December 1, 2020

Fall empties 2020 part 1 (face products)

      Το φθινόπωρο μπορεί να μην τελείωσε ακόμη (επισήμως λήγει στις 20 Δεκεμβρίου με το χειμερινό ηλιοστάσιο..), η σακούλα με τα empties όμως παραγέμισε και ήρθε η ώρα για empties post! Πάμε να δούμε μαζί το part 1(ελληνιστί, την πρώτη φουρνιά δηλαδή!) με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου που άδειασα το προηγούμενο διάστημα και αkολουθεί σύντομα μέρος δεύτερον με τα υπόλοιπα μπουκαλάκια για τα μαλλιά και το σώμα! Let's dive in...

 

Fall empties 2020 part 1 (face products)


 Oriflame Optimals Even Out
Foaming cleanser 150 ml, Toner 150 ml,
Preventing Day cream spf 20  50 ml,
Replenishing Night cream 50 ml
Τέσσερα προϊόντα από τη σειρά της Oriflame που μειώνει την όψη των σκούρων κηλίδων και την υπερμελάγχρωση και εξομαλύνει τον τόνο της επιδερμίδας με μίγμα φυσικών σουηδικών συστατικών και το σύμπλοκο LumiLight Complex. Είχα δοκιμάσει και το σέρουμ της ίδιας σειράς, αλλά δεν με ικανοποίησε (είχε εμφανιστεί σε κάποια παλαιότερα empties...). Δυστυχώς το ίδιο συνέβη και με την κρέμα ημέρας, δεν μου άρεσε καθόλoυ, δεν έστρωνε καλά, τριβόταν και δημιουργούσε ενοχλητικά κομματάκια. Η κρέμα νύχτας είχε καλύτερη υφή, όμως δεν τη βρήκα αρκετά ενυδατική για το δικό μου δέρμα. Το καθαριστικό και το toner ήταν συμπαθητικά και είναι τα μόνα προϊόντα απ'όλη τη σειρά που ίσως αγοράσω ξανά, αν τα βρω σε προσφορα.  Όσο για τα σκούρα σημάδια, δεν μπορώ να πω ότι είδα καποια διαφορά, ξέρω όμως ότι τέτοιου είσους προϊόντα χρειάζονται χρόνο και συστηματική χρήση για να αποδώσουν κι εγώ τα χρησιμοποιούσα στη χάση και στη φέξη... ίσα ίσα για να τα τελειώσω.



Avon K-Beauty Golden Mushroom Slep mask 50 ml
Το δεύτερο βαζάκι αυτής της εντατικής μάσκας νυκτός που τελειώνω. Κατασκευασμένη στην Κορέα, περιέχει εκχυλίσματα από τρία διαφορετικά είδη μανιταριών (chaga, shitake και  matsutake) που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, δίνει λάμψη και βαθιά ενυδάτωση. Είχε πολύ πλούσια, βουτυρένια υφή που μου φάνηκε βαριά στην αρχή, το δέρμα μου όμως τη "ρουφούσε" και το πρωί ήταν σε άριστη κατάσταση, πολύ ενυδατωμένο, απαλό, ελαστικό και λαμπερό. Τη χρησιμοποιούσα μία με δύο φορές την εβδομάδα αντί για κρέμα νύχτας, έχω όμως την εντύπωση ότι αποσύρθηκε... ελπίζω να επανέλθει!



Garnier Skin Active Refreshing Botanical Gel wash
with Aloe extract  200 ml
Ένα τζελ καθαρισμού με 96% φυσικά συστατικά και εκχύλισμα αλόης, χωρίς parabens, σιλικόνες και τεχνητές χρωστικές, κατάλληλο για κανονικές και μεικτές επιδερμίδες. Συμπαθητικό προϊόν, με ήπια μυρωδιά, έκανε αρκετά καλή δουλειά και καθάριζε το δέρμα μου πολύ καλά, χωρίς να το ξηραίνει, κάτι που αναζητώ μετά μανίας τον τελευταίο καιρό - δεν αντέχω τα καθαριστικά προϊόντα που  αφήνουν αίσθηση τραβήγματος και αφαιρούν όλα τα φυσικά έλαια, είναι ό,τι χειρότερο για την επιδερμίδα, την αφυδατώνουν και διαταράσσουν το pH και τον επιδερμικό φραγμό. Αυτό το τζελ είναι μία καλή οικονομική επιλογή, αλλά μαλλον δεν θα το ξαναπάρω, κυρίως γιατί μου αρέσει να δοιμάζω συνέχεια νέα προϊόντα.
 
Apivita Lip Care with Cocoa butter spf 20
Ένα μπαλμ χειλιών με 90% συστατικά φυσικής προελευσης και πολύ ωραία συστατικά (με βούτυρο κακάο, κερί μέλισσας, κερί ηλίανθου, αβοκάντο, johoba, ελαιόλαδο και καστορέλαιο), χωρίς parabens, σιλικόνες και ορυκτέλαια. Ο βασικός λόγος που το πήρα ήταν το βούτυρο κακάο, που μου αρέσει πολύ σαν συστατικό και ο σχετικά υψηλός δείκτης αντιηλιακής προστασίας 20, που σπανίως βρίσκω σε lip balm, συνήθως τα περισσότερα έχουν spf 15. Δεν μπορω να πω ομως ότι μου άρεσε, δεν το βρήκα αρετά ενυδατικό και άφηνε μία περίεργη, κάπως ξινή γεύση στα χείλη μου... δεν θα το ξαναπροτιμήσω.

Avon Anew Revitalising micellar water 
with hyaluronic acid  200 ml
 Αγαπώ πολύ τα νερά micellaire ως πρώτο βήμα καθαρισμού στο βραδυνό μου double cleansing και το συγκεκριμένο μου έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις. Εκτός από ενυδατικό υαλουρονικό οξύ, η ενδιαφέρουσα σύνθεση του περιέχει γλυκερίνη, βιταμίνη Ε  και νιασιναμίδη, πολύ αγαπημένα μου skincare συστατικά, καθώς και ενχλισμα από αγιόκλημα. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας και δεν φράσσει τους πόρους. Το βρίσκω πολύ αποτελεσματικό στην αφαίρεση του μακιγιάζ από πρόσωπο και μάτια (χωρίς να τα ερεθίζει καθόλου), δεν χρησιμοποιώ όμως αδιάβροχα προϊόντα, οποτε δεν ξέρω πώς τα καταφέρνει σε πιο δύσκολες αποστολές. Σε γενικές γραμμές μου αρέσει πολύ η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου και πολύ ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά.


 Avene Fluide Sport spf 50+ for face and body 100 ml
Για αυτό το αντιηλιακό για πρόσωπο και σώμα μπορείτε να δείτε εδώ το αναλυτικό μου Review, 
πρέπει να ομολογήσω όμως ότι τον τελευταίο καιρό με κούρασε λίγο - δεν έστρωνε πολύ καλά στο δέρμα μου και αν δεν έκανα αρκετή ώρα μασάζ για να απορροφηθεί, άφηνε λευκά υπολείμματα, ίσως λόγω των ενυδατικών που χρησιμοποιούσα πριν από αυτό ή της αλλαγής του καιρού... δεν ξέρω, πάντως ζορίστηκα να το τελειώσω.

Cera Ve mοisturising cream 50 ml
Η πασίγνωστη ενυδατική κρέμα για πρόσωπο και σώμα που προτείνουν οι δερματολογοι σε όλο τον κόσμο και περιέχει   υαλουρονικό οξύ και τρία απαραίτητα ceramides, που προσφέρουν αποτελεσματική ενυδάτωση και συμβάλλουν στην αποκατάσταση του επιδερμικού φραγμού. Έχει πλούσια μή λιπαρή υφή που απορροφάται γρήγορα και, αν και απευθύνεται σε ξηρό και πολύ ξηρό δέρμα, τη βρήκα άψογη και για τοη δική μου μεικτή επιδερμίδα, ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι (την χρησιμοποιούσα ως κρέμα νύχτας).Πήρα την πιο μικρή (και απίστευτα οικονομική, γύρω στα 4 ευρώ) συσκευασία των 50 ml για να τη δοκιμάσω, τη λάτρεψα και έχω ήδη αγοράσει το μεγαλύτερο σωληνάριο των 1777 ml (την επόμενη φορά θα πάρω ακόμα πιο μεγάλο μέγεθος!). Για το σώμα προτιμώ κρέμες με άρωμα, για το πρόσωπο όμως θεωρώ αυτή την κρέμα μία από τις καλύετερς που εχω δοιμάσει, καθώς έχει σούπερ συστατικά και πολύ ωραία σύνθεση - κάποιοι τη βρίσκουν εντελώς αδιάφορη, ίσως γιατί θυμίζει πολύ "φαρμακευτικό" προϊόν... δεν έχει σπέσιαλ συσκευασία και αρωματικές ουσίες (ό,τι πρέπει για τα ευαίσθητα δέρματα, που πρέπει να επιλέγουν Fragrance free προϊόνta). Για μένα είναι μία από τις πιο ασφαλείς και ποιοτικές λύσεις και θα συνεχίσω να την αγοράζω.

 
 
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;
Πώς σας φάνηκαν και τι θα μου προτεινατε να δοκιμάσω;
 
.. Και μην ξεχάσετε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μπου τρλεχει παράκκηλα σε facebook και instagram!!!
 
Α υτά προς το παρόν...
Επανέρχομαι σύντομα!
 
Σας φιλώ
 
Αυτό το διαβάσατε?


1 comment:

Ειρήνη Γκιτσάλη said...

Τα ενυδατικά χειλιών της Apivita είναι τα καλύτερα που έχω βρει προσωπικά, κυρίως αυτό με το μέλι.