October 12, 2014

Review-Beautycycle by Amway Earth ckeanser and Fire 3in1 face mask

hey there beautiful ladies!

    Πριν απο λιγο καιρο σας ειχα δειξει σε ενα beauty haul δυο προιοντα της εταιρειας Amway που ειχα αγορασει... Σημερα θα σαε πω πως μου φανηκαν, μια που τα εχω χρησιμοποησει αρκετες φορες κι εχω σχηματισει γνωμη!
     Η Amway ειναι μια εταιρεια κατευθυνομενης πωλησης (οπως η Avon και η Oriflame)  που περιλαμβανει μεγαλη γκαμα προιοντων ( μακιγιαζ, προσωπικη περιποιηση, αρωματα, τροφιμα, ροφηματα, απορυπαντικα, ειδη για το σπιτι ) και μπορειτε να προμηθευτειτε τα προιοντα της απο τους αντιπροσωπους της. Για να δειτε το site της Amway πατηστε εδω

 

 

  Και οι δυο μου αγορες ειναι της σειρας beautycycle, της πιο οικονομικης σειρας περιποιησης της Amway. Τα beautycycle περιλαμβανουν προιοντα καθαρισμου και ενυδατωσης για καθε τυπο επιδερμιδας, καθως και μερικα προιοντα μακιγιαζ.


EARTH RESTORING BALANCE CLEANSER

Το πρωτο, πρασινο σωληναριο  ειναι ενα καθαριστικο τζελ προσωπου και απευθυνεται σε μεικτες και λιπαρες επιδερμιδες. Η σειρα Γη περιεχει ειδικα επεξεργασμενα μεταλλα, οπως χαλκο, σιδηρο και μαγνησιο για την ελαχιστοποιηση των πορων και της γυαλαδας και τον ελεγχο της λιπαροτητας στην επιφανεια της επιδερμιδας. Το συγκεκριμενο τζελ περιεχει επιλπεον ψευδαργυρο, φλοιο ιτιας και αμαμηλιδα , καθως και αγγουρι, φιλιπενδουλα (δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο...) και πρασινο τσαι που απαλυνουν και κανουν διαυγεστερη την επιδερμιδα.
Η γνωμη μου
  Χρησιμοποιησα αυτο το τζελ για δυο εβδομαδες. Εχει λιγο περιεργη, ασυνηθιστη μυρωδια που ουτε μου αρεσει, ουτε με ενοχλει. Δεν κανει αφρο και, οπως  τα πιο πολλα τζελ, θελει λιγο περισσοτερο νερακι για να ξεπλυθει. Αφηνει πολυ ωραια αισθηση καθαριοτητας και απαλοτητας στο μεικτο δερμα μου και νομιζω οτι βοηθησε λιγο και στην μειωση της γυαλαδας που παρουσιαζω στη ζωνη Τ. Το μονο παραπονακι που εχω ειναι οτι η τρυπουλα στο στομιο ειναι καπως μεγαλη και συνηθως πεφετει περισσοτερη ποσοτητα προιοντος απ'οση χρειαζομαι, θελει δηλαδη λιγη προσοχη.
    Το προιον αυτο ειναι σε συσκευασια 150 ml και κοστισε 7,75 ευρω-τη βρισκω λογικη τιμη για ενα καλο καθαριστικο..Σε γενκες γραμμες με αφησε αρκετα ικανοποιημενη.
     Στην ιδια σειρα μπορειτε να βρειτε τονωτικη λοσιον 200 ml με 7,75 ευρω, κρεμα ημερας 50 ml με spf 15 στα 16 ευρω και τζελ νυχτας 50 ml, επισης με 16 ευρω. Υπαρχει και το σετ Earth που περιλαμβανει και τα τεσσερα προιοντα της σειρας σε κανονικο μεγεθος και κοστιζει 43 ευρω.




fire 3 in 1 masque-scrub-brightener

   Το προιον αυτο μπορει να χρησιμοποιηθει ως απολεπιστικο και ως μασκα προσωπου.Περιεχει το συστατικο γλυκοζαμινη, που ενεργοποιει τη διαιδκασια ανανεωσης των κυτταρων και βοηθα στην εξομαλυνση του τονου και της διαυγειας της επιδερμιδας. Τα μικροσφαιριδια απο εκχυλισματα ζαχαρολαάμου, πορτοκαλιου, λεμονιου και jojoba επαναφερουν τη φυσικη λαμψη και απαλυνουν την υφη.
Η γνωμη μου
   Προτιμησα τη χρηση αυτου του τζελ ως απολεπιστικο, γιατι αργουσε λιγο να στεγνωσει σαν μασκα και βαριομουν να περιμενω.... Περιεχει λιγους, θα ελεγα και χονδρουτσικους κοκκους που δεν γδερνουν το δερμα , κανουν ομως πολυ καλη απολεπιση. Εχω μια...φοβια με τα scrubs, γιατι το δερμα μου ειναι ευαισθητο και αντιδρα πολυ ασχημα στα ισχυρα προιοντα. Αυτο ομως το τζελ δεν με ενοχλησε καθολου, αφηνει πολυ απαλο και λαμπερο το δερμα μου και μου αρεσε πολυ.
   Η συσκευασια του ειναι στα 150 ml-αρκετα μεγαλη-και κοστισε 13,95 ευρω. Στη σειρα Φωτια που απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος μπορειτε να βρειτε και μια κρεμα ματιων 15 ml που στοιχιζει 19,10 ευρω ( υπηρχαν αλλα δυο προιοντα, σερουμ λαμψης και αντιμικροβιαο τζελ για τα σπυρακια, τα οποια ομως με ενημερωσαν οτι λογω ανανεωσης της σειρας δεν ειναι πλεον διαθεσιμα ).


   Αν μενετε στη Θεσσαλονικη και θελετε να γνωρισετε τα προιοντα της Amway , επικοινωνηστε μαζι μου για πηροφοριες μεσω της σελιδας Beautiful Girls στο facebook!

Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Θα τα ξαναπουμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

1 comment:

ANNA MARIA said...

Να δοκιμασεις την κρεμα νυκτος της σειρας γη και την κρεμα για μαυρους κυκλους της σειρας φωτια.... ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!

Οσο για την μυρωδια έχω ολη τη σειρα της γης, η λοσιον και η νυκτος ειναι ασυναγωνιστες και βοηθουν πολυ την επιδερμιδα μου (λιπαρη με ταση ακμης)... τα εχω ερωτευτει αυτα τα προιοντα!