα και το ξαναπηρα εις διπλουν μαλιστα, οπως σας ειχα δειξει και στο beauty haul-recent buys
post!
 
6. biotherm lait corporel
anti-drying body milk 30 ml
Αυτη η κρεμουλα σωματος ηταν δωρακι με ενα περιοδικο και την βρηκα εξαιρετικη. Ειχε πολυ δροσερο αρωμα πορτοκαλι, υπεροχη γαλακτωδη υφη που δεν αργουσε να απορροφηθει και αφηνε πολυ ωραια αισθηση στο δερμα. Like!
 
7. palmolive naturals
smooth delight shower milk with 
macademia oil, cocoa+moisturising milk 10 ml
Ενα δειγμα απο το νεο αφρολουτρο της Palmolive  με macademia που μυριζει υπεροχα και κανει ωραιο και ενυδατικο αφρο. Για μενα ομως το νουμερο 1 αφρολουτρο της συγκεκριμενης εταιρειας ειναι το Milk&honey, που λατρευω εδω και χρονια, το εχω παρει χιλιες φορες  και το θεωρω αξεπεραστο!


Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

1 comment:

Unknown said...

πολύ ωραία μυρωδιά το Le Petite Marsellais!!