December 6, 2020

Fall empties 2020 (part 2 hair and body products)

     Φθινοπώρου empties , μέρος δεύτερον με τα προϊόντα που αφορούν περιποίηση σώματος και μαλλιών (κυρίως!). 
Αν δεν έχετε διαβάσει το πρώτο μέρος με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ. Ξεκινάμε!
 

 Fall empties part 2


 Dove exfoliating body scrub
crushed macadamia and rice milk scent  225 ml
Αυτό το απολεπιστικό προϊόν για το σώμα έχει ωραία μυρωδιά και πολύ πλούσια σύνθεση σαν πάστα, με πάρα πολλούς μικρούς κόκκους που κάνουν καλή δουλειά μεν, το βρίσκω όμως λίγο "άγριο" για το δικό μου δέρμα. Ικανοποιητικό, αλλά δεν θα το ξαναπάρω - προτιμώ το body scrub από τη Love Beauty and Planet με τριαντάφυλλο, που έχει γίνει αγαπημένο μου!

Apivita Pure Jasmine shower gel
with essential oils 250 ml
Το γιασεμί είναι μία από τις πιο αγαπημένες μου μυρωδιές και για αυτό επέλεξα το συγκεκριμένο shower gel, δεν μπορώ να πω όμως ότι ενθουσιάστηκα. Το άρωμά του είναι ωραίο, όχι ομως έντονο και δεν διαρκεί ούτε καν κατά τη διάρκεια του ντους, εξασθενεί πολύ γρήγορα... και εννοείται ότι δεν μένει καθόλου στο σώμα. Η ενυδατική του σύνθεσή με ήπιους καθαριστικούς παράγοντες και  87% συστατικά φυσικής προέλευσης, περιέχει αιθέρια έλαια από γιασεμί, νερολί και πατσουλί, καθώς και εκχυλίσματα από λεβάντα και πρόπολη, αλόη, πανθενόλη και αργινίνη - δεν έκανε πλούσιο αφρό, κάτι που δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα και άφηνε ωραία αίσθηση απαλότητας και καθαριότητας στο δέρμα μου, θα το ήθελα όμως πιο μοσχομυριστό!

Yves Rocher Monoi de Tahiti
Lagon Hair and Body wash  400 ml
Ούτε κι εγώ ξέρω πόσες φορές το έχω αγοράσει αυτό το προϊόν...Τρελαίνομαι για τη μυρωδιά του και τη σύνθεσή του με έλαιο Monoi (0.3%) και 98% συστατικά φυσικής προέλευσης. Είναι κατάλληλο για το σώμα και τα μαλλιά (στα οποία αφήνει καταπληκτικό άρωμα και τα κάνει πολύ απαλά), δημιουργεί υπέροχο, ενυδατικό αφρό και δεν περιέχει σαπούνι,  parabens κακι phenoxyethanol (που συνήθως χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες ως συντηρητικό, αντί για parabens... τα οποία, τελικά, δεν θεωρούνται βλαβερά, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης!). Το  προϊόν έχει επίσης βιοδιασπώμενη φόρμουλα και η συσκευασία του είναι εν μέρει κατασκευασμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό. Γενικά πρόκειται για ένα must have στο μπάνιο της οικογένειας και θα συνεχίσω να το αγοράζω εις το διηνεκές!

Lanvin pour homme eau de toilette 100 ml
Το αγαπημένο άρωμα του συζύγου εδώ και χρόνια - πραγματικά, μία από τις πιο ωραίες ανδρικές ευωδιές, αν σας αρέσουν τα δροσερά και φρέσκα αρώματα. Το ανακαλύψαμε μόλις είχε κυκλοφορήσει στη boutique του οίκου Lanvin στο Παρίσι (τότε που ταξιδεύαμε... αχ, ωραίες εποχές) κι εγώ είχα πάρει το Eclat d'Arpege, επίσης φοβερό άρωμα! Παίρνουμε συνέχεια τη συσκευασία των 100 ml (εννοείται ότι το έχουμε αντικαταστήσει ήδη...) και οι νότες του είναι λεβάντα, νερολί, μανταρίνι και περγαμόντο στην κορυφή, μέντα, φασκόμηλο, πιπέρι και κάρδαμο στην καρδιά και σανδαλόξυλο, βανίλια, κεχριμπάρι και musk στη βάση. Υπέροχο!
 
Amway Artistry Flora Chic eau de parfum 50 ml
Ένα πολύ ευχάριστο, δροσερό και λουλουδένιο άρωμα με όμορφο μπουκαλάκι που μου είχαν χαρίσει πριν αρκετό καιρό. Με νότες από κλημεντίνη από τη Γαλλία, τριαντάφυλλο από τη Βουλγαρία και υλάνγκ υλάνγκ από τη Μαδαγασκάρη. Το μόνο μου παράπονο, η μικρή διάρκεια του - γενικά δυσκολεύομαι πολύ να βρω αρώματα με ικανοποιητική διάρεια τα τελευταία χρόνια... ή το δέρμα μου άλλαξε ή τα φτιάχνουν αλλιώς, μπορεί και τα δύο!
 
Oriflame hand cream with Camomile  75 ml
Μία πολύ καλή κρέμα χεριών με ευχάριστο άρωμα από χαμομήλι, γρηγορη απορρόφηση και ελαφριά σύνθεση που ενυδάτωνε επαρκώς, χωρίς να αφήνει αίσθηση λιπαρότητας.Πολύ ευχρίστως θα την αγόραζα ξανά.
 
Oriflame Tender Care 
Rose Protecting balm  15 ml
Τα πασίγνωστα, οικονομικά και πολυχρηστικά μπαλμ Tender Care κυκλοφορούν σε πολλές μυρωδιές και τα χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια στα επωνύχια και τους αγκώνες, αλλά τώρα τελευταία τα καθιέρωσα και ως lip masks κάθε βράδυ, είναι πραγματικά εξαιρετικά για αυτή η δουλειά. Το περίεργο είναι, ότι δεν μου φαίνονται όλα το ίδιο αποτελεσματικά, αν και έχουν όλα την ίδια σύνθεση με ελάχιστες  διαφορές στα συστατικά. Αυτό, για παράδειγμα, με το τριαντάφυλλο ήταν τέλειο για τα χείλη μου, ενώ αυτό που χρησιμοποιώ τώρα με εκχύλισμα cloudberry στο κίτρινο βαζάκι, δεν μου φαίνεται τόσο ενυδατικό. Μπορεί βέβαια να μη φταίει το προϊόν και απλά να χρειάζομαι περισσότερη ενυδάτωση αυτή την εποχή... πάντως το τριανταφυλλένιο το ευχαριστήθηκα πολύ!
 
 
Avon Care Concentrated hand balm
with glycerin and jojoba oil, unscented   75 ml
Έχω εμφανίσει άπειρες κρέμες χεριών της Avon στα empties μου και λέω συνέχεις πόσο τις αγαπώ... η συγκεκριμένη όμως δεν μου άρεσε καθόλου. Απευθύνεται σε πολύ ξηρές επιδερμίδες και σκασμένα χέρια, δεν έχει άρωμα (για να μην προκαλέσει έξτρα ερεθισμό) και περιέχει γλυκερίνη και έλαιο jojoba, εξαιρετικά συστατικά και τα δύο. Η σύνθεσή της όμως σε μορφή μπαλμ είναι  τόσο πηχτή, που δεν απορροφάται με τίποτα κι όταν έβαζα λιγότερη ποσότητα, μου άφηνε μια βαριά και ελαφρώς κολλώδη αίσθηση. Ίσως για τα υπερβολικά ξηρά και ταλαιπωρημένα χέρια να κάνει δουλειά, πάντως εμένα δεν με βόλεψε καθόλου. Τώρα που το σκέφτομαι, μου θυμίζει πολύ την κλασική κρέμα χεριών της Neutrogena με τη νορβηγική φόρμουλα, που ποτέ δεν μου άρεσε!


 

Oriflame Love Nature Nettje & Lemon 
shampoo for oily hair  400 ml
Ένα οικονομικό σαμπουάν με τσουκνίδα και λεμόνι για την καταπολέμηση της λιπαρότητας, με τζελ σύνθεση και λεμονάτη, ευχάριστη μυρωδιά. Δεν μπορω να πω ότι στα δικά μου μαλλιά έκανε κάτι ιδιαίτερο, οι δύο άντρες όμως της οικογένειας το τίμησαν δεόντως και μάλλον θα τους το ξαναπάρω.
 
L'oreal Botanicals Fresh Care Rose & Geranium
 shampoo 400 ml  +  conditioner  200 ml
Κατ'αρχάς να πω ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρήκα ένα σαμπουάν και το αντίστοιχο, συμπληρωματικό του conditiner στις σωστές συσκευασίες! Δηλαδή, το πρώτο σε μεγαλύτερη συσκευασία από το δεύτερο - δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βγαίνουν και τα conditioners στα 400 ml, αφού από αυτό το προϊόν χρησιμοποιούμε πολύ μικρότερη ποσότητα και συνήθως τελειώνουμε το σαμπουάν και μας μένει το μαλακτικό αμανάτι... oπότε αναγκαζόμαστε να το χρησιμοποιήσουμε με άλλο, άσχετο σαμπουάν, που μπορεί να μην ταιριάζει κιόλας... Anyway...
Αυτή η σειρά για βαμμένα μαλλιά είναι εμπλουτισμένη με έλαιο Ροδοπέταλων και αιθέριο έλαιο Γερανίου για προστασία του χρώματος και αναζωογόνηση της λάμψη. Οι συσκευασίες είναι πολύ εύχρηστες (με βολική αντλία το σαμπουάν και σε σωληνλαριο το conditioner) και η μυρωδιά τους είναι μάλλον αδιάφορη, θα έλεγα, την περίμενα πιο ωραία. Και τα δύο προϊόντα έχουν ωραίες συνθέσεις (το σαμπουάν δεν κάνει πολύ αφρό με το πρώτο χέρι κι έβαζα λιγο παραπάνω, στο δεύτερο όμως ένα πάτημα της αντλίας είναι μια χαρά, ενώ το μαλακτικό είναι κρεμώδες, αλλά όχι πολύ πηχτό) και γενικά θεωρώ ότι βοήθησαν στο να διατηρηθεί το χρώμα μου σε αρκετά καλή κατάσταση για μεγάλο διάστημα. 


Αυτά από εμένα και για σήμεραααα
Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον και το σημερινό ποστ!


 Σας φιλώ


 
 
Για δείτε τώρα και αυτό...
 
 

2 comments:

Ειρήνη Γκιτσάλη said...

Νομίζω πως το scrub από την Dove θα είναι το επόμενο στη λίστα μου.

Pretty Kitty said...

Καλό είναι... αλλά νομίζω ότι το body scrub από την Love Beauty and Planet είναι ανώτερο!!!!
Πάντως αν πάρεις το Dove, προτίμησε αυτή τη μυρωδιά με το macadamia!