May 25, 2014

My current skincare routine products,day+might

hey there beauties!

 

   Ειμαι πολυ ικανοποιημενη απο τα προιοντα που χργσιμοποιω τωρα τελευταια για την καθημερινη περιποιηση του προσωπου μου και γι'αυτο θελησα να τα μοιραστω μαζι σας! Δεν ξερω αν φταιει και ο συνδυασμος τους, παντως το δερμα μου ειναι σε εξαρετικη κατασταση και σιγουρα θα ξαναπαρω τα περισσοτερα προιοντα απο αυτα!
    Να σημειωσω οτι η επιδερμιδα μου εχει πολλαπλες αναγκες-ειναι μεικτη και ευαισθητη και λογω περασμενης ηλικιας (αναστεναγμος) χρειαζεται αντιγηραντικη φροντιδα. Αν προσθεσουμε σε ολα αυτα και τις ιδιοτροπιες της υπογραφουσας, καταλαβαινετε γιατι χαιρομαι ιδιαιτερα οταν βρισκω προιοντα που με ικανοποιουν!
     Παμε να σας τα δειξω ομως αναλυτικοτερα...

 

 day care

1.avon solutions youth minerals energising cream cleanser

   Αυτο το καθαριστικο δεν μου ειχε αρεσει καθολου αρχικα, γιατι ειναι πολυ πηχτο και κρεμωδες  και κολλαει στις παλαμες μου κανοντας τη διαδικασια του καθαρισμου αρκετα δυσκολη... Τελικα χρειαζεται λιγο περισσοτερο τριψιμο στα χερια για να ρευστοποιηθει καπως καλυτερα η κρεμα, πριν απλωθει στο προσωπο. Με κερδισε με την πολυ ωραια αισθηση που αφηνει στο δερμα μου μετα το ξεπλυμμα και οσο περνουν οι μερες, βλεπω βελτιωση και στην οψη και στην υφη του. Μια μικρη ποσοτητα ειναι αρκετη, οποτε κραταει και αρκετο καιρο. Γενικως ολη η σειρα Youth Minerals με εχει εκπληξει πολυ ευχαριστα με την αποτελεσματικοτητα της!

2.avon anew clinical eye lift pro 

   Δειτε το review μου για αυτη την κρεμουλα ματιων πατωντας εδω

3.avon anew clinical e-defense multi-shield lotion spf 50, 30 ml

   Η κρεμα αυτη μου κινησε το ενδιαφερον λογω του μεγαλου δεικτη προστασιας που περιεχει και μου ειναι απαραιτητος για το καλοκαιρι. Πηρα πρωτα ενα δειγματακι, μου φανηκε αρκετα ικανοκοιητικο, γιατι δεν μου προκαλεσε περιττη λιπαροτητα-οπως τα περισσοτερα προιοντα με δεικτη 50-κι ετσι ειπα να αγορασω και το full size. Σοφη αποφαση, γιατι και σε αυτη την περιπτωση, οσο περισσοτερο χρησιμοποιω αυτη την κρεμα, τοσο καλυτερη γινεται η επιδερμιδα μου. Εκτος απο τον πολυ υψηλο αντιηλιακο της δεικτη, παρεχει προστασια και επιδιορθωση απο τους περιβαλλοντικους επιβαρυντικους παραγοντες και μπορει να φορεθει και ως σερουμ κατω απο την ενυδατικη μας κρεμα, αλλα εμενα μου φανηκε υπεραρκετη απο μονη της.

4.rimmel london bb cream, skin perfecting super makeup spf 25 , 30 ml

   Αγαπω πολυ τις bb creams και η συγκεκριμενη εγινε λατρεια απο την πρωτη κιολας χρηση! Εχει πολυ ωραια υφη που απλωνεται ευκολα, παρεχει πολυ καλη καλυψη για beauty balm, εφαμιλλη ενος foundation και προσφερει ενα ελαφρως ματ τελειωμα-εγω παντα το σεταρω και με λιγη διαφανη πουδρα. Συνηθως αναμειγνυω στο χερι μου μια μικρη ποσοτητα απο αυτο το προιον μαζιμε δυο πατηματα της αντλιας απο την προηγουμενη κρεμα ημερας και το αποτελεσμα ειναι απλα εξαιρετικο!


night care

1.yves rocher micellar cleansing water

    Δειτε αναλυτικοτερο review και γι'αυτο το υπεροχο προιον πατωντας εδω

2.avon clearskin blemish clearing daily astrigent lotion

   Μετα την αφαιρεση της μεγαλυτερης ποσοτητας μακιγιαζ με το προηγουμενο νερακι, ακολουθει πλυσιμο με το  κρεμωδες καθαριστικο Youth Minerals  και στη συνεχεια σειρα παιρνει αυτη η λοσιον.Προκειται για ενα αντιβακτηριδιακο προιον με σαλικυλικο οξυ που καταπολεμα τα σπυρακια-νομιζω ορι σας το εχω ξαναδειξει σε προηγουμενο empties post. Το χρησιμοποιω μονο τοπικα, οπου υπαρχει εστω και υπονοια για αντιαισθητικο βουναλακι η κοκκινιλα και οχι καθε βραδυ. Ειναι πολυ καλος συμμαχος!

3.avon anew clinical absolute even multi-tone corrector, 30 ml

   Εχω αναφερει και σε  προηγουμενο αρθρο οτι εχω σημαδακια απο τα σπυρακια που πειραζα παλαιοτερα (γκρρρρ) και πλεον καταφευγω σε λευκαντικες θεραπειες, μπας και διορθωθει λιγο η κατασταση... Ο συγκεκριμενος ορος ιποστηριζει οτι βελτιωνει τετοιου ειδους σημαδια και ουλες κι ετσι προσθεσα μια σταγονα του στην βραδυνη μου περιποιηση  πριν την εφαρμογη της κρεμας νυκτος. Δεν μπορω να πω οτι εχω δει καποια τρομερη διαφορα-τον χρησιμοποιω εδω και ενα μηνα περιπου, γενικα ομως ξερω οτι αυτα τα προιοντα δεν δρουν αμεσα. Ισως θα επρεπε να βαζω μια σταγονα και το πρωι, αλλα βαριρμαι... Παντως δεν εχει ερεθισει καθολου το δερμα μου και το αφηνει λειο και απαλο.

4.avon anew clinical e-defense deep recovery cream, 30 ml

   Η τελετουργια τελειωνει με αυτη την κρεμα νυχτας που συμπληρωνει την κρεμα ημερας που προανεφερα και ειναι εξισου υπεροχη. Εχει σαφως πιο πυκνη υφη, οπως οι περισσοτερες κρεμες νυχτας αλλωστε και το επομενο πρωι  η επιδερμιδα μου ειναι παντα λεια, φωτεινη και ξεκουραστη, ισια, οπως λεει και μια φιλη μου...Τελεια! Μοναδικο μειονεκτημα αυτης, αλλα και της αντιστοιχης κρεμας ημερας ειναι η μικρη τους ποσοτητα, μολις 30 ml...σνιφ!



   Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα ? 
Με ποια προιοντα γινεται ισιο το δικο σας μουτρακι????

Ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο αυτο το αρρο και να πηρατε ιδεες!

Πολλα φιλια 
Κατερινα xxx


 

3 comments:

Unknown said...

Πολύ ωραία πραγματάκια χρησιμοποιείς ... έχω και εγώ στην wishlist την Rimmel bb μιας και ότι έχω πάρει από Rimmel μ αρέσει

Unknown said...

δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω...σίγουρα θα ψάξω να δω τις σειρές με τις κρέμες από Αvon ...μόνο πολύ καλά λόγια ακούω!!!πολλά φιλάκια!!!

Amalia said...

Εχετε την λιστα των συστατικών της ANEW CLINICAL E-DEFENSE MULTI-SHIELD LOTION SPF 50 ; Αν ναι θα με βοηθούσε πολύ. Ψάχνω στο ιντερνετ και δεν μπορώ να την βρώ.Ευχαριστώ πολύ.