May 27, 2015

10 αγαπημενα και οικονομικα προιοντα μακιγιαζ που περιεχει το νεσεσερ μου!

hello my darlings!

     Πριν απο λιγες μερες διαβασα ενα αρθρο με παρομοιο τιτλο στο πολυ πολυ καλο και αγαπημενο μου beautyblog.gr. Ριχνοντας λοιπον μια ματια στο νεσεσερ μου, συνειδητοποιησα οτι-για αλλη μμια φορα-εχω κολλησει με συγκεκριμενα προιοντα μακιγιαζ, τα οποια χρησιμοποιω σχεδον αποκλειστικα τον τελευταιο καιρο και ειναι και ολα τους πολυ προσιτα στις τιμες (αλλωστε εχω πλεον αποφασισει οτι δεν υπαρχει λογος να κανω αιματηρες οικονομιες και να ξοδευω μια μκρη περιουσια στα καλλυντικα, τη στιγμη που υπαρχουν παμπολλα ποιοτικα και οικονομικα προιοντα στην αγορα).
    Σας παραθετω λοιπον τα προιοντα στα οποια το χερι μου παει αυτοματα και χωρις δευτερη σκεψη και σας τα προτεινω ολα ανεπιφυλακτα για καθημερινο και οχι μονο μακιγιαζ! 








Avon Calming Effects powder foundation 6 gr
Το αγαπω, απλα, το αγαπω, Ενα μεικαπ σε μορφη σκονης με μεταλλικα στοιχεια (mineral foundation) που απλωνεται με πινελο kabuki και σε χρονο dt δινει υπεροχο, φυσικο αποτελεσμα με πολυ καλη καλυψη και διαρκεια. Θα παραμεινει σιγουρα για πολυ καιρι must-have στη συλλογη μου!

Yves Rocher Zero Defaut flawless skin corrector 1.4gr
Ευχρηστο και αποτελεσματικο κονσιλερ σε στικ με φυτικα χρωστικα συστατικα και την εγγυηση της μεγαλυτεργς εταιρεαις φυτικων καλλυντικων στον κοσμο!

Avon eye primer shadow base
Αν δεν εχετε χρησιμοποιησει ακομη βαση για τις σκιες σας, απλα χανετε! Η συγκεκριμενη ομολογω οτι μου τη δινει λιγο-θελει γρηγορες κινησεις στο απλωμα, γιατι στεγνωνει ταχυτατα, το αποτελεσμα ομως με αποζημιωνει... Εξαφανιζει οποιαδηποτε δυσχρωμια υπαρχει στα βλεφαρα, δημιουργωντας την τελεια βαση, εντεινει το χρωμα και τη διαρκεια ολων των προιοντων που ακολουθουν και το μακιγιαζ μενει αναλλοιωτο για ωωωωωωωρες!

Figs+Rouge 100% natural balm Pomegranate 
Εδω δεν εχουμε βεβαιως βεβαιως ενα προιον μακιγιαζ, εχουμε ομως ενα ενυδατικο μπαλμ που αφηνει υπεροχη αισθηση στα χειλη και σε οποιο αλλο σημειο παρουσιαζει ξηροτητα και ειναι επισης υπεροχο ως highlighter ψηλα στα ζτγωματικα-και λαμψη και ενυδατωση ταυτοχρονα, τελεια! Το βρηκα στο Glowbox Απριλιου και μπορειτε να το αποκτησετε απο το αντιστοιχο e-shop.





Sleek makeup Face contour kit
Εχω αναφερθει πολλες φορες σε αυτο το προιον και θα συνεχισω να το αγαπω, γιατι μεταμορφωνει το προσωπο στο πιτς φυτιλι! Οταν μου τελειωσει, θα παρω την εκδοχη που περιεχει και το λατρεμενο μου ρουζ Rose Gold!
 
Avon Spectralash mascara
Η Avon ανανεωνει συχνα τα προιοντα της και βελτιωνει τις συνθεσεις τους, η συγκεκριμεη ομως μασκαρα κυκλοφορει εδω και πολλα χρονια, γιατι απλουστατα δεν χρειαζεται καμια βελτιωση! Το εξυπνο στομιο μας δενει τη δυνατοτητα επιλογης της ποσοτητας χρωματος που θα παρει το βουρτσακι κι ετσι μπορουμε να εχουμε οση ενταση θελουμε, παντα με τελειο διαχωρισμο και χωρις κομπους η μουτζουρες. Love!

Yves Rocher kohl eye pencil-brown 1.3 gr
Αλλο ενα προιον που λατρευω-γενικα αποφευγω τα μαυρα μολυβια, γιατι θεωρω οτι μου σκληραινουν πολυ το βλεμμα και προτιμω τα χρωματιστα. Η πρωτη μου επιλογη ειναι παντα το καφε και το συγκεκριμενο ειναι απλα υπεροχο!

Essence lipliner-04 honey bun
Τοσο οικονομικο κι ομως τοσο καλο, αυτο το μολυβι χειλιων της Essence ειναι μεγαλη μου αγαπη... Εντονο, σταθερο χρωμα, κρεμωδης υφη που δεν ξηραινει τα χειλη και τελεια αποχρωση, οτι πρεπει  για καθημεριο μακιγιαζ!
 
ΝYX Mega shine lipgloss-110 cosmo 11 ml
Αυτο το γκλος ηταν ερωτας με την πρωτη ματια... Πανεμορφο χρωμα με αρκετους ιριδισμους, που ομως δεν δειχνουν too much, ενυδατικη υφη με πολυ καλη διαρκεια για γκλος, μονο του η πανω απο αλλο κραγιον ειναι απλα φανταστικο! Απορω πως δεν εχω παρει ακομα κι αλλες αποχρωσεις-τι χαζη!!!

H&M Makeup palette 
Ενταξει, δεν γινεται να μην μπω σε H&M και να μην διαολιστω... Αυτη η παλετα κσοτισε μολις 5,95 ευρω και εχει γινει σουπερ αγαπημενη μου απο τοτε που την απεκτησα! Περιεχει δυο ρουζ  και πεντε σκιες με αρκετα καλη αποδοση και αποχρωσεις που με εχουν καταβολεψει!



Αυτα λοιπον ειναι τα τωρινα μου makeup favorites!
Τα ξαναλεμε συντομα με τα υπολοιπα αγαπημενα του μηνα Μαιου....
και μολις τωρα συνειδητοποιησα οτι 
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
ΥΑΥΥΥΥΥΥΥ

Πολλα φιλια
Κατερινα
 

8 comments:

Angierzz said...

Έχω δοκιμάσει την Spectra Lash πριν αρκετά χρόνια... Απ'όσο θυμάμαι ήταν πολύ καλή :)

Φιλάκια ♥

Unknown said...

Ένας μικρός παράδεισος τα αγαπημένα σου προϊόντα! :-)
Ωραίο post, μας μεγαλώνεις τη λίστα των αγορών μας χαχα.
Φιλιά πολλά.

Δεσποινα Κολαγκη said...

Πολυ ωραιες ολες οι επιλογες σου!!!

Unknown said...

Πολύ όμορφη παρουσίαση! Ναι το καλοκαίρι είναι εδώ!!! Φιλάκια πολλά!

Pretty Kitty said...

την αγαπω πολυ... και απορω γιατι δεν την ειχα παρει τοσα χρονια! φιλακιααααααααααααα

Pretty Kitty said...

μα οταν εχουν και καλες τιμες εινα οντως πολυ δελεαστικα!!!!!!!!!!!!!!!! ολα αυτα κοστισαν απο 2 εως 12 ευρω, σουπερ! φιλακια πολλα πολλα.... και καλες αγορες!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

thank you!!! kisses!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

αχ επιτελους! φιλακια πολλααααααααααααααα