May 14, 2014

Review -Avon Anew Clinical Eye Lift Pro

hello everybody!

 

   Ενα review σημερα για μια κρεμα ματιων που κυκλοφορει πολλα χρονια, εγω ομως την αγαπησα προσφατα...προκειται για την Anew Clinical Eye Lift Pro απο την Avon.



Οπως  μπορειτε να δειτε στις φωτογραφιες, το βαζακι της συσκευασιας ειναι χωρισμενο σε δυο μερη. Στο μισο υπαρχει ενα τζελ και στο αλλο μισο μια κρεμουλα, και τα δυο απο 10 ml.



  
   Το τζελ χρησιμοποιειται στο επανω βλεφαρο και μεχρι το κοκαλο του φρυδιου, σε αντιθεση με τια περισσοτερα προιοντα για τα ματια που τοποθετουνται μονο στην περιοχη κατω απο αυτα. Χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα, ισα ισα να ακουμπησει το δαχτυλο,γιατι η υφη του ειναι σαν λαδακι και απλωνεται πολυ ευκολα. Απορροφαται αμεσως και βοηθα στην παραγωγη κολλαγονου και ελαστινης, καθως και στη συσφιξη και την ανορθωση της περιοχης.
    Η κρεμα μπαινει κατω απο τα ματια και στο πλαι, στο λεγομενο ποδι της χηνας. Και αυτη απορροφαται αμεσα και δεν χρειαζεται να βαλετε μεγαλη ποσοτητα. Επιταχυνει τον κυτταρικο μεταβολισμο και βοηθα στη μειωση των ρυτιδων και της εμφανισης των μαυρων κυκλων.

 

   Η Avon υποστηριζει οτι το Eye Lift Pro δνει αποτελεσμα lifting...  Μετα απο χρηση πολλων ημερων εχω να πω οτι το προιον αυτο μπορει να μην κανει τα θαυματα που κανει ενα νυστερι, σιγουρα ομως κανει πολυ καλη δουλεια. Στο επανω βλεφαρο παρατηρησα πραγματι ενα... τσιτωμα και μαλιστα απο την πρωτη εφαρμογη, αμεσο δηλαδη αποτελεσμα, ενω οι μαυροι κυκλοι που εχω απο τη φυση μου ειναι σαφως σε καλυτερη κατασταη. Δεν παρουσιαστηκε στα ματια μου κανενος ειδους πρηξιμο η ερεθισμος. Η γενικη εικονα των ματιων μου θα ελεγα οτι ειναι αρκετα βελτιωμενη.
  Η σειρα Anew Clinical θεωρητικως απευθυνεται σε ολες τις ηλικιες, το συγκεκριμενο ομως προιον δεν θα το προτεινα σρ γυναικες κατω των 25 ετων, γιατι σε αυτες τις ηλικιες σπανιως τπαρχει προβλημα χαλαρωσης και ρυτιδων! Σε ολες τις υπολοιπες ομως που θελουν να βελτιωσουν την εμφανιση της ευαισθητης περιοχης των ματιων, την προτεινω ανεπιφυλακτα!
    Οπως ανεφφερα και σε προηγουμενη αναρτηση, χρησιμοποιω κρεμες ματιων μονο το πρωι. Υποθετω λοιπον οτι αν βαζετε αυτη τη διπλη αγωγη δυο φορες την ημερα, θα εχετε και πιο εντυπωσιακα αποτελεσματα... 
   Η αρχικη τιμη αυτου του προιοντος ειναι στα 26 ευρω, μπορειτε ομως να το βρειτε και πολυ οικονομκοτερα, γιατι η Avon κανει συνεχεια προσφορες. Η συγκεκριμενη κρεμα εχε διαρκως δελεαστικες εκπτωσεις, γιατι ειναι και απο τα best seller προιοντα της εταιρειας.

   Εσεις εχετε δοκιμασει αυτο το προιον?
Πως σας φανηκε???
Προς το παρον σας χαιρετω.... και θα συνεχισω να ψαχνω και να δοκιμαζω προιοντα που μας κανουν πιο ομορφες!

Πολλα φιλια
Κατερινα  xxx

7 comments:

Anonymous said...

Μόλις απέκτησες την εκατοστή follower :)

Με τις διάφορες προσφορές κατα καιρούς έχω δοκιμάσει κρέμες της avon και νομίζω κάνουν αρκετά καλή δουλίτσα. Τη συγκεκριμένη δεν έτυχε ακόμη να τη δοκιμάσω, θα την έχω στο νου μου όμως.

Δεσποινα Κολαγκη said...

τη συγκεκριμενη θα ηθελα να την δοκιμασω

Vicky Papadopoulou said...

Και μένα μου κίνησε το ενδιαφέρον η διπλή αυτή κρεμούλα και γενικώς ψάχνομαι για καλή κρέμα ματιών!

Pretty Kitty said...
This comment has been removed by the author.
Pretty Kitty said...

100 followers???? thamk youuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
κι εγω εχω δοκιμασει πολλες κρεμες της avon-καποιες μου φανηκαν τελειως αδιαφορες, αλλα ορισμενες με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη, οπως αυτη εδω , η κρεμα ματιων AF33, και οι σειρες reversalist, e-defense και youth minerals...σου τις συστηνω ολες!βεβαια θα προτεινα να τις δοκιμασεις πρωτα, υπαρχουν ολες σε δειγματακια!πολλα φιλια!

Pretty Kitty said...

νομιζω οτι ειναι πολυ καλη! μπορεις να τη ζητησεις και σε δειγμα! φιλακια!

Pretty Kitty said...

θα φροντισω να σου παρω ενα δειγμα για να τη δοκιμασεις!
φιλακια πολλα πολλα πολλα!