April 3, 2021

Review - Revox Just Vitamin C 20% serum


   Η βιταμίνη C και τα παράγωγά της είναι από τα συστατικά που θέλω οπωσδήποτε να υπάρχουν στη καθημερινή μου περιποίηση για τους τρεις παρακάτω λόγους: ισχυρή αντιοξειδωτική δράση (συνεπώς και αντιγηραντική - μεγάλες γυναίκες είμαστε... 😊), μείωση της εμφάνισης των δυσχρωμιών και ενίσχυση της γενικότερης λάμψης στην επιδερμία... ποιός δεν τα θέλει όλα αυτά; Μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω προϊόντα με διαφορετικές μορφές της βιατμίνης C, κυρίως ορούς (όπως το Dark Spot Corrector serum της Revolution Skincare) και εδώ σας έχω τις εντυπώσεις μου από την πιο πρόσφατη ανακάλυψή μου, το Just Vitamin C% Antioxidant serun της Revox που βρήκα στο parfimo.gr . Το συγκεκριμένο e-shop, αλλά και η εταιρεία Revox με έχουν κερδίσει και δηλώνω φανατική θαυμάστρια και των δύο! Για αυτόν τον ορό έχω να πω αρκετά...  οπότε let's dive in!

REVOX B77 JUST VITAMIN C 20% REVIEW COVER PHOTO


Τι λέει η Revox για αυτό το προϊόν;

To REVOX JUST VITAMIN C 20% Antioxidant serum είναι ένας αντιοξειδωτικός ορός για το πρόσωπο και το λαιμό. Οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν το φυσικό κολλαγόνο της επιδερμίδας και επιτρέπουν τη χαλάρωση και τη δημιουργία ρυτίδων - η βιταμίνη C είναι ένα ισχυρό αντιγηραντικό συστατικό, που προσφέρει στην επιδερμίδα αντιοξειδωτική προστασία ενάντια στις ελεύθερες ρίζες και τους εξωτερικούς περιβαλλοντικούς παράγοντες, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την όψη των ρυτίδων και των σκούρων κηλίδων, χαρίζει λάμψη και εξομαλύνει τον τόνο. Ο ορός αυτός είναι εμπλουτισμένος με αλόη και εκχύλισμα πράσινου τσαγιού για ενίσσχυση της απαλότητας, της θρέψης και της αντιοξειδωτικής δράσης. Συνιστάται η χρήση του το πρωί. Δεν θα πρέπει να συνδυάζεται με προϊόντα που περιέχουν πεπτίδια.



Ingredients list
Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα της ίδιας εταιρείας που έχω δοκιμάει μέχρι στιγμής, η λίστα των συστατικών είναι σούπερ (γι' αυτό και τα επέλεξα, άλλωστε!). Λιτή, σύντομη, χωρίς αρωματικές ουσίες, μόνο με τα απαραίτητα. 
Συγκεκριμένα, στη λίστα αυτή βλέπουμε:

ασκορβικό οξύ, την καθαρή, την πιο ισχυρή, μελετημένη και αποτελεσματική μορφή της βιταμίνης C
propylene glycol, έναν ενυδατικό παράγοντα (humectant) που "τραβά" την υγρασία σαν μαγνήτης και ενυσχύει τα επίπεδά της στην επιδερμίδα
εκχύλισμα φύλλων αλόης, αγαπημένο συστατικό με απαλυντικές, ενυδατικές και καταπραϋντικές ιδιοτητες
εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, επίσης αγαπημένο συστατικό με αντιοξειδωτικές, ενυδατικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες


Ingredients: Water / Aqua, Vitamin C / Ascorbic Acid, Potassium Hydroxide, Propylene Glycol, Aloe Vera Leaf Extract / Aloe Barbadensis Leaf Extract, Green Tea Leaf Extract / Camellia Sinensis Leaf Extract, Phenoxyethanol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Xanthan Gum, Disodium EDTA.

🧡Extra Info
Οι περισσότερες μελέτες που αποδεικνύουν την μεγάλη αποτελεσματικότητα της τοπικής χρήσης της βιταμόνης C στο δέρμα έγιναν με ασκορβικό οξύ, δηλαδη με την καθαρή  μορφή της συγκεκριμένης βιταμίνης, χωρίς αυτό βέβια να σημαίνει ότι και τα παράγωγα της (Sodium Ascorbyl Phosphate, Ascorbyl Glucoside, THT κυλ) δεν είανι αποτελεσματικά, απλώς δεν έχουν ερευνηθεί τόσο πολύ. Το ασκορβικό οξύ, λοιπόν, έιναι ο "αρχηγός αυτής της ομάδας συστατικών, χρειάζεται όμως προσοχή και φειδώ στη χρήση (ειδικά στα  προϊόντα που το περιέχουν σε  μεγάλη περιεκτικότητα), καθώς μπορεί να προκαλέσει έντονους ερεθισμούς λόγω της ισχύος του. Δεν θα πρέπει να συνδυάζεται με πεπτίδια, γιατί η χαμηλή του οξύτητα εξουδετερώνει τη δράση τους και καλό είναι να αποφύγεται η ταυτόχρονη χρήση του με οξέα τύπου HA και BHA και ρετινοειδή - όλα αυτά τα δραστικά συστατικά μαζί μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη ευαισθησία.




Η γνώμη μου

  Αυτό το προϊόν ήθελα πολύ να το δοκιμάσω... όμως κάθε φορά που το αναζητούσα, ήταν sold out - διαπίστωσα λοιπόν, ότι είναι ένα από τα best seller της εταιρείας κι αυτό βεβαίως με έκανε να το θέλω ακόμα πιο πολύ!  Είχα ξαναχρησιμοποιήσει σέρουμ με ασκορβικό οξύ σε ποσοστό 10% κι είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη - το άλμα στο διπλάσιο ποσοστό με προβλημάτιζε λίγο, καθώς το δέρμα μου κοκκινίζει και αντιδρά σχετικά εύκολα και μια τέτοια αλλαγή ήταν πολύ πιθανό να το ερεθίσει. Βλέποντας όμως ότι η συγκεκριμένη φόρμουλα δεν είναι επιθετική και περιεχει αλόη και πράσινο τσάι που ηρεμούν και καλμάρουν την επιδερμίδα, θεώρησα ότι αυτό το προϊόν είναι μια καλή περίπτωση. 

    Πρώτες εντυπώσεις ; Είναι άοσμο, διάφανο, με λεπτόρευστη και υδαρρή υφή, απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται ταχύτατα, χωρίς να αφήνει κολλώδη ή λιπαρή αίσθηση (όπως συμβαίνει με πολλούς ορούς που διαθέτουν ασκορβικό οξύ, που έχουν και μια κάπως... μεταλλική μυρωδιά). Επειδή τα ισχυρά ενεργά συστατικά πρέπει να τα εισάγουμε με μεγάλη προσοχή και με αργούς ρυθμούς στη ρουτίνα μας, ξεκίνησα χρησιμοποιώντας το τρεις φορές την εβδομάδα, πάντα πρωί (η βιταμίνη C δουλεύει τέλεια μαζί με το αντιηλιακό) και αφού είδα ότι δεν μου προκάλεσε κανένα πρόβλημα, μετά από τρεις εβδομάδες οι τρεις φορές έγιναν πέντε. Έχω διατηρήσει αυτή τη συχνότητα και δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. για να αφήνω το δέρμα μου να "ξεκουράζεται" λίγο. Ίσως και οι πέντε φορές  να είναι πολλές τελικά και να τις μειώσω.
   



    Έχω να πω τα εξής;
     Η σύστασή του είναι εξαιρετική, πανάλαφρη και συνδυάζεται τέλεια με άλλα  προϊόντα που χρησιμοποιώ ταυτόχρονα (toners, ορούς, ενυδατικές κρέμες, αντιηλιακά), χωρίς να με βαραίνει ή να δημιουργεί τρίμματα. Παρά τη μεγάλη του περιεκτικότητα σε ασκορβικό οξύ,  δεν μου δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα, προφανώς γιατί το χρησιμοποίησα και προσεκτικά - είμαι #skintelligent παιδί εγώ!!!. Τολμώ να πω ότι είδα διαφορά στη λάμωη της επιδερμίδας μου πολύ γήγορα, μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες χρήσης. Όσο περνά ο καιρός, παρατηρώ γενικότερη βελτίωση στη φωτεινότητα και την όψη του δέρματος μου, καθώς και ελφαριά  διαφορά σε μερικά σκούρα σημαδάκια που έχω ως σουβενίρ από κάποια σπυράκια... ξέρετε, αυτα τα υπέροχα κοκκινωπά η καφετιά ενθύμια που μας αφήνουν οι ανεπιθύμητοι επισκέπτες και κάνουν αιώνες για να φύγουν😠
   
  Αν πω, λοιπόν, ότι πρόκειται για ένα πολύ αξιόλογο προϊόν που έχω αγαπήσει και πραγματικά χαίρομαι να το χρησιμοποιώ, δεν θα υπερβάλλω καθόλου.  Κατάλαβα βεβαίως γιατί είναι best seller...  θεωρώ ότι το αξίζει! Είναι εύχρηστο, αποτελεσματικό, με απίστευτη τιμή.. σούπερ!

   🧡Σε ποιούς το προτείνω
    Σε όσους θέλουν να ενισχύσσουν τη λάμψη της επιδερμίδας τους και να αντιμετωπίσουν δυσχρωμίες και ανομοιομορφία στον τόνο και σε όσους ψάχνουν ένα ισχυρό μεν προϊόν, με τις λιγότερες όμως πιθανές παρενέργειες. Αν δεν έχετε δοκιμάσει ξανά κάποιο προϊόν με ασκορβικό οξύ, νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσετε με μία μικρότερη συγκέντρωση, το 10% είναι πολύ καλό ποσοστό για αρχή. Αν πάλι θεωρείτε ότι το δέρμα σας είναι γενικά αρκετά ανεκτικό και ανθεκτικό και θέλετε να φ'ερετε τα "μεγάλα όπλα" στην καθημερινή σας περιποίηση, αυτός ο ορός είναι σύγουρα μια καλή επιλογή. Θα πρότεινα να  αρχίσετε όμως να τον εφαρμόζετε δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, όπως έκανα και εγώ, για να δείτε πώς αντιδρά το δέρμα σας και σιγά σιγά αυξήστε τη συχνότητα της χρήσης, αν πιστεύετε ότι το χρειάζεστε. Έτσι θα ελαχιστοποιήσετε και τις πιθανότητες να προκύψει κάποια ενόχληση - ξέρω, ξέρω, όλοι θέλουμε να πέσουμε με τα μούρα σε κάθε νέο και πολλά υποσχόμενο προϊόν, η βτασύνη όμως και η υπερβολή δεν ωφέλησαν κανέναν... γι' αυτό και ενημερων.ομαστε και προσέχουμε!.

    Δεν θα το πρότεινα σε επιδερμίδες με πολύ μεγάλη ευαισθησία, γοατί παρά την απλή, προσεγμένη σύνθεσή του χωρίς άρωμα, αιθέρια έλαια και "σκληρά" συστατικά, αυτός ο ορός δεν παύει να είναι ισχυρός και μπορεί να προκαλέσει καποιου είδους ενόχληση, λόγω της μεγάλης ποσότητας σε ασκορβικό οξύ, ένα ιδιαίτερα "δυναμικό" συυστατικό.

   👌Για μένα προσωπικά είναι από τους καλύτερους ορούς που έχω δοκιμάσει... και το θεωρώ βέβαιο ότι θα τον πάρω ξανά!

REVOX VITAMIN C REVIEW


     Η εταιρεία Revox εξελίσσεται σε μεγάλη μου αγάπη... δεν έχω απογοητευτεί από κανένα προϊόν,της και κάποια μάλιστα με έχουν εκπλήξει πολύ ευχάριστα και κατέχουν εξέχουσα θέση στη ρουτίνα μου, όπως και ο συγκεκριμένος ορός.  Νομίζω ότι είναι το πέμπτο κατά σειρά προϊόν της εταιρείας, για το οποίο σας μιλάω εδώ στο blog - μπορείτε να δείτε και τα προηγούμενα μου άρθρα για το Just CoEnzyme Q10 serum + το έλαιο προσώπου Just Blend Oil και για το Just Peptides 10% serum + το Salicylic Acid 2% Peeling solution . Θα συνεχίσω βεβαίως να δοκιμάζω κι άλλα πραγματάκια  της Revox, μια που στο parfimo.gr υπάρχουν πολλα ακόμη που θέλω να αποκτήσω!!!


   Ελπίζω να σας άρεσε η πολυλογία μου και να σας φάνηκε χρήσιμο αυτό το ποστ! Ευχαιστώ θερμά το parfimo.gr που μου εδωσε τη δυνατότητα να επιλεξω αυτό τον ορό και μου τον απέστειλε δωρε'αν για να τον δοκιμάσω!!!
   Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτή την εταιρεία?
    Χρησιμοποιειτε βιταμίνη C στην καθημερινή σας ρουτίνα και ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο προϊόν με αυτό το συστατικό?
   Πείτε μου εδώ, στοfacebook ή και στο instagram 💗


    Αυτά από εμένα και για σήμερα...
Σας φιλω
   Αυτό το διαβάσατε??? 


No comments: