April 24, 2016

Amygdalea, ενα αμυγδαλελαιο διαφορετικο απο τα αλλα!

      Ειμαι πολυ χαρουμενη και ταυτοχρονα, περηφανη για τον εαυτο μου... γιατι σημερα θα μοιραστω μαζι σας μια προσφατη ανακαλυψη μου, που με εχει αφησει πραγματικα πολυ ικανοποιημεη-το Amygdalea, το ωραιοτερο αμυγδαλελαιο της αγορας!
    Αν αγαπατε τα φυτικα και τα βιολογικα προιοντα, αν δινετε ιδιαιτερη εμφαση στην ποιοτητα και την καθαροτητα των συστατικων που αναγραφονται στις συσκευασιες, αν ειστε vegan, αν πιστευετε κι εσεις οτι η ελληνικη φυση κρυβει τους πιο πολυτιμους θησαυρους... τοτε διαβαστε το παρακατω αρθρο-ειμαι σιγουρη, οτι θα αγαπησετε κι εσεις το συγκεκριμενο πολυχρηστικο προιον, οπως εγω!



     Ανακαλυψα τη σελιδα της Amygdalea τυχαια στο facebook, επισκεφθηκα την ιστοσελιδα τους  και, ως λατρης γενικα του αμυγδαλελαιου, θελησα να δοκιμασω κι εγω και να μαθω περισοοτερα για αυτο το νεο προιον, που μου κινησε αμεσως το ενδιαφερον.




    Το Αμυγδαλελαιο Βολου ειναι το πρωτο προιον της εταιρειας Amygdalea, που ιδρυθηκε το 2014.  Προκειται για ενα 100% παρθενο, φυσικο, ελληνικο προιον που παραγεται αποκλειστικα απο αμυγδαλα της Θεσσαλιας, και της Καβαλας με τη μεθοδο της ψυχρης εκθλιψης, που διασφαλιζει οτι τα θρεπτικα συστατικα της πρωτης υλης παραμενουν αναλλοιωτα. Δεν χρησιμοποιουνται χημικα κατα τη διαδικασια παραγωγης, ετσι ωστε το προιον να παραμενει απολυτα καθαρο και φυσικο. Το ελαιο αυτο δεν υποκειται σε ραφιναρισμα, δεν περιεχει κανενος ειδους προσθετα και προσμιξεις, γεγονος που το κανει ασφαλες για χρηση ακομα και απο εγκυους και βρεφη. Εγω, παντως, διαβαζοντας ολα αυτα, ενθουσιαστηκα!


   Αυτο που μου εκανε επισης εντυπωση ειναι, οτι το συγκεκριμενο αμυγδαλελαιο ειναι βρωσιμο και μπορει να χρησιμοποιηθει σε παμπολλες συνταγες, ειδικα σε σαλατες και dips λαχανικων η και μονο του, σαν συμπληρωμα διατροφης (ενα κουταλακι του γλυκου το πρωι ειναι ιδανικο). Να σημειωσω εδω οτι ειναι αοσμο και εχει πολυ απαλη γευση αμυγδαλου.
   Για οσους δεν το γνωριζουν, το αμυγδαλελαιο ειναι μια απο τις σπουδαιοτερες πηγες βιταμινης Ε, που φημιζεται για την εντονη αντιοξειδωτικη της δραση, την ενδυναμωση του ανοσοποιητικου συστηματος, την ενισχυση της ελαστικοτητας του δερματος και της αντοχης των μαλλιων και των νυχιων. Το αμυγδαλο περιεχει επισης υψηλο ποσοστο μονοακορεστων και πολυακορεστων λιπαρων οξεων, που συμβαλλουν στην ενισχυση της καρδιαγγειακης υγειας.
    Ομολογω, οτι δεν ειχα σκεφθει ποτε να εισαγω το αμυγδαλελαιο στη διατροφη μου, θα ηθελα ομως πολυ να το δοκιμασω σε καποιες σαλατες.


   
  Οσον αφορα την καλλυντικη του χρηση ομως, μπορω να σας διαβεβαιωσω  για την αποτελεσματικοτητα του! Μου αρεσει πολυ να το χρησιμοποιω καθημερινα
με τους παρακατω τροπους...

  ✔Ως βασικο συστατικο σε σπιτικες μασκες και scrubs προσωπου και σωματος-ειναι ιδανικο, γιατι δεν φραζει τους πορους. Μπορειτε να βρειτε αμετρητες συνταγες στο διαδικτυο-μια απο τις πιο αγαπημενες μου ειναι η συνταγη της λατρεμενης μου Βικυς, που μπορειτε να διαβασετε με ενα κλικ εδω

  ✔Μετα το μπανιο, αναμειγνυω λιγες σταγονες με την ενυδατικη κρεμα σωματος-κανει το δερμα μου πολυ πιο απαλο και απορροφαται γρηγορα, σε αντιθεση με τα περισσοτερα φυτικα ελαια

Βαζω 3-4 σταγονες σε νυχια και επωνυχια και κανω ελαφρυ μασαζ καθε βραδυ, πριν κοιμηθω-ειλικρινα, κανενα αλλο προιον δεν ενυδατωνει τοσο τη συγκεκριμενη περιοχη, οσο το αμυγδαλελαιο, Απλωνω οση ποσοτητα περισσεψει στα χερια μου και προσθετω την κρεμα χεριων-πιστεψτε με, ειναι ο,τι καλυτερο μπορειτε να κανετε για τα χερια σας!

✔Βρεχω ενα βαμβακακι για ντεμακιγιαζ, το στραγγιζω προσεκτικα, για να φυγει το νερο και προσθετω επανω του λιγες σταγονες αμυγδαλελαιο, για να αφαιρεσω το μακιγιαζ απο τα ματια μου. Με αυτον τον τροπο το ελαιο δεν απορροφαται απο το βαμβακι και το ντεμακιγιαζ γινεται τελεια! Αφαιρει αποτελεσματικα και την αδιαβροχη μασκαρα, δεν ερεθιζει καθολου τα ευαισθητα ματια και επιπλεον, θρεφει τις βλεφαριδες. Μπορει να χρησιμοποιηθει με τον ιδιο ακριβως τροπο και για το ντεμακιαζ η  τον απλο καθαρισμο ολου του προσωπου. Πολλες beauty bloggers αναμειγνυουν ενα μερος αμυγδαλελαιου με δυο μερη ροδονερου για να δημιουργησουν ενα διφασικο προιον ντεμακιγιαζ-επισης πολυ ωραιος συνδυασμος!




    Το Αμυγδαλελαιο Βολου Amygdalea πωλειται σε συσκευασια των 100 ml και διαθετει δοσομετρικη αντλια, την οποια βρισκω πολυ βολικη. Εχει ημερομηνια ληξης (το δικο μου ληγει στις 15 Μαιου 2017) και θα το βρειτε σε επιλεγμενα φαρμακεια και καταστηματα βιολογικων προιοντων σε ολη την Ελλαδα.



    Το αμυγδαλελαιο Amygdalea μπορει επισης να χρησιμοποιηθει...

 ♡κατα τη διαρκεια τηης εγκυμοσυνης για την ενυδατωση της επιδερμιδας και την αποφυγη δημιουργιας ραγαδων

♡κατα τη διαρκεια του θηλασμου για την ενυδατωση η την επουλωση των θηλων και την αποφυγη ερεθισμων

♡για τον καθαρισμο και την ενυδατωση της ευαισθητης επιδερμιδαςτων βρεφων 

♡για την καταπολεμιση της πιτυριδας με μασαζ στο τριχωτο της κεφαλης

♡ως μασκα μαλλιων, πριν απο το λουσιμο, για λαμψη, ενδυναμωση  και απαλοτητα 

♡για την ενυδατωση των χειλιων




     Ακολουθηστε  την εταιρεια Amygdalea στο facebook κανοντας κλικ εδω
Δειτε τη συνταγη για πανευκολο, σπιτικο face scrub που προτεινει η Amygdalea
 με ενα κλικ εδω





Αυτα απο εμενα προς το παρον!
Μην ξεχνατε τον super διαγωνισμο που τρεχει στο facebook
Μεινετε συντονισμενοι-ακολουθουν κι αλλοι απιθανοι διαγωνισμοι πολυ συντομα!!!

Καλο Πασχα σε ολους!
Πολλα φιλια  
Κατερινα
Update!!! Κερδιστε πεντε μπουκαλακια Amygdalea 
στον διαγωνισμο που θα βρειτε εδω


 

No comments: