April 30, 2014

More April empties...

hey there beautiful girls!

    Οπως καθε μηνα, ετσι και τωρα που τελειωσε ο Απριλιος, σας παραθετω τις εντυπωσεις μου απο τα προιοντα ομορφιας και περιποιησης που χρησιμοποιησα μεχρι τελους ...

 

 



1. yves rocher jardins du monde california almond shower cream

2.yves rocher pure calmille 2in1 cleanser+toner

   Διαβαστε το review μου για αυτα τα δυο προιοντα πατωντας... εδω
 

3.tzimas cosmetics anti-cellulite oil 200 ml

  Ενα λαδακι κατα της κυτταριτιδας απο τη θεσσαλονικιωτικη εταιρεια καλλυντικων Τζιμας. Δεν συμπαθω γενικως τα λαδια, αλλα αυτο μου κινησε το ενδιαφερον λογω των πολλων ωραιων συστατικων του... αιθερια ελαια λεμονιου,δενδρολιβανου, κυπαρισσιου και φασκομηλου, βιταμινες E και F και ολα αυτα ενσωματωμενα σε φυτικη βαση απο αμγδαλελαιο, βερικοκελαιο και ελαιο απο κουκουτσι σταφυλιου! Εχει ευχαριστο αρωμα εσπεριδοειδων και βεβαια δεν απορροφαται ευκολα λογω λιπαρης συστασης, γι'αυτο και προτιμησα να το χρησιμοποιησω τους πιο κρυους μηνες. Μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα και πολυ πιθανον να το ξαναπαρω του χρονου το χειμωνα... αν θυμαμαι καλα, κοστισε 7 ευρω, που ειναι πολυ καλη τιμη για αντικυτταριδικο προιον.

4.cotonet 80 makeup remover pads

   Αν και αναφερεται στη συσκευασια οτι προκειτει για 100% αγνο βαμβακι που επιτυγχανει τελεια απομακρυνση του μακιγιαζ, αυτα τα βαμβακια ηταν απο τα πιο αθλια ποτ εχω χρησιμοποιησει ever! Πολυ τραχια υφη, διαλυονταν κατα τη χρηση, πολλες φορες εβγαινε η μιση ροδελα απο τη συσκευασια.... χαλια σας λεω!
 

5.frezyderm baby cream 125 ml

  Οταν ο γιος μου ηταν μπεμπουλης και ερεθιζοταν το δερματου απο τις πανες, ο παιδιατρος μου ειπε οτι το καλυτερο προιον που θα μπορουσα να χρησιμοποιησω ηταν αυτη η κρεμα. Και ειχε απολυτο δικιο. Ειναι αδιαβροχη και περιεχει χαμομηλελαιο, πανθενολη, οξειδιο του ψευδαργυρου και αντιφλογιστικα συστατικα  που κανουν θαυματα στα ευαισθητα βρεφικα και παιδικα δερματακια, αλλα και σε οποιο σημειο του δερματος σας μπορει να εχετε καποιον ερεθισμο η εγκαυμα. Σας την προτεινω ανεπιφυλακτα!
 

6.lancome dermatone ultimate dark spot corrector 5 ml 

 Αν και φαινεται μικρη η ποσοτητα, το σωληναριο αυτο μου κρατησε πανω απο δυο εβδομαδες. Ο ορος αυτος μπορει να φορεθει πρωι και βραδυ κατω απο την ενυδατικη μας κρεμα-εγω τον εφαρμοζα μονο το βραδυ- και υποσχεται ομοιομορφια στον τονο της επιδερμιδας και αποχρωματισμο των κηλιδων και των σημαδιων. Δεν μπορω να πω βεβαια οτι ειδα καποια διαφορα μεσα σε 15 μερες. Η υφη του ειναι υπεροχη, απλωνεται πανευκολα και απορροφαται αμεσως, ομως  η τιμη του full size προιντος ειναι για μενα απαγορευτικη... 95 ευρω, παρακαλω, για 40 ml. Εχω την εντυπωση οτι ο ορος Skin Perfection  της L'oreal ειναι κατα καποιο τροπο ενα οικονομικοτερο dupe του Dermatone, οποτε θα το αναζητησω...
 

7.clinique repairwear laser focuw wrinkle+uv damage protector-sample

    Απο ενα τοσο μικρο δειγματακι σιγουρα δεν εχεις πολλες προσδοκιες. Αυτο ομως που εγω θελω να διαπιστωνω απο παρομοιους ορους που συνηθως ειχουν αρκετα ισχυρα συστατικα, ειναι εαν θα ερεθισουν το ευαισθητο δερμα μου, κατι που με αυτο το προιον δεν συνεβη. Εχει επισης ολυ ευχαριστη, ελαφρια υφη που απορροφαται αμεσως.

       Αυτα λοιπον απο εμενα και για τον μηνα Απριλιο.... Ο Μαιος μας εφτασε, εμπρος βημα ταχυ! Καλο μηνα σε ολους!!!!!
    Πολλα φιλια
    Κατερινα  xxx


2 comments:

Anonymous said...

Την κρέμα της FREZYDERM την είχα πάρει κάποια στιγμή στον μεγάλο μου (όταν ήταν μωρό) αλλά μετά κατέληξα στην sudocrem!!! Φιλιάαα

pretty kitty said...

την sudocrem δεν την ειχα παρει ποτε...πως μου ξεφυγε???παντως με την συγκεκριμενη ειχα μεινει απολυτα ικανοποιημενη, ο μικρος δεν ξαναπαρουσασε κανενα προβλημα!!!!
πολλα φιλακια και καλο μηνα!