April 2, 2014

More March empties...

     good day  to  all  beauties  out  there!

 

   Καλο μηνα σε ολους! Σημερα σας εχω μερικα ακομα αδεια μπουκαλακια καλλυντικων απο τον Μαρτιο... και μπαινουμε στον Απριλιο με την ευχη να ειναι ενας μηνας γεματος ομορφια!

 

 



1.farcom hair spray styling 888 greasy hair UV protection 200 ml

    Εχω την εντυπωση οτι οι λακ αυτης της εταιρειας ηταν must have οταν ημουν μικροτερη-τις εβλεπα σε καθε μπανιο, σε καθε ντουλαπι καλλυντικων, οπου κι αν πηγαινα! Ειχα χρονια να χρησιμοποιησω μια τετοια λακ και την πηρα στο ασχετο-ηθελα μια μικρη συσκευασια για ενα ταξιδι και αυτη ηταν η μικροτερη και οικονομικοτερη που βρηκα στο σουπερ μαρκετ που βρισκομουν... Ειναι ενα σπρευ με αρκετα εντονη μυρωδια που δεν μου αρεσει , θα ελεγα, δινει απαλο κρατημα, χωρις να ξηραινει η να λαδωνει τα μαλλια μου, αλλα γενικως δεν το θεωρω τιποτα ιδιαιτερο σαν προιον.
 

2.l'oreal revitalift 10 total repair bb cream sample

    Μ'αρεσει πολυ να δοκιμαζω καινουρια foundations και bb creams, η συγκεκριμενη ομως κρεμουλα δεν με ικανοποιησε. Βρηκα την υφη της πολυ στεγνη για το μεικτο δερμα μου, αν και, ως αντιγηραντικη, περιμενα να ειναι και πιο ενυδατικη. Η καλυψη της ηταν αρκετη για τις αναγκες μου, αλλα δεν αναφερεται πουθενα στο δειγματακι δεικτης προστασιας απο τον ηλιο, οποτε και αυτο ειναι στα μειον...
 

3+4.tommy guns shampoo-grenade & fleurs d'oranger and sauge & basilice , 250ml each

     Δειτε το review μου για ατα τα σαμπουαν  εδω
 

5. lierac mat chrono creme regenerante 15 ml

     Πριν απο αρκετο καιρο ειχα παρει αυτη την κρεμα νυχτας και την αντιστοιχη κρεμα ημερας σε κανονικη συσκευασια  (40 ml η καθε μια, αν θυμαμαι καλα) και  αυτο το travel size ηταν δωρακι. Τωρα που ξαναχρησιμοποιησα τη συγκεκριμενη κρεμα, θυμηθηκα και για ποιους λογους δεν μου ειχε αρεσει... Προκειται για μια αντιγηραντικη σειρα που δινει ματ αποτελεσμα-πραγματι, το δερμα μου δεν γυαλιζε για αρκετες ωρες, αλλα δεν το ενιωθα και αρκετα ενυδατωμενο. Απο τοσο ακριβα προιοντα ειχα μεγαλυτερες προσδοκιες, ομολογω (ειχαν κοστισει 95 ευρω και οι δυο κρεμες μαζι...) 
 

6.oriflame berry christmas bubble bath 300 ml

     Νομιζω οτι τωρα τελευταια η Oriflame εχει βελτιωσει κατα πολυ τις συνθεσεις  στα αφρολουτρα τηςμ γιατι οποιο και να δοκιμασω, εκτος απο τελεια μυρωδια, εχει πλεον και πολυ ικανοποιητικο αφρο, κατι που δεν συνεβαινε παλαιοτερα! Αν σας αρεσουν οι φρουτενιες μυρωδιες, αυτο το βαρομουρενιο αφρολουτρο θα σας ξεττρελανει! Ειχε κυκλοφορησει βεβαια ως χριστουγεννιατικο προιον, αλλα σιγουρα θα εμφανιστει ξανα και στα στοκ προιοντα της εταιρειας.
 

7.mr grand nature touch 70 cotton pads

    Συνηθως αγοραζω συγκεκριμενα βαμβακακια για ντεμακιγιαζ και αυτα  μου τα εφερε τυχαια ο συζηγος... Ξινισα λιγο στην αρχη-το στραβοξυλο!-αλλα τελικα αποδειχθηκαν αρκετα καλα, δεν ξεφτιζουν, εχουν ικανοποιητικο παχος, ειναι απο 100% βαμαβακι  και ειναι και πολυ οικονομικα. Πολυ πιθαμομ να τα ξανα παρω!


      Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
        Πολλα φιλια  
            Katerina xxx 

 

8 comments:

Unknown said...

πολύ ωραία πραγματάκια! δεν ήξερα οτι έχει η farcom εχει λακ , την toni &guy την αγαπω ειναι πολυ καλη εταιρία!

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραια τα empties σου!!! φιλια!!!

Chara Sotiropoulou said...

Πολυ ωραια δεν εχω δοκιμάσει κατι όμως !

Unknown said...

Πολύ ωραία πράγματα! Το αφρόλουτρο το έχω και εγώ και μου αρέσει πολύ !

Pretty Kitty said...

η farcom κυκλοφορει αυτες τις λακ απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου...πολλαααα χρονια δηλαδη! απο toni+guy εχω δοκιμασει μονο το ξηρο σαμπουαν, αλλα θελω να παρω κι αλλα προιοντα!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυυυυ!φιλακια πολλα!

Pretty Kitty said...

νομιζω οτι το μονο που πραγματικα μου αρεσε πολυ ηταν το αφρολουτρο...τα αλλα και να μην τα δοκιμασεις, δεν χανεις τιποτα!

Pretty Kitty said...

ναι ναι κι εγω το χαρηκα!τωρα πηρα αυτο με τη σοκολατα και ειναι υπεροχο!!!!!!