March 28, 2014

March Avon empties!

helloooooo everybody!

 

   Περασε κι αυτος ο μηνας..., κατι που με χαροποιει ιδιαιτερα, μπορω να πω, γιατι ο Μαρτιος με ζορισε αρκετα...το'ριξα λοιπον κι εγω στην περιποιηση! Παρακατω μπορειτε να δειτε τα προιοντα της Avon που τελειωσα αυτον τον μηνα ...




1.celebre roll on anti-perspirant deodorant 50 ml

   Το Celebre ειναι ενα αρωμα που αγαπω πολυ και χρησιμοποιω συνηθως την ανοιξη.Το αποσμητικο αυτης της αρωματικης σειρας μυριζει εξισου υπεροχα και κανει αυτο που πρeπει να κανει ενα αξιοπρεπες roll om, με διατηρει δηλαδη μοσχομυριστη για 24 ωρες! 

2.glycerine habd&nail cream 100 ml

   Αλλη μια συσκευασια της πολυαγαπημενης μου κρεμας χεριων εφτασε στο τελος της! Σας εχω ξαναδειξει αυτη την kρεμουλα και σε προηγουμeνο empties post-εκτος απο γλυκερινη, περιεχει ασβεστιο και βιταμινη Ε, κανει πολυ απαλα τα χερια μου, εχει διακριτικη μυρωδια και απορροφαται γρηγορα.Στα συν της και η συσκευασια των 100 ml, καθως οι περισσοτερες κρεμες χεριων ειναι στα 75 ml.
 

3.skin so soft signature silk replenishing body lotion 250 ml

    Θεωρω τη σειρα Skin so soft μια απο τις καλυτερες σειρες περιποιησης σωματος που υπαρχουν στην αγορα-ως εκ τουτου, εχω μεγαλες απαιτησεις απο καθε της προιον! Η συγκεκριμενη λοσιον σωματος ειναι αρκετα καλη, αλλα τιποτα το συγκλονιστικο. Μυριζει πολυ ομορφα, απορροφαται ευκολα, νομιζω ομως οτι δεν διαφερει σε κατι απο αλλες παρομοιες κρεμες του εμποριου που εχουν και καλυτερη τιμη. Αν αναζητησετε αυτη τη σειρα προιοντων στον καταλογο της Avon, θα δειτε οτι λεγεται πλεον Silky moisture και οι συσκευασιες ειναι ελαφρως διαφορετικες

4.clearskin blackhead clearing daily astringent lotion 100 ml

    Η σειρα Clearskin απρυθυνεται σε δερματα με προβληματα εντονης λιπαροτητας και ακμης και συνηθως δεν την προτιμω, γιατι βρισκω τα προιοντα της αρκετα δυνατα για το δερμα μου. Επειδη ομως περναω που και που φασεις με επιμονα σπυρακια, χρησιμοποιησα αυτη την αντιβακτηριδιακη λοσιον μετα τον βραδινο καθαρισμο και οντως με βοηθησε πολυ. Την βαζω μονο τοπικα και μονο οταν υπαρχει προβλημα, γιατι περιεχει 2% σαλικυλικο οξυ και δεν θελω να ξηρανω το δερμα μου χωρις λογο. Μ ε αφησε πολυ ικανοποιημενη και την εχω ηδη ξανααγορασει!

5.planet spa chinese ginseng revitalising face mask 75 ml

    Δειτε το review μου για αυτην και για αλλες μασκες προσωπου της Avon  εδω
 

6.anew ultimate 7s  night gold emulsion 50 ml

    Η σειρα αυτη ειναι για γυναικες 45+, μια κατηγορια στην οποια εγω δεν ανηκω ακομα, βρηκα ομως αυτη την κρεμα νυκτος σε πολυ καλη προσφορα κι ειπα να τη δοκιμασω-παλαιοτερα ειχα διαβασει δυο διαφορετικα reviews απο δυο Αμερικανιδες 25 και 32 ετων, που εγραφαν τα καλυτερα για τη συγκεκριμενη κρεμα. Προκειται για ενα πολυ ενυδατικο τζελ που αργει αρκετα να απορροφηθει, ομως δεν βαραινει το δερμα. Μου αρεσε η αισθηση που ειχε το προσωπο μου το πρωι, νομιζω οτι η υφη, η σφριγηλοτητα και η γενικη εικονα της επιδερμιδας μου ηταν βελτιωμενη. Αν και δεν συνηθιζω να χρησιμοποιω προιοντα που προοριζονται για μεγαλυτερες ηλικιες, αυτη την κρεμα ευχαριστως θα την ξανααγοραζα!



    Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
        Πολλα φιλια
         Κατερινα xxx

  

9 comments:

Chara Sotiropoulou said...

το ce;lebre είναι από τα αγαπημένα μου αρώματα, και οι κρέμες χεριών της avon είναι φανταστικές!!!

Unknown said...

την κρεμα χεριων την ειχα χρησιμοποιησει κ εγω ειναι πολύ καλή!

Unknown said...

Ωραία η κρεμα και το αποσμητικό μου αρέσουν και εμένα , η λοσιόν μου μύριζε οινόπνευμα και δε. Την χρησιμοποίησα

katerin said...

Την μασκα θα την παρω συντομα και ανυπομονω να την δοκιμασω!

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως και στα δυο!!!!!!!!!! φιλακια!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

νομιζω οτι ειναι απο τις καλυτερες που εχωχρησιμοποιησει γενικως....εχω και την express moisture αλλα δεν την ανοιξα ακομη...πολυ θελω να δοκιμασω και την καινουρια με βουτυρο κακαο!

Pretty Kitty said...

πραγματι η μυρωδια της ειναι λιγο σαν οινοπνευμα, αλλα ειλικρινα δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα....τα προιοντα για τη λιπαροτητα πολλες φορες μυριζουν οθνοπνευματιλα!θα ηθελα να δοκιμασω και τη λοσιον της oriflame με τειοδεντρο

Pretty Kitty said...

στον καταλογο που ισχυει τωρα ολες οι μασκες εχουν μονο 2,95! αν σου αρεσουν οι peel off μασκες σου προτεινω και την egyptian secrets, μου αρεσε πιο πολυ απο αυτην!

Katia Kwttakh said...

Όντως ωραία η συγκεκριμένη κρέμα χεριών!Μου αρέσει πολύ!Ακόμα καλύτερη η καινούργια όμως της avon,με βούτυρο κακάο!Απίστευτη!