March 18, 2021

Empties - Winter 2021 part 2

     Αφού είδαμε το πρώτο μέρος των χειμερινών μου empties στο προηγούμενο ποστ, πάμε τώρα να δούμε και τη δεύτερη παρτίδα - εγώ σας το είπα ότι πάλι μαζεύτηκαν πολλά!!!😊 Πολύ skincare και self care, γιατί η καραντίνα θέλει καλοπέραση...

 


 Empties Winter 2021 part 2

Oriflame Optimals Hydra Matte 
cleansing gel 150 ml + toner 150 ml (oily/combination skin)
Ένα αφρώδες gel καθαρισμού και μια τονωτική λοσιόν για λιπαρές επιδερμίδες που χαρίζουν ματ όψη, βοηθούν στην πρόληψη των ατελειών, μειώνουν τη λιπαρότητα και δεν αφυδατώνουν το δέρμα,  με μίγμα φυσικών σουηδικών συστατικών, κολλιτσίδας, γιουνίπερου, αμαμηλίδας και λευκής τσουκνίδας. Τα βρήκα πολύ συμπαθητικά και τα δύο - ο μόνος λόγος που δεν θα αγόραζα ξανά τη λοσιόν είναι ότι το δεύτερο συστατικό στη λίστα της είναι ALCOHOL DENAT, ένα αφυδατικό αλκοόλ, το οποίο αρέσει βεβαίως στις λιπαρές επιδερμίδες (δίνει αίσθηση δροσιάς και βοηθά το προϊόν να εξατμιστεί ή να απορροφηθεί γρηγορότερα), εγώ όμως τον τελευταίο καιρό προτιμώ να το αποφεύγω, λόγω ηλικίας πρέπει να προσέχω να μην αφυδατωθώ!!!

Physicians Formula Rose All Day serum 30 ml
Ένας ορός που μου άφησε αρκετά καλές εντυπωσεις 
και του αφιέρωσα ένα άρθρο/review - για να το διαβάσετε, πατήστε εδώ.

Catrice HD Active Performance primer spf 30  30 ml
Από τα καλύετρα primers που έχω δοκιμάσει - σε υγρή μορφή, με δοσομετρική αντλία, διάφανο, ανάλαφρο, δεν βάρυνε καθόλου το δέρμα μου, έδινε πολύ ωραίο, λείο αποτέλεσμα και μου άρεσε πολυ που είχε και αντιηλιακό δείκτη 30. Έχω την εντύπωση ότι δεν κυκλοφορεί πλέον, αλλά αν βρω κάτι αντίστοιχο από την ίδια εταιρεία, θα το πάρω σίγουρα, γιατί τα primers της Catrice γενικώς με έχουν αφήσει πολύ ικανοποιημένη.

Oriflame Optimals Multi Protection Shield spf 30  30 ml
Ένα ενυδατικό γαλάκτωμα πολλαπλής προστασίας με SPF 30 και μη λιπαρή υφή, που απορροφάται σχετικά εύκολα - αρκετά συμπαθητικό, τελείωσε όμως πολύ γρήγορα λόγω της μικρής συσκευασίας.Τα 30 ml είναι εξαιρετικά λίγα, μια που το αντιηλιακό δεν το τσιγκουνευόμαστε και πρέπει να βάζουμε πάντα μεγάλη ποσοτητα, ικανή να καλύψει πλήρως και επαρκώς όλο το πρόσωπο και τον λαιμό.
 

Avon Anew Revitalising micellar water 200 ml
Ένα νεράκι καθαρισμού με υαλουρονικό οξύ, βιταμίνη Β3 (νιασιναμίδη) και μικύλλια, που αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ, αφήνει πολύ απαλό το δέρμα μου και δεν τσούζει τα ευαίσθητα μάτια μου - το έχω πάρει δυο-τρεις φορές και το βρίσκω πολύ καλό, αν το ξαναβρω σε προσφορά, ευχαρίστως θα το αγοράσω ξανά.
 
Avon Nutraeffects Balance mattifying day cream 50 m
Μια ενυδατική κρέμα ημέρας για μεικτό/λιπαρό δέρμα με πολύ ωραία υφή τζελ/κρέμας που εφαρμόζεται εύκολα, ενυδατώνει τέλεια και χαρίζει ματ αποτέλεσμα - η συσκευασία της έχει αλλάξει, απ' ότι είδα και την θεωρώ ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες ή για όσους θέλουν γενικώς ελαφριά ενυδάτωση χωρίς γυαλάδα.



Yves Rocher Gold Tea limited edition lip balm 
Τα lip balms του Yves Rocher είναι από τα αγαπημένα μου (αυτό με την καρύδα είναι σούπερ), το συγκεκριμένο όμως δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Είχε κυκλοφορήσει νομίζω πέρσι τα Χριστούγεννα και η μυρωδιά του είναι πολύ ωραία, όμως δεν ενυδάτωνε σχεδόν καθόλου τα χείλη μου και με κούρασε μέχρι να το τελειώσω!
 
Avon Anew Clinical Even Texture & ToneResurfacing Pads
Από τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν αυτοί οι απολεπιστικοί δίσκοι  με 10% γλυκολικού οξύ, πριν από τέσσερα χρόνια περίπου, έχουν γίνει must have στη ρουτίνα μου και με βολεύουν πολύ. Χρησιμοποιώ κι άλλα προϊόντα με οξέα κατά καιρούς (δύο με τρεις φορές την εβδομάδα μάξιμουμ), και πάντα θέλω να έχω και μια συσκευασία από αυτά τα pads καβάντζα! Κάθε κουτάκι περιεχει 30 εμποτισμένους δίσκους που είναι πανεύκολοι στη χρήση και τους κρατώ στο ψυγείο με ερμητικά κλεισμένο καπάκι για να μη στεγνώσουν. Αγαπημένο προϊόν.

A-Derma Protect AC Mattifying fluid spf 50  50 mlt
Μιά αντιηλιακή κρέμα με χημικά φίλτρα και αρκετά πηχτή υφή, κατάλληλη για λιπαρό/μεικτό δέρμα, όπως και το δικό μου. Απλώνεται εύκολα, αφήνει ματ αποτέλεσμα και ένα λευκό χρωματισμό αρχικά, που όμως συνέρχεται, όταν εφαρμοστεί καλά το προϊόν. Αν σας αρέσουν οι αντιηλιακές με ελαφριά αίσθηση, αυτή δεν νομίζω να σας αρέσει - αφήνει ένα "στρώμα" που το νιώθω πανω στην επιδερμίδα μου και εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, ίσα ίσα μ' αρέσει κιόλας, γιατί είναι ενυδατικό και δεν χρειάζεται να βάλω άλλη ενυδατική από κάτω.

Neutrogena Purifying Boost The detoxifier
Instant clay mask 10 ml
Μια μικρούλα μάσκα προσώπου  με άργιλο για βαθύ καθαρισμό - δεν θα πω για αποτοξίνωση, γιατί αυτός ο όρος είναι λίγο ... αμφισβητήσιμος στις καλλυντικές συνθέσεις. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι αρκετή για δύο χρήσεις και μου άρεσε η αίσθηση που άφηνε αυτό το προϊόν στο δέρμα μου, φρεσκάδα και απαλότητα, χωρίς αφυδάτωση και τράβηγμα.


Oriflame Pure Skin fBlackhead Vlearing ace mask  50 ml
Ακόμα μια μάσκα αργίλου βαθιάς δράσης με εκχύλισμα papaya και σαλικυλικό οξύ, απομακρύνει τους ρύπους και τη λιπαρότητα. 
και χαρίζει ματ όψη. Ισχυρίζεται ότι καθαρίζει τους πόρους και μετά από 4 εβδομάδες χρήσης θα μειωθεί η εμφάνιση ατελειών σημαντικά, κάτι που δεν είδα (αν και δεν τη χρησιμοποιούσα τακτικά) και δεν θα την ξαναπάρω, θεωρώ ότι απευθύνεται κυρίως σε πιο νεαρές ηλικίες - ήταν ομολογώ αυτή μια παρορμητική αγορά...

 

Revlon Natural Honet Zen  shower gel 650 ml
Είχε μεγάλη επιτυχία αυτό το αφρόλουτρο σε όλους μας οικογενειακώς... σίγουρα θα δοκιμάσω κι αλλα από αυτή τη σειρά της Revlon!!! Για να μάθετε περισσότερα, πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αναλυτικό μυ review.
 
Avon Planet Spa Treasures of the Desert
Moroccan oil body cream  200 ml
Τα της σειράς Planet Spa της Avon ήταν από τα πρώτα που δοκίμασα από αυτή την εταιρεία (πριν από... 25 χρόνια περίπου, αν δεν κάνω λάθος!) και γενικώς μου αρέσουν πολύ. Η συγκεκριμένη κρέμα σώματος με αργανέλαιο ήταν πολύ ενυδατική, για κάποιο λόγο όμως δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η μυρωδιά της, είμαι και παράξενη, η αλήθεια να λέγεται. Καλή, αλλά δεν θα την προτιμήσω ξανά.
 
Oriflame Love Nature Avocado body & hair oil  100 ml
Αυτό το έλαιο για το σώμα και τα μαλλιά δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε και δεν θα το ξαναπάρω. Μυρίζει πολύ ωραία,  στα μαλλιά μου όμως το ένιωθα πολύ βαρύ και στο σώμα μου προκάλεσε φαγούρα μερικές φορές. Η αλήθεια έιναι ότι γενικώς δεν συμπαθώ τα έλαια και το συγκεκριμένο ήταν μια παρορμητική αγορά - να σημειώσω ότι το πρώτο συστατικό στη λίστα του, το
 ISOPROPYL MYRISTATE, φράσσει τους πόρους, οπότε προσοχή αν έχετε τάση για σπυράκια στο σώμα.
 
Oriflame Giordani Gold Original roll-on deodorant 50 ml 
Αν και το αντίστοιχο άρωμα δεν μου αρέσει καθόλου επάνω μου,  το αποσμητικό είναι πολύ ευχάριστο - με έντονες floral, ξυλώδεις, νότες με λευκά άνθη και άνθη πορτοκαλιάς, κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και πολύ πιθανόν να το ξαναπάρω.
 
Oriflame Chill Out Feel Good shower gel 200 ml
Ένα πολύ ευχάριστο, μοσχομυριστό και χαλαρωτικό αφροντούς με νότες λεβάντας και ξύλου κέδρου. Η σύνθεσή του είναι χωρίς σαπούνι, κάνει ικανοποιητικό αφρό και αφήνει ωραία αίσθηση. Συμπαθέστατο!

Kallos cosmetics GoGo Repair hair mask 200 ml
Μία πολύ οικονομική και ελαφριά μάσκα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους τύπους μαλλιών, ακόμα και καθημερινα θα έλεγα, ανάλογα με τις ανάγκες -  διαβάστε το αναλυτικό μου review πατώντας εδώ.
 
 
 Αυτά λοιπον από τις άδειες συσκευασίες του χειμώνα...
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?
Τι θα μου προτείνατε να δοκιμάσω την άνοιξη???
Αφήστε μου το σχόλιό σας εδώ ή/και στο instagram !
 
Σας φιλώ

 
Κάντε τώρα ένα κλικ και εδώ...
 
 

No comments: