May 5, 2014

10 Random Beauty Facts about me...

hey there beauties!

 

   Προσφατα διαβασα σε ενα beauty blog ενα αρθρο με τον τιτλο 10 Random Beauty Thimgs about me... Μου κινησε το ενδιαφερον και σκεφτηκα να κανω κι εγω κατι αντιστοιχο!
   Δεν ξερω αν υπαρχει καποιο tag στο beauty community με τον ιδιο τιτλο-αν αρεσει και σε αλλες beauty bloggers η ιδεα, πολυ θα χαρω να διαβασω κι αλλα παρομοια αρθρα!Δειτε λοιπον παρακατω δεκα random beauty facts η μαλλον,  παραξενιες, θα ελεγα, καλυτερα για την αφεντια μου...






1. Φοραω κρεμα ματιων μονο την ημερα... Ξερω, ακουγεται περιεργο, γιατι οι περισσοτερες γυναικες προτιμουν να εφαρμοζουν τις κρεμες ματιων πριν κοιμηθουν. Εγω παλι παρατηρησα παλαιοτερα οτι πολλες κρεμουλες που χρησιμοποιουσα τη νυχτα μου προκαλεσαν πρηξιματα, ετσι λοιπον τις βαζω πλεον μονο το πρωι!

2. Προτιμω τις μασκες peel off για απολεπιση του προσωπου μου και οχι τα κλασικα απολεπιστικα προιοντα με κοκκους. Εχω ευαισθητο δερμα και τα περισσοτερα απολεπιστικα αυτου του τυπου μου προκαλουν εντονους ερεθισμους, ενω οι μασκες που αφαιρουνται σε φιλμ κανουν εξαιρετη δουλεια χωρις ανεπιθυμητες παρενεργειες!

3. Μου αρεσει να χρησιμοποιω απολεπιστικα προιοντα σωματος πριν το αφρολουτρο η το shower gel...Αισθανομαι οτι ετσι το δερμα μου καθαριζει καλυτερα!

4.Πριν απο λιγα χρονια ειχα μια ξαφνικη εξαρση ακμης, που δεν δικαιολογειται στην ηλικια μου και δεν ειχα χρησιμοποιησει καποιο καινουριο προιον που θα μπορουσα να ενοχοποιησω... Ο δερματολογος μου ειπε οτι ισως να με πειραζει το γαλα...Μου φανηκε πολυ περιεργο, αλλα δοκιμασα να κοψω εντελως το γαλα και την κρεμα γαλακτος απο τη διατροφη μου και εκτοτε βγαζω σπανιως σπυρακια! Φροντιζω βεβαια να καταναλωνω αρκετα τυρια και γιαουρτια για να λαμβανω το απαραιτητο ασβεστιο...

5.Αν και μου αρεσουν πολυ τα ματ κραγιον, εννεα στις δεκα φορες θα προτιμησω καποιο προιον με κρεμωδες η γυαλιστερο τελειωμα...




6.Δεν μπορω να κρατησω με τιποτα σωο το μανικιουρ μου για πανω απο δυο μερες... 

7.Δεν μπορω με τιποτα τα τελευταια χρονια να βρω αρωματα με μεγαλη διαρκεια! Δεν ξερω αν αλλαξε το δερμα μου η αν φταινε τα συστατικα των καινουριων αρωματων, παντως οποιο αρωμα κι αν φορεσω, ειτε ειναι παμφθηνο ειτε πανακριβο, μετα απο τρεις-τεσσερις ωρες δεν μυριζει τιποτα!

8.Κανω μασκες προσωπου και μαλλιων μια φορα την εβδομαδα η μια φορα στις δεκα μερες, γιατι βαριεμαιιιιιιιιιι.......



9.Με εκνευριζουν τα κρεμωδη ρουζ και τα highlighters, γιατι (ναι, το παραδεχομαι, ειμαι τσαπατσουλα ) συνηθως καταληγω να πασαλειβομαι η να τριβω το δερμα μου δυο ωρες μεχρι να επιτυχω το επιθυμητο αποτελεσμα...πουδρες και παλι πουδρες!

10.Δεν εχω βαψει ποτε τα μαλλια μου... αλλα με τις  ασπρες τριχουλες που εμφανιζονται ολο και πιο εντονα τωρα τελευταια, λεω να κανω το μεγαλο βημα...



    Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα!
    Πολλα φιλια
     Κατερινα  xxx

15 comments:

Unknown said...

περιεργο για την κρεμα ματιων...γιατι σου προκαλουσαν πρηξιματα οι κρεμες που χρησιμοποιουσες?μηπως εφταιξε καποιο συστατικο??και μενα μαρεσουν οι peek off μασκες για απολεπιση..

Unknown said...

Πολύ ωραίο ποστ!Να κάνεις κ άλλα τέτοια!χιχι

Τζίνα said...

Ενδιαφέρον post!
Καλά έκανες και το έγραψες!

Xenia Studio Essentials°° said...

Πολύ ενδιαφέρον post!! Θα το βάλω κι εγώ στο πλάνο να ανεβάσω κάτι τέτοιο!! :)
Στο 6 και το 7 έχουμε το ίδιο πρόβλημα..χαχα!!
Btw..έγινα follower! Mου αρέσει το blog σου!!

Anonymous said...

Το 8 το κάνω και εγώ! :-ρ
Ήμουν για πάνω από 10 χρόνια ξανθιά, τώρα έχω 5 χρόνια που δεν τα βάφω! αν γεμίσω άσπρες τούφες θα το ξαναγυρίσω στο ξανθό, χιχι! Φιλιάαα

Pretty Kitty said...

ειχα διαβασει επανειλημμενα οτι οι κρεμες σε τζελ ειναι καλυτερες για πρωι, γιατι δημιουργουν πρηξιματα και οντως μου ειχε συμβει. με καποιες αλλες παλι ειχα βγαλει κατι σαν κριθαρακια...και αυτο δεν εγινε με μια μονο κρεμα! εσκασα λοιπον και αποφασισα να μην φοραω καθολου κρεμα ματιων το βραδυ! μπορει να φταιει το δερμα μου, ξερω και'γω, τι να πω....

Pretty Kitty said...

πολυ χαιρομαι που σου αρεσε! ναι ναι θα κανω κι αλλα, κι εμενα μου αρεσουν τετοια ποστ!φιλακιααααααα

Pretty Kitty said...

thank you!!!!!!!!!!!!! μ'ενδιαφερει πολυ η γνωμη σου γιατι το μπλογκ σου μ'αρεσει πολυυυυυυυ

Pretty Kitty said...

ωωωω σ'ευχαριστω πολυ! δεν το ηξερα το μπλογκ σου συναδελφισσα avon girl-πως μου ξεφυγε???? ερχομαι κι εγω αμεσως να σου γραφτω-ειμαι η kitty zola!φιλακιααααα!

Pretty Kitty said...

εγω λεω να κινηθω συντηρητικα στην αρχη και να παραμεινω καστανη....ισως ενα κλικ πιο ανοιχτοχρωμη... μετα βλεπουμε! φιλακια πολλα!

Vicky Papadopoulou said...

εντάξει, τελειο το ποστ, αυτό με το μανικιούρ δεν το έχω και γω ρε φιλενάδα!!! και με τα χαιλάιτερ επίσης. φιλάκια!!!

crohn's disease diet hellas said...

ΚΑι εγώ το ίδιο δεν μπορώ να κρατήσω το μανικιούρ πάνω από 2 με 3 μέρες...
Πολύ ωραίο το πόστ σου..

Σε περιμένω και στο δικό μου blog: beautybykaterinaki.blogspot.gr

pretty kitty said...

my darlimg vicky! ελπιζω να τα πουμε συντομααααααααααα

Pretty Kitty said...

συνονοματη σου'ρχομαι αμεσως!!!!!!!!!!!!! ειμαι η kitty zola...φιλακια πολλα!

Unknown said...

Πολύ ωραίο post!!!Το 8 το κάνω και εγώ χιχι!!!xoxo