April 21, 2014

Avon makeup empties!

hello my beauties!

 

   Χρονια πολλα σε ολους! Ελπιζω να περασατε ομορφα τις αγιες μερες του Πασχα, να χαλαρωσατε με τα αγαπημενα σας προσωπα και να γεμισατε καλα καλα τις μπαταριες!!!

  Οπως εχετε ηδη καταλαβει, ως αντιπροσωπος της Avon καταναλωνω πολλα προιοντα της συγκεκριμενης εταιρειας... Συγκεντρωσα λοιπον ολα τα Avon προιοντα μακιγιαζ που προσφατα χρησιμοποιησα μεχρι τελους και σας παραθετω τις εντυπωσεις μου!



1.ultra color rich lipstick-sparkling blush

    Ε, ναι, λοιπον, καταφερα να τελειωσω ενα κραγιον! Τα Ultra Color ανηκουν εδω και χρονια στις αγαπημενες μου επιλογες για κραγιον για την ποιοτητα και τις πολυ καλες τιμες τους και τωρα που ανανεωθηκε η συσταση και η συσκευασια τους, μου αρεσουν ακομη περισσοτερο! Η συγκεκριμενη αποχρωση δεν υπαρχει πια-σνιφ σνιφ, αλλα πολυ ευχαριστως θα δοκιμαζα καποια παρομοια απο την καινουρια σειρα.

2,anew vitale bb+ cream spf 20 30 ml

   Αυτη η κρεμουλα ειναι σιγουρα απο τις καλυτερες bb creams που εχω δοκιμασει. Η υφη της ειναι απιστευτη, εχει μεσαια καλυψη που με ικανοποιει απολυτα και ο δεικτης προστασιας ειναι ιδανικος για το πρωι, κυριως το χειμωνα βεβαια. Αφηνει πολυ απαλο και ενυδατωμενο το δερμα, εχει αντιγηραντικες ιδιοτητες, συμπαθητικο αρωμα και καλη διαρκεια. Το τεελειωμα της ειναι πολυ φυσικο κι εγω παντα τη σεταρω με λιγη πουδρα στη ζωνη Τ, οπου παρουσιαζω γυαλαδα. Τα μειονεκτηματα της? Πρωτον, κυκλοφορει μονο σε μια αποχρωση που ειναι αρκετα ανοιχτοχρωμη και ροζιζει, κατι που εμενα δεν με ενοχλει καθολου, γιατι μου ταιριαζει απολυτα ( μπορειτε να ζητησετε δειγματακι για να τη δοκιμασετε) και δευτερον, ειναι πολυ ακριβη... με αρχικη τιμη 35 ευρω, μαλλον σε αποτρεπει να την αποκτησεις. Εγω ομως την πετυχα με εκπτωση 50% και την εχω ηδη ξαναπαρει, γιατι την βρισκω τελεια!

3.clearskin blemish clearing stick

   Αλλο ενα προιον που αγαπω πολυ και χρησιμοποιω καθημερινα, γιατι παντα εχω καποιο ενοχλητικο σημαδι απο σπυρακι η κοκκινιλα που χρειαζεται ειδικη καλυψη με ενα αντιβακτηριδιακο προιον, οπως αυτο, που βοηθα και στην επουλωση των προβληματικων σημειων. Οταν βρισκω αυτα τα στικακια σε προσφορα, τα παιρνω δυο δυο!

4.colortrend perfect+hide concealer stick-light

    Η συγκεκριμενη συσκευασια ειναι απο τις παλιοτερες της σειρας Colortrend-οι τωρινες ειναι λευκες. Δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζει αυτο το κονσιλερ, το βρισκω καπως λιπαρο και θα ηθελα λιγο καλυτερη καλυωη και μεγαλυτερη διαρκεια. Ειναι παντως μια συμπαθητικη λυση, αν ψαχνετε ενα οικονομικο προιον.

5.magix cashmere advanced foundation spf 15 travel size-nude

   Αν θελετε μια ανλαφρη βαση για το καλοκαιρινο σας μακιγιαζ, νομιζω οτι αυτη θα σας αρεσει πολυ. Εχει υπεροχη υφη που απλωνεται πανευκολα, προσφερει ελαφρια καλυψη, χωρις να βαραινει το δερμα (γιάυτο θεωρω οτι ειναι καταλληλοτερη για τους καλοκαιρινους μηνες) και αφηνει πολυ ομορφο, λαμπερο και φυσικο τελειωμα. Αν δεν ειχα ηδη απειρα foundations και bb creams στη συλλογη μου, δεν θα δισταζα να παρω και το full size... αλλα πρεπει να συγκρατηθω!

6.nail experts gel strength base coat 12ml

    Τα προιοντα περιποιησης νυχιων της Avon με διχαζουν... η θα ειναι τελεια η τελειως απογοητευτικα. Ειδικα οσον αφορα τις βασεις νυχιων, καποιες ειναι υπεροχες και καποιες με ταλαιπωρουν αφανταστα. Η συγκεκριμενη ανηκει ευτυχως στην πρωτη κατηγορια, γιάυτο και τελειωσα δυο συσκευασιες, οπως βλεπετε. Μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν top coat, αλλα εγω την προτιμω για βαση, γιατι σκληραινει αρκετα τα ευθραυστα νυχια μου, αποτρεπει εντελως το αντιαισθητικο κιτρινισμα και το βερνικι απλωνεται τελεια, χωρις να ξεφλουδιζει με την παροδο των ημερων. Like !!!

7.magix face perfector spf20 30 ml

   Αυτο το face primer υποσχεται μειωση των λεπτων γραμμων, της εμφανισης των πορων και της γυαλαδας. Τα δυο πρωτα τα καταφερνει με μεγαλη, θα ελεγα, επιτυχια-εχει καταπληκτικη υφη που αφηνει το δερμα λειο και κυριολεκτικα βελουδινο. Η γυαλαδα ομως... αν  και αρχικα φαινεται να καθεται φρονιμα, μετα απο δυο-τρεις ωρες εμφανιζεται εντονα και μαλιστα σε συνδυασμο με εντονα λιπαρη αισθηση στη ζωμη Τ. Δεν μου αρεσε καθολου αυτο το συναισθημα... γενικως ειμαι κατα των face primers, δεν μου αρεσει να φορτωνω το δερμα μου με απειρες στρωσεις προιοντων και πιστευω οτι η σωστη ενυδατικη κρεμα και το καταλληλο foundation ειναι υπεραρκετα.

8.magix eye radiance brightening wand 15 ml

   Απο αυτο το προιον περιμενα περισσοτερα, για την ακριβεια περισσοτερη καλυψη. Εχει και αυτο πολυ ωραια, αναλαφρη υφη, οπως ολα τα προιοντα Magix, ομως δεν καλπτει σχεδον καθολου τους μαυρους κυκλους και δινει απλως μια φωτεινοτητα στην περιοχη κατω απο τα ματια. Δεν νομιζω να το ξαναπαρω, γιατι δυστυχως δεν ηταν αρκετο για τις δικες μου αναγκες...

    Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
    Πολλα φιλια
    Κατερινα xxx


 

1 comment:

Unknown said...

Ωραία φαίνονται όλα!Εγώ παλιά χρησιμοποιούσα το make up!