March 25, 2014

Review-Kiko Energy mask

   hey there beautiful girls!

 

    Οπως ηδη πολλες απο εσας ξερετε, τα προιοντα της  Kiko makeup Milano αποστελλονται εδω και λιγο καιρο και στη χωρα μας μεσω της ιταλικης ιστιοσελιδας της αγαπημενης εταιεειας καλλυντικων...Οπως ειναι φυσικο, πολλες beauty addicts εσπευσαν να τα τιμησουν!
    Εγω πρωτοηρθα σε επαφη με τα Kiko πριν ενα χρονο σε ενα ταξιδι μου στη Γαλλια και η μεγαλη τους ποικιλια σε συνδυασμο με τις φοβερες τιμες  μ'εκαναν αμεσως να τα ερωτευθω! Η συλλογη μου περιλαμβανει πλεον αρκετα προιοντα αυτης της εταιρειας και θα συνεχισω να τα προτιμω, γιατι η ποιοτητα τους σε γενικες γραμμες με εχει αφησει πολυ ικανοποιημενη.
      Εκτος απο προιοντα μακιγιαζ στα Kiko θα βρειτε και μια σειρα περιποιησης σωματος και προσωπου.Σημερα θα σας πω την αποψη μου για μια μασκα προσωπου που δοκιμασα απο αυτη τη σειρα, την Energy detoxifying mask, που ειναι μαλιστα και απο τα best sellers της Kiko.





      Ειναι μια καθαριστικη και αντιοξειδωτικη μασκα που απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος. Περιεχει φυσικο αργιλο και υποστηριζει οτι καθαριζει το δερμα απο τους περιβαλλοντικους ρυπους και τις ακαθαρσιες.  Η συσκευασια περιεχει 55 ml-λιγα, θα ελεγα, για μια μασκα-και κοστισε 5,90 ευρω.Οπως μπορειτε να δειτε απο το χερι μου, προκειτει για μια μασκα... καταμαυρη. Προτεινω λοιπον, αν δεν θελετε να παθει σοκ οποιος σας δει να τη φορατε, καλυτερα νατην εφαρμοσετε οταν θα ειστε μονες σας (εκτος εαν θελετε να τρομαξετε καποιον ενοχλητικο, οποτε αλλαζει το πραγμα!)

     Η υφη της ειναι σαν τζελ και απλωνεται πολυ ευκολα.Χρειαζεται 10 με 15 λεπτα για να στεγνωσει τελειως και αφαιρειται επισης ευκολα με νερο-το αναφερω και αυτο, γιατι καποιες μασκες θελουν αρκετη ωρα για να ξεπλυθουν καλα.Μου αρεσει η αισθηση που αφηνει στο δερμα μου, το νιωθω οντως πολυ καθαρο, λειο και ανανεωμενο.Η μυρωδια της ειναι διακριτικη και μαλλον αδιαφορη, δεν μου δημιουργησε κανεναν ερεθισμο, αν και εχω ευαισθητη επιδερμιδα και νομζω οτι η μασκα αυτη ειναι ιδανικη για λιπαρα, μεικτα και κανονικα δερματα που χρειαζονται τονωση (για τα ξηρα δερματα ισως ειναι λιγο δυνατη). Στα συν της και το γεγονος οτι δεν περιεχει parabens, ειναι υποαλλεργικη και δερματολογικα ελεγμενη.

      Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη τη σειρα της Kiko? Πως σας φανηκε? Θα χαρω πολυ να μου πειτε τη γνωμη σας!
    Αυτα απο εμενα προς το παρον...
     Πολλα φιλια
    Κατερινα xxx

Υ.Γ. Το βερνικι νυχιων που φοραω ειναι το Pink no3 απο το σετακι Pinks των H&M που σας ειχα δειξει στο Mini beauty haul!

8 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραια φαινεται!!! δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον ΚΙΚΟ

Unknown said...

Τέλεια φαίνεται :) Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο KIKO και θέλω σύντομα

Unknown said...

εγω δεν πτοουμαι..οποιος και ειναι μπροστα εγω βαζω τη μασκουλα μου...πολυ ωραιο ποστ..φιλακιααα

katerin said...

Δεν εχω δοκιμασει κικο ουτε και εγω, φαινεται πολυ καλη, btw πολυ ωραια τα νυχια σου ^^

Pretty Kitty said...

με την πρωτη ευκαιρεια να δοκιμασεις, ειναι πολυ καλα και σε πολυ καλες τιμες!

Pretty Kitty said...

ναι ναι ειναι ωραια μασκουλα και γενικως τα κικο ειναι πολυ καλα προιοντα! φιλακια!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

αααα καλα κανεις! σ'οποιον αρεσουμε! κι εγω τρωω πολυ δουλεμα αλλα δεν μασαω καθολου χιχιχι

Pretty Kitty said...

thank you! αυτο το σετακι με τα βερνικια ειχε πολυ ωραια χρωματακια!
να δοκιμασεις κικο, ειναι πολυ ωραια! φιλακια πολλα!