December 13, 2020

Review - SebaMed Sensitive Skin Liquid Face and Body wash + Sensitive Skin Moisturizing cream

     Για την πολύ ενδιαφέρουσα εταιρεία SebaMed σας έχω ξαναμιλήσει στο review μου για την κρέμα Clear Face Mattifying cream, που συνεχίζει να με βοηθάει πολύ στην καταπολεμηση της maskne (τη μισώ, τη μισώ - όχι την κρέμα βρε, την maskne!). Έχοντας μείνει πολυ ευχαριστημένη, θέλησα να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα της εταιρείας και αυτή τη φορά στράφηκα στη σειρά για ευαίσθητο δέρμα - μου αρέσουν αυτές οι σειρές, τις θεωρώ εγγυημένες, γιατί έχουν ήπιες και καταπραϋντικές συνθέσεις. Έτσι λοιπόν σήμερα σας έχω εντυπώσεις από το καθαριστικό προϊόν Sensitive Skin Liquid Face & Body Wash και την κρεμούλα  Sensitive Skin Moisturising cream, που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα.
 


  
     Τα δύο αυτά προϊόντα τα εντόπισα στο parfimo.gr (όπως και την Clear Face Mattifying cream), όπου βρίσκω συνέχεια πολύ ενδιαφέρουσες προσφορές από brands που δεν βλέπω συχνά ή και καθόλου σε άλλα e-shops (Gabriella Salvete,Franck Provost), αλλά και από πολύ γνωστές και μεγάλες εταιρείες, οπως η estee lauder, η clinique, η clarins και πολλές, πολλές άλλες.
 
 
Πάμε πρώτα να δούμε το Sensitive Skin Liquid Face & Body Wash και 
τι λέει η εταιρεία για αυτό το προϊόν ...
Αυτό το καθαριστικό προσώπου και σώματος δεν περιέχει σαπούνι και οι ήπιοι καθαριστικοί του παράγοντες εισχωρούν στους πόρους απομακρύνοντας απαλά, αλλά αποτελεσματικά τους ρύπους και τη λιπαρότητα. Τα σαπούνια και τα καθαριστικά
προϊόντα με ουδέτερο ή αλκαλικό pH διαταράσσουν την ισορροπία του φυσικού όξινου μανδύα της επιδερμίδας, αυξάνοντας την πιθανότητα αφυδάτωσης και αλλεργικών αντιδράσεων. Το Sensitive Skin Liquod Face & Body wash έχει pH 5.5, που προστατεύει το δέρμα ενάντια στην ξηρότητα, τους ερεθισμούς, τις αλλεργίες και τους βλαβερούς μικροοργανισμούς, ενώ η ενυδατική του σύνθεση είναι εμπλουτισμένη με βιταμίνες και αλλαντοΐνη.

 
Ingredients list
Αν διαβάζετε τα Reviews μου, θα ξέρετε ότι είμαι skintelligent και πάντα πριν αγοράσω ένα skincare προϊόν, έχω την "κακή" συνήθεια να ελέγχω τις λίστες των συστατικών. Σε κάθε περίπτωση, βεβαίως, δεν μπορώ να γνωρίζω τον ακριβή ρόλο που παίζει κάθε συστατικό σε μια καλλυντική σύσταση, δεν είμαι cosmetic formulator, ούτε είναι σωστό να κρίνουμε ένα προϊόν μόνο από τα συστατικά που αναγράφονται στη συσκευασία του, χωρίς να το δοκιμάσουμε - υπάρχουν όμως κάποια συστατικά που ξέρω ότι αγαπώ, κάποια που προτιμώ να αποφεύγω και κάποια άλλα που πολλές φορές δεν δικαιολογούν την (συνήθως τσιμπημένη) τιμή ενός προϊόντος. ..  Μου αρέσει, λοιπόν να διαβάζω και να αναλύω με τις γνώσεις που έχω τα ingredients lists των προϊόντων, να μαθαίνω διαρκώς περισσότερα και να μοιράζομαι μαζί σας τα συμπεράσματα και τις πληροφορίες μου! 
 
Πάμε να δούμε τώρα ποιά συστατικά θα βρούμε στη λίστα αυτού του καθαριστικού.
 
💗Sodium C14-16 Olefin Sulfonate στην κορυφή της λίστας, ένας καθαριστικός παράγοντας που δημιουργεί αφρό και θεωρείται ασφαλής, μπορεί όμως να προκαλέσει ξηρότητα, αν δεν υπάρχουν στην ίδια φόρμουλα αρκετά ενυδατικά συστατικά
💓 Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate  Cocamidopropyl Betaine και  Laureth-2, ήπιοι καθαριστικοί και αφριστικοί παράγοντες που θεωρούνται κατάλληλοι για ευαίσθητες επιδερμίδες
💛πανθενόλη και αλλαντοΐνη, που ενυδατώνουν και ηρεμούν την επιδερμίδα
💙Saccharide Isomerate, που περιέχει φυσικούς υδατάνθρακες και χαρίζει ενυδάτωση μακράς διάρκειας
💜νιασιναμίδη, λατρεμένη βιταμίνη Β3 με πολλαπλά οφέλη, όπως ρύθμιση της έκκρισης σμήγματος, φωτεινότητα, ομοιομορφία τόνου και αποχρωματισμός σκούρων κηλίδων, καταπράυνση της ερυθρότητας και των ερεθισμών... τα κάνει όλα και συμφέρει!
💗Pyridoxine HCl, υδροχλωρική πυριδοξίνη, μια μορφή βιταμίνης Β6 με αντιοξειδωτικές και μαλακτικές ιδιότητες
💙πολλά, πολλά αμινοξέα (Glycine, Magnesium Aspartate, Alanine, Lysine, Leucine,Sodium Lauroyl Glutamate), με αντιοξειδωτικές, αντιγηραντικές και ενυδατικές ιδιότητες
💚βιοτίνη,  μια μορφή βιταμίνης Β7 που βοηθά το δέρμα να δημιουργήσει θρεπτικά και ενυδατικά λιπαρά οξέα
💛γλυκερίνη, ένα από τα καλύτερα ενυδατικά συστατικά που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλών ειδών καλλυντικά
     
  Ωραίο το μάθημα χημείας, θα μου πείτε... 
αυτό που μας ενδιαφέρει όμως τελικά είναι πώς μου φάνηκε και πώς είναι αυτό το προϊόν στη χρήση;

Η γνώμη μου
Το Sensitive Skin Liquid Face & Body Wash είναι ένα ημιδιάφανο, πρασινωπό τζελ σε εύχρηστη συσκευασία των 300 ml με αντλία, έχει απαλή, μωρουδίστικη μυρωδιά που μου αρέσει πολύ και δημιουργεί αραιό αφρό. Ένα πάτημα της αντλίας είναι υπερ-αρκετό για χρήση σε όλο το πρόσωπό μου και το λαιμό. Το χρησιμοποιώ συνήθως ως δεύτερο βήμα στο βραδινό μου double cleanisng (μερικές φορές και στην πρωινή μου ρουτίνα, αναλόγως με τα κέφια) και αισθάνομαι ότι καθαρίζει πολύ ικανοποιητικά το μεικτό μου δέρμα, χωρίς να το ξηραίνει καθόλου και το αφήνει απαλό και δροσερό. 
 


 
Τα καθαριστικά που επιλέγω πλέον για το πρόσωπό μου θέλω να είναι ήπια, αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματικά - δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση του "φιλμ" που αφήνουν κάποια απαλά, ενυδατικά προϊόντα καθαρισμού, με αποτέλεσμα να μην νιώθω ότι έχω καθαρίσει τελείως, θέλω να φεύγουν τα πάντα από πάνω μου.... Το συγκεκριμένο τζελ έχει πολύ ενδιαφέρουσα λίστα συστατικών, κάνει πολύ καλή δουλειά κι είναι όσο απαλό θέλω,  αφού απευθύνεται σε ευαίσθητες επιδερμίδες. Για το σώμα ομολογώ ότι δεν μου άρεσε, γιατί χρειάστηκα αρκετή ποσότητα και πάλι δεν έκανε πλούσιο αφρό, όπως μου αρέσει στο ντους μου, για το πρόσωπο όμως το βρίσκω εξαιρετικό.


 
 

Για να δούμε τώρα το δεύτερο
προϊόν του σημερινού review και
τι λέει η εταιρεία για αυτό την Sensitive Skin Moisturizing cream ...  
Μια απαλή ενυδατική κρέμα προσώπου με πολύ υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης Ε (2%), που αντισταθμίζει το οξειδωτικό στρες που προκαλείται στην επιδερμίδα και την προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες και την πρόωρη γήρανση. Το περιποιητικό της σύμπλοκο βελτιώνει τα επίπεδα υγρασίας και κάνει το δέρμα απαλό και λείο.

Ingredientslist
Εδώ τα πράγματα είναι πιο απλά - η λίστα είναι μικρή  και περιλαμβάνει, 
όπως θα δείτε, τα απολύτως απαραίτητα...

💗Caprylic/Capric Triglyceride, που πραράγεται από καρύδες και γλυκερίνη, δύο σούπερ ενυδατικα και αγαπημένα συστατικά που χρησιμοποιούνται ευρέως σε προϊόντα ενυδάτωσης 
💜Tocopheryl Acetate, μία μορφή βιταμίνης Ε με αντιοξειδωτικές, αντιγηραντικές, ενυδατικές και προστατευτικές ιδιότητες
💙Glyceryl Stearate Citrate, που λειαίνει την επιδερμίδα και δημιουργεί ένα προστατευτικό φιλμ, εμποδίζοντας την απώλεια νερού 
💗Cetearyl Alcohol, ένα ενυδατικό αλκοόλ, που απαλύνει, επανορθώενι  και ανακουφίζει την ξηρή επιδερμίδα
💕 Biosaccharide Gum-1, έναν πολυσακχαρίτη που δεσμεύει την υγρασία στην επιδερμίδα, καταπραΰνει και δίνει απαλή και λεία αισθηση


Η γνώμη μου
Αυτή η κρεμούλα απευθύνεται σε κανονική προς ξηρή επιδερμίδα κι εγώ είμαι μεικτή. Γιατί την επέλεξα; Γιατί είπα να πάρω κάτι πιο ενυδατικό για τον χειμώνα και επιπλέον είδα στο site της εταιρείας ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι non comedogenic, δηλαδή δεν φράσσει τους πόρους, κάτι πολύ βασικό για μένα... οπότε είπα, τέλεια, μου κάνει! Η συσκευασία του είναι πολύ απλή, "φαρμακευτική" ('οπως και του καθαριστικού, λιτά κι απέριττα πράγματα) σε ένα ελαφρύ βαζάκι των 75 ml και όχι στα 50, που είναι συνήθως οι περισσότερες ενυδατικές κρέμες, οπότε έχουμε ένα έξτρα bonus point!
Έχει διακριτική, ευχάριστη μυρωδιά και η υφή της με εξέπληξε πολύ ευχάριστα -  την περίμενα πιο πλούσια, όμως είναι πανάλαφρη,  σαν λεπτόρρευστη λοσιόν, απλώνεται τέλεια και απορροφάται γρήγορα, αφήνοντας το δέρμα μου πολύ απαλό και απόλυτα ενυδατωμένο, χωρίς βαριά αίσθηση.  Το πρωί την φοράω μερικές φορές κάτω από το αντιηλιακό μου, μπορεί όμως να μου προκαλέσει λίγη λιπαρότητα στο μέτωπο και το πηγούνι, ειδικά τις μέρες που έχει αρκετή υγρασία και συνήθως τη χρησιμοποιώ μόν το βράδυ. Χαίρομαι πολύ που την επέλεξα, γιατί διατηρεί το δέρμα μου ενυδατωμένο όλη τη νύχτα, χωρίς να με βαραίνει και να ξυπνάω φουλ λιπαρή το πρωί.


Τελικές σκέψεις...
Δύο συμπαθέστατα προϊόντα σε προσιτές τιμές, με πολύ καλές συνθέσεις, πραγματικά χαίρομαι να τα χρησιμοποιώ καθημερινά. Θα τα πρότεινα σε όλους τους τύπους επιδερμίδας (μονο οι πολύ λιπαρές επιδερμίδες πιστεύω ότι δεν θα ικανοποιηθούν με την κρέμα) και σε όσους αναζητούν απαλά, ελεγμένα από δερματολόγους προϊόντα περιποίησης. Να σημειώσω επίσης ότι και τα δύο αυτά προϊόντα περιέχουν άρωμα στη σύνθεσή τους, οπότε καλύτερα να τα αποφύγουν όσοι έχουν μεγάλη ευαισθησία ή προτιμούν τα fragrance free καλλυντικά γενικώς. Εμένα η εταιρεία SebaMed με έχει κερδίσει και θα την ξαναπροτιμήσω σίγουρα!
 

 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτή την γερμανική εταιρεία δερματολογικών καλλυντικών;
Πέιττε μου κι έμενα τις εντυπώσεις και τις προτάσεις σας (εδώ, στο instagram  ή και στη νέα μου σελίδα στο facebook), γιατί είπαμε, είμαι skincare junkie και ως εκ τούτου τρελαίνομαι να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα !!! 


 
 
Σας φιλώ!


Και τώρα διαβάστε και αυτό...
 
 

No comments: