October 8, 2013

EMPTIES-Makeup+Demakeup

     Οπως φανταζομαι και οι περισσοτερες γυναικες,ετσι κι εγω σπανιως τελειωνω καποιο προιον μακιγιαζ,με εξαιρεση τα foundation και τις mascara,κι αυτα μονο και μονο επειδη χαλανε πιο γρηγορα!Αυτο ομως που εγω καταναλωνω επισης καθημερινα ειναι τα concealers και τα lip balms!
  Παμε λοιπον να σας δειξω και να σχολιασω τα προιοντα αυτων των κατηγοριων  που τελειωσα προσφατα...

 





1.Essence Forget it!3 in 1 concealer
    Το προιον αυτο περιεχει τρεις διαφορετικες αποχρωσεις,πρασινο,ροζ και μπεζ.Η μονη  που χρησιμοποιησα μεχρι τελους ηταν η μπεζ,γιατι μονο αητη με βολεψε τελικα...Οι αλλες δυο δεν θεωρω οτι εκαναν αυτο που επρεπε,τουλαχιστον στο δικο μου δερμα και γενικα δεν εμεινα ικανοποιημενη ουτε απο τη διαρκεια του προιοντος...με εγκατελειπε συντομα...Αν και ηταν πολυ οικονομικο,δε θα το ξαναπαρω.
 
2+3.Avon Clearskin Blemish Clearing
   Δυο αδειες συσκευασιες απο το συγκεκριμενο προιον-με ελαφρως διαφορετικο σχεδιακι-καθως το χρησιμοποιω σε καθημερινη βαση.Προκειται για ενα καλυπτικο με αντιβακτηριδιακα συστατικα,καταλληλο για σπτρακια και ερεθισμους.Στα μειον του το γεγονος οτι διατιθεται μονο σε μια αποχρωση,η οποια ευτυχως μου ταιριαζει.Παντα εχω καποιο σημαδακι απο σπυρακι(σνιφ...),οποτε τα στικακια αυτα τα ...τρωω!Δεν ειναι το πιο καλυπτικο προιον που υπαρχει,μεχρι ομως να βρω καποιο ανωτερο του,θα συνεχισω να το τιμω!
 
4.Avon Superdrama mascara-Black
   Μια μασκαρα που εχει γινει πολυ αγαπημενη μου και θα την ξαναπαρω σιγουρα,οταν βεβαια τη βρω σε καλη προσφορα!Δινει πολυ ογκο και αρκετη καμπυλοτητα και γενικα μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα που δινει στις βλεφαριδες μου.Με λιγες παραπανω στρωσεις δειχνει βεβαια καπως...too much,αλλα  εμενα προσωπικα αυτο δεν με νοχλει καθολου...μ'αρεσουν οι βλεφαριδες τουρμπο!
 
5.Essenc Kiss Care Love lip balm-Fruitilicious
   Αυτο το λιπ μπαλμ ηταν πολυ οικονομικο-δεν θυμαμαι ακριβως την τιμη,παντως ειχε γυρω στο 1,50 ευρω.Αφηνει ενα ωραιο,απαλο ροζ χρψμα στα χειλη,αλλα δεν θεωρω οτι μου τα ενυδατωνε επαρκως,ισως γι'αυτο εβαζα μαγαλη ποσοτητα και το τελειωσα γρηγορα...
 
6. Garnier BB Cream για ματ αποτελεσμα
   Η πασιγνωστη πλεον κρεμουλα που εχει πολλες θαυμαστριες και αναμεσα τους ειμαι και εγω!Χρησιμοποιω την αποχρωση Light που ειναι λιγο πιο ανοιχτη απ'οτι θα επρεπε,αλλα γενικα  αυτο το προιον μου αρεσει πολυ-αρκετα καλυπτικο και σταθερο,χωρις να ειναι βαρυ και να γυαλιζει.
   Προσοχη ομως κοριτσια!Ειχα ηδη αγορασει δευτερο σωληναριο και το χρησιμοποιουσα,γιατι εχει κωνικο στομιο που με βολευει καλυτερα,καθως ειναι αρκετα υδαρρες το προιον.Ειχα ξεχασει λοιπον το πρωτο μου σωληναριο με ελαχιστη ποσοττα μεαα και προσφατα που το ανακαλυψα,ειπα να το τελειωσω για να πεταχτει.Απ'οτι φαινεται ομως ειχε χαλασει...με αποτελεσμα να ερεθιστει το δερμα μου πολυ ασχημα γυρω απο το στομα,οπου συνηθως εμφανιζω σπυρακια και ενω εχουν περασει 2 εβδομαδες,ακομα δεν εχω συνελθει....Ηθικον διδαγμα-μην χρησιμοποιησετε ποτε καποιο προιον για το προσωπο,αν το εχετε πολυ καιρο και δωστε ιδιαιτερη προσοχη στην ενδειξη μηνιαιας διαρκειας που αναφερεται στη συσκευασια καθε προιοντος...αν δεν θελετε να την πατησετε,οπως εγω!
 
7.Clinique Color Surgr Buttershine lipstick
   Απορειτε που τελειωσα κραγιον?Κι εγω απορησα που τελειωσε τοσο γρηγορα...Αυτο το πολυ ενυδατικο κραγιονακι ηταν δωρο με ενα περιοδικο και υποτιθεται οτι επροκειτο για full size προιον...μου φανηκε λιγο μικρο,αλλα γενικα μου αρεσε πολυ.Υπεροχη αποχρωση (Delovely) με ελαφρια λαμψη που ηταν ιδανικη για το πρωι,κρεμωδης και απαλη συνθεση,χωρις τρομερη διαρκεια,αλλα με πολυ ευχαριστη αισθηση!


 
...και τρια προιοντα καθαρισμου προσωπου...
1.Oriflame Optimals Mattifying  foaming gel
   Οπως τα περισσοτερα προιοντα της Oriflame που εχω δικιμασει,ετσι και αυτο δεν κανει ιδιαιτερα πλουσιο αφρο,ειναι ομως αποτελεσματινο.Εχει απαλη μυρωδια,αφηνει ωραια,φρεσκια αισθηση στο δερμα και ειναι καταλληλο για μικτες επιδερμιδες με ταση γυαλαδας.Νομιζω οτι το συγκεκριμενο προιον δεν κυκλοφορει πλεον,ευχαριστως ομως θα δοκιμαζα καποιο αντιστοιχο του απο την ιδια εταιρεια.
 
2.Avon Cre 3 in 1 Cleanser,toner,noisturiser
   Αυτο το προιον δεν μπορω να πω οτι με ικανοποιησε ιδιαιτερα.Το χρησιμοποιουσα για να αφαιρεσω το μακιγιαζ,πριν πλυνω το προσωπο μου,δεν μου αρεσε ομως η αισθηση που αφηνε στο δερμα μου,καπως σαν να ηταν ... μπουκωμενο.Τωρα βεβαια επανακυκλοφορει με βελτιωμενη συνθεση...μμμμ,δεν ξερω,ισως καποια στιγμη του δωσω αλλη μια ευκαιρια.
 
3.Avon Anew Rejuvenate 2in1 cleanser+toner 
   Ενα απο τα πιο λατρεμενα καθαριστικα προσωπου που πλεον εχει αντικατασταθει απο το καινουριο Anew Vitale.Χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα απο αυτο το τζελ για να καθαρισει τελεια το δερμα μου και να το αισθανομαι απαλο και αναζωογονημενο...λυπηθηκα πολυ που αποσυρθηκε,πιστευω ομως οτι και η νεα του εκδοχη θα ειναι σουπερ,καθως ολα τα προιοντα Anew που εχω δοκιμασει ειναι πολυ ποιοτικα.


        Αυτα απο εμενα προς το παρον!
      Πολλα φιλια και θα τα ξαναπουμε συντομα!
             Κατερινα xxxxxxx

11 comments:

Chara Sotiropoulou said...

πολύ ωραίο ποστ!~!!!

Unknown said...

ωραία ανάρτηση 2,4,7 απο μακιγιάζ τα έχω και εγω

Unknown said...

Πολύ καλή παρουσίαση!
Αυτά τα concealer είναι τέλειαααααααα!!!

Unknown said...

το κραγιονάκι της Clinique το πήρα κι εγώ όμως μου φάνηκε καλή η ποσότητά του...
http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!
κι εμενα μ'αρεσουν πολυ,δυο δυο τα αγοραζω!

Pretty Kitty said...

μαλλον το τελειωσα γρηγορα,γιατι το φορουσα συνεχεια,ηταν υπεροχο χρωμα!

Vicky Papadopoulou said...

Πολύ χρήσιμα τα ποστ με τα empties και χαίρομαι που τα εγκαινίασες!

Pretty Kitty said...

θα σας τρελανω με empties γιατι εχω πολλα κρατημενα!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

po po...prospa8w kai egw edw kai kairo na teleiwsw kragion alla akoma n t kataferw!

http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/