May 28, 2014

May Avon empties!

good day to all beauties out there!


   Τελος και για τον Μαιο, καλοκαιρι  προ των πυλων κοριτσια! Αντε, να χαλαρωσουμε λιγο σε καμια ξαπλωστρα διπλα στο κυμα...
   Οπως καθε μηνα σας εχω και σημερα τα προιοντα της Avon που χρησιμοποιησα και τελειωσα τις προηγουμενες μερες... Ιδου και οι αποψεις μου!

 

 1.eternal magic enchanted eau de toilette 50 ml

    Αυτο τα αρωματακι το ειχα δωσει και σε ενα giveaway στη σελιδα μου στο facebook για την Avon,  την Avon Girls  και το αγαπησα πολυ! Μου θυμιζε αρχικα το Magnifique της Lancome, στη συνεχεια ομως γινοταν πιο βατομουρενιο και ταιριαξε καλα στο δερμα μου. Απο διαρκεια δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε, οποτε το ειχα συνηθως στην τσαντα μου για αν το ανανεωνω. Το φορεσα πολυ ολη την ανοιξη κι ετσι εφτασε στο τελος του...

2.planet spa mediterranean olive oil hair mask 200 ml

  Θα πω για αυτη τη μασκα οτι ειχα πει και για μια αλλη μασκα μαλλιων της σειρας Planet Spa... συμπαθητικη, αλλα οχι αρκετα θρεπτικη. Αν εχετε αναγκη απο εντατικη ενυδατωση, δεν θα σας καλυψει. Μυριζει ωραια και δεν τρεχει κατα τη χρηση, θα τη παρομοιαζα ομως  περισσοτερο με ενα καλο conditioner  παρα με μια μασκα.

3+4. advance techniques moroccan argan oil shampoo 400 ml +conditioner 250 ml

   Τα προιοντα αυτα εχουν δεχθει πολλων ειδων κριτικες-αλλες γυναικες τα λατρευουν κι αλλες τα αντιπαθουν η τα βρισκουν εντελως αδιαφορα. Εγω ανηκω στην πρωτη κατηγορια! Τα θεωρω απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει ποτε κι εχω δει μεγαλη βελτιωση στην ποιοτητα των μαλλιων μου απο τοτε που αρχισα να τα χρησιμοποιω. Εχουν αρκετα πυκη συνθεση, ειδικα το σαμπουαν χρειαζεται να βαλετε μικρη ποσοτητα και να κανετε καλη αραιωση με νερο. Αφηνουν και τα δυο τα λεπτα μου μαλλια πολυ απαλα και ενδυναμωμενα, χωρις να τα βαραινουν η να τα λαδωνουν και σιγουρα θα τα ξαναπαρω!
 

5.nail experts quick dry nail  spray 50 ml

    Ενα στεγνωτικο σπρευ για το βερνικι νυχιων που δενμου αρεσε καθολου, αν και αρεσει σε πολλες ... Εκανε μεν το βερνικι να στεγνωνει αρκετα γρηγορα, δεν μου αρεσε ομως η αισθηση που αφηνε μετα κι ενιωθα γενικα οτι πασαλειβομουν... Νομιζω οτι θαμπωνε λιγο τη γυαλαδα των νυχιων και μερικες φορες εκανε και κατι μικρες φουσκαλιτσες. Α πα πα! Με το ζορι το χρησιμοποιουσα, μονο και μονο γιατι λυπομουν να το πεταξω...
 

6.narurals cocnut+lemongrass body spray 125 ml

   Σας εχω ξαναδειξει body sprays αυτης της σειρας και θα σας δειξω παλι στο μελλον, γιατι ειδικα τωρα που καλοκαιριαζει τα χρησιμοποιω συχνα! Ειδικα αν γυμναζεστε ειναι τελεια, γιατι αφηνουν ωραια δροσερη αισθηση και απαλη μυρωδια στο σωμα.-προσοχη ομως, δεν ειναι αποσμητικα! Το συγκεκριμενο αρωμα δεν υπαρχει πια, κριμα γιατι αγαπω πολυ καρυδα...
 

7.solutions ice, lift+firm firming body treatment 150 ml

    Το  προιον αυτο δεν κυκλοφορει πλεον, οποτε δεν θα μπω σε λεπτομερειες,. Θα πω ομως οτι οποιο προιον και να χρησιμοποιησω απο τη σειρα Solutions body, παντα με αφηνει ικανοποιημενη, γιατι ολα κανουν δουλεια! Χρειαζεται βεβαια συστηματικη χρηση και σαφως δεν κανουν θαυματα... και αυτο ομως το συσφικτικο προιον αφηνε πολυ απαλο και λειο το δερμα μου και μου αρεσε,!


  Αυτα απο εμενα προς το παρον...
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

6 comments:

Xenia Studio Essentials°° said...

Πολύ ωραίο Post Κατερίνα!! Το σαμπουάν το έχω κι εγώ αλλά δεν νομίζω οτι κάνει κάποια διαφορά στα μαλλιά μου..:( Παρόλα αυτά κάνει όντως πλούσιο αφρό!!..Θα δοκιμάσω και τη μάσκα την επόμενη φορά!! Πολλά φιλιά!!

Τζίνα said...

εγώ στεναχωρήθηκα που δεν μου ταίριαξαν καθόλου τα advance techniques με argan oil!

Unknown said...

Τα συγκεκριμένα δεν τα δοκιμάσει αλλά από την σειρά planet spa έχω αγοράσει την μάσκα προσώπου και την λατρεύω !

Pretty Kitty said...

γενικως οι μασκες μαλλιων planet spa δεν μου εχουν αρεσει ιδιαιτερα, προτιμω τις advance techniques! φιλακιααααααα

Pretty Kitty said...

ναι μωρε κριμα... ζαχαρωνα πολυ καιρο και το original moroccan oil που πωλιται σε κομμωτηρια, αλλα εχω τη ν εντυπωση οτι ειναι αρκετα ακριβο....

Pretty Kitty said...

οι μασκες προσωπου αυτης της σειρας μου αρεσουν κι εμενα πολυ, τις εχω σχεδον ολες! και τα προιοντα για το σωμα ειναι επισης πολυ ωραια! φιλακια πολλα!