May 31, 2015

May favorites!

hey beautiful girls!

 

    Μαιος τελος, το καλοκαιρι ειναι εδω-ξερω οτι πολλες  παθαινετε κριση με τη ζεστη, εγω ομως προτιμω να λιωνω απο το να τουρτουριζω... κι ετσι καλωσοριζω την νεα εποχη με μεγαλη χαρα και αποχαιρετω την ανοιξη με τα παρακατω αγαπημενα προιοντα περιποιησης...
   

 

korres jasmine body mist

Λατρευω τη μυρωδια του γιασεμιου! To spray αυτο μοσχοβολαει και το αγαπω, αν και δεν διαρκει πολυ στο δερμα μου... δεν πειραζει μωρε, ψεκαζομαι ολη μερα αμα λαχει!
Βαθμολογια 7/10, γιατι θα προτιμουσα μεγαλυτερη διαρκεια!
 

yves rocher pure calmille gel nettoyant

Η σειρα αυτη με χαμομηλι βιολογικης καλλιεργειας απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος και ειδικα στα εαισθητα κι εχει καταπραυντικες ιδιοτητες. Μια μικρη ποσοτητα απο αυτο το τζελ καθαριζει απαλα, αλλα αποτελεσματικα, αφηνοντας ωραια αισθηση κι εχει και πολυ ευχαριστη μυρωδια.
Βαθμολογια 8/10
 

ren skincare

v-cense renitalising night cream

Βρηκα αυτη την κρεμουλα σε συσκευασια δοκιμης στο Glowbox και ηταν το πρωτο προιον της συγκεκριμενης εταιρειας που δοκιμασα. Εμεινα πολυ ικανοποιημενη-η υφη της ειναι ελαφρια, απορροφαται γρηγορα και το επομενο πρωι το δερμα δειχνει πραγματικα ανανεωμενο. Πολυ ευχαριστως θα αγοραζα και την μεγαλη συσκευασια!
Βαθμολογια 9/10
 

avon skin so soft body oil spray-original

Εχω ξαναμιλησει για τα body oil sprays της Avon και πσο πολυ μου αρεσουν!Η μυρωδια του συγκεκριμενου δεν με ξετρελαινει, αφηνει ομως αποστευτα απαλο το δερμα μου χωρις να κολλαει και το αγαπω!
Βαθμολογια 8/10 λογω μυρωδιας, που δεν ειναι και πολυ του γουστου μου
 

yves rocher jardins du monde

shower cream  magnolia flower from china

Τα αφροντους και αφρολουτρα του Yves Rocher ειναι για μενα απο τα καλυτερα που κυκλοφοροτν στην αγορα. Αυτο με το αρωμα και εκχυλισμα μανολιας ειναι τελειο για ανοιξη με ελαφρια, λουλουδενια μυρωδια, κανει υπεροχο αφρο και αφηνει το δερμα φρεσκο και απαλο. Τελειο!
Βαθμολογια 9/10 

 


Αυτα λοιπον απο εμεενα για την ωρα!
Δειτε και τα τωρινα αγαπημενα μου προιοντα μακιγιαζ
κανοντας κλικ εδω


Μην ξεχνατε το  Yves Rocher giveawayτ ου blog μου που τρεχει μεχρι τις 18 Ιουνιου και μπορειτε να λαΒετε μερος με τεσσερις διαφορετικους τροπους! 

Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι σε ολους!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

7 comments:

demysbeauty&news said...

Δοκίμασα κι εγώ την κρεμούλα της Ren και είναι και δικιά μου αγαπημένη!!Φιλιά πολλά!!

our beauty wonderland said...

Πολύ όμορφες επιλογές! Αγαπάμε ότι μυρίζει μανόλια! Πρέπει να δοκιμάσουμε κι εμείς την κρέμα της REN. xxx

Anonymous said...

Το καθαριστικό με χαμομήλι είναι από τα αγαπημένα μου!

Pretty Kitty said...

Μου αρεσε πολυ-σιγουρα θα την αναζητησω! πολλα φιλιααααααααααα

Pretty Kitty said...

την προτεινω ανεπιφυλακτα! και τα αφροντους του yves rocher ειναι υπεροχα, οχι μονο αυτο με τη μανολια-προτεινω σιγουρα και αυτο με το αρωμα απο κοκκους καφε!!!!!!!

Pretty Kitty said...

ειχα και το γαλαντωμα που μου αρεσε πολυ και αυτο το τζελ ειναι εξαιρετικο, πολυ απαλο! πολλα φιλιααααααααααααααα

Unknown said...

To body mist του Korres μου κίνησε το ενδιαφέρον! Κι' γω τα αγαπημένα του Μαΐου έκανα!!! Φιλάκια πολλά!!!