May 5, 2015

April favorites!

my beautiful girls!

 

   Τον μηνα που μας περασε τα αγαπημενα μου ηταν πραγματικα πολυ αγαπημενα! 
   Παμε να τα δουμε?

 

  john frieda full repair repairing oil elixir

Ενα λαδακι μαλλιων με πολυ ελαφρια υφη που ομως θρεφει σε βαθος την τριχα και κανει τα μαλλια μου πολυ λαμπερα και απαλα, χωρις να τα βαραινει.
Βαθμολογια 7/10

apivita propolis

Το βιολογικο διαλυμα προπολης ειναι, οπως λεει και η εταιρεια, το αντιβιωτικο της φυσης... Μπορουμε να το πιουμε (διαλυμενο σε νερο) για να προστατευτουμε απο τα κρυολογηματα, αλλα και να το χρησιμοποιησουμε τοπικα  στα προβληματικα σημεια της επιδερμιδας. Εγω βαζω μικρη οσοτητα σε ενα βαμβακαι και το ακουμπαω στα σπυρακια, με εχει βοηθησει πολυ και ειμαι σιγουρη οτι θα το ξανααγορασω! Εχει αρκετα εντονη μυρωδια, αλλα το συγχωρω...
Βαθμολογια 9/10


apivita face mask with propolis

Μασκα καθαρισμου με προπολη που επρεπε οπωσδηποτε να δοκιμασω... και δεν το μετανιωσα, γιατι ειναι πολυ καλη! Ενα λεπτο στρωμα ειναι αρκετο για να απορροφησει τη λιπαροτητα και να αφησει στο δερμα αισθηση βαθιας καθαριοτητας. Μου αρεσει πολυ και η συσκευασια, που μου θυμιζει τα σωληναρια με τις τεμπερες που χρησιμοποιουσα οταν ζωγραφιζα...
Βαθμολογια 8'10


avon outspoken by fergie eau de toilette 

and body lotion

Ενα πολυ ιδιαιτερο αρωμα που υπογραφει η Fergie, η τραγουδιστρια των Black Eyed Peas  και δεν μοιαζει με κανενα αλλο που εχω μυρισει (πιστεψτε με, εχω μυρισει-σχεδον-τα παντα! ). Ειναι πολυ θηλυκο, με υπεροχο μπουκαλακι  και μου αρεσει πολυ για την ανοιξη. Το αντιστοιχο body lotion δυστυχως δεν κυκλοφορει πλεον-πολυ θα ηθελα να το ξαναπαρω, γιατι ειναι ελαφρυ, επιτεινει τη διαρκεια του αρωματος και αφηνει ωραια αισθηση στο δερμα, χωρις να κολλαει.
Βαθμολογια 7/10 για το αρωμα, γιατι θα ηθελα λιγη περισσοτερη διαρκεια  
και 9/10 για την κρεμα


artdeco skin yoga oxyvital eye cream

Το πρωτο που μου αρεσε στη σειρα περιποιησης της Artdeco ηταν το ονομα της.. Skin Yoga, σε εμπνεει μια τετοια ονομασια και σε προδιαθετει για σπεσιαλ προιοντα! Η κρεμουλα αυτη εχει αναλαφρη υφη που απορροφαται αμεσα, ενυδατωνει επαρκως και κανει απαλη την επιδερμιδα. Μου αρεσε πολυ και η ασυνηθιστη μυρωδια της.
Βαθμολογια 8/10


erre due regenerating gommage mask 

Αυτη  η απολεπιστικη μασκα για ευαισθητο δερμα ειναι εξαιρετικη-καθαριζει απαλα, χωρις να προκαλει τον παραμικρο ερεθισμο στο ευαισθητο δερμα μου και αφηνει υπεροχη αισθηση. Μοναδικο μειονεκτημα η συσκευασια σε φακελακι-πωλουνται ανα δυο, κοστιζουν 2.50 ευρω και  το περιεχομενο καθε φακελου φτανει για δυο χρησεις... οποτε τελειωνουν αμεσως! Νομιζω οτι και η Erre Due πρεπει να βγαλει τις μασκες της σε σωληναρια, οπως εκανε και η Apivita...
Βαθμολογια 9/10


 

 

 

Αγαπημενες ταινιες
LAST KNIGHTS-Πρωτον, γιατι ειναι πολυ καλογυρισμενη ταινια, 
με υπεροχα σκηνικα και φωτογραφια
Δευτερον, γιατι το concept  της τιμης και της αφοσιωσης των ιπποτων μμ'αρεσει και
Τριτον, γιατι οι Εγγλεζοι μπορει να μην φημιζονται για την ομορφαδα τους... αλλα οταν βγαινουν ωραιοι, βγαινουν πολυ ωραιοι και ο Clive Owen ανηκει σε αυτη την κατηγορια-τον αγαπω!

THE COBBLER-Πολυ ευχαριστο, ασυνηθιστο παραμυθακι  με τον αγαπημενο μου Dustin Hoffman και τον Adam Shadler που γενικα δεν συμπαθω, αλλα μου αρεσε σε αυτη την ταινια



Αυτα λοιπον για τον Απριλιο my darlings!
Μην ξεχνατε το  Avon Spring makeup giveaway
που ληγει σε λιγες μερες! 
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

8 comments:

demysbeauty&news said...

Η μάσκα με πρόπολη είναι πολύ καλή!! Την κρέμα ματιών δεν την ήξερα!! Φαίνεται ένα ενδιαφέρον προϊόν.Φιλακια πολλά!!

Unknown said...

Πως θέλω να δοκιμάσω αυτή την μάσκα της apivita με πρόπολη, δεν λέγεται!
Ωραία τα αγαπημένα σου και μου άρεσε που τα βαθμολόγησες κιόλας :)
Φιλιά.

Unknown said...

Αν και δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά από τις περιγραφές σου φαίνονται ένα κι' ένα!!! Πολλά φιλιά!!!!

Pretty Kitty said...

η artdeco δεν εχει πολλα πεοιοντα περιποιησης, αλλα αυτη η κρεμα μου αρεσε και θα ηθελα να δοκιμμασω και το toner σε σπρευ που χρησιμοποιειται και σαν evian το καλοκαιρι!

Pretty Kitty said...

να τη δοκιμασεις, ειμαι σιγουρη οτι θα σου αρεσει!
ειχα δει κι αλλες κοπελες να βαθμολογουν κι επειδη εμενα με βοηθα αυτο, ειπα να το καθιερωσω!!!!! φιλακιααααααα

Pretty Kitty said...

ειναι οντως ολα πολυ αγαπημενα μου!!
φιλακιααααααααααααααααααα

Unknown said...

πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! το αρωμα το αγαπω http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html !! φιλιαα

Pretty Kitty said...

συμφωνω, εοναι σουπερ!!!!!!!!!!! αν ειχε και μεγαλυτερη διαρκεια στο δερμα μου, θα ηταν ακομα καλυτερο.....