February 1, 2015

January favorites...

heeey there beauties!

 

    Καλι μηνα σε ολους!!!
    Ξερετε, τα κλασικα-παει κι ο Ιανουαριος, ο πρωτος μηνας του χρονου, μα ποτε περασε κιολας κτλ, κτλ... συνηθισμενα μεν, αληθη δε...
   Τον μηνα λοιπον που μας περασε  ειχα πολυ τρεξιμο, πολλη ενταση και φασαρια-παρ'ολο που δεν ημουν υποψηφια στις εκλογες χεχε-βρηκα ομως και λιγο χρονο να ασχοληθω με τον εαυτο μου και  ξεχωρισα τα παρακατω...

 

  Jean Paul Gaultier

Le Classique eau de parfum

Το θυμηθηκα στις γιορτες και συνεχισα να το φοραω ολο τον Ιανουαριο-το πιο αγαπημενο μου αρωμα ever!
 

Calvin Klein MegaVolume mascara

Μια μασκαρα που διαχωριζει πολυ ωραια τις βλεφαριδες, χωρις να δημιουργει κομπους-δεν δινει αμεσως σουπερ ογκο, με ενα περασμα ομως ειναι ιδανικη για το πρωι και με δυο-τρεις επιπλεον στρωσεις χτιζεται ενα εντυπωσιακο αποτελεσμα.
 

Avon Breast Cancer campaign bracelet

Παντα στηριζω την εκστρατεια της Avon εναντια στον καρκινο του μαστου και αγοραζω προιοντα που κυκλοφορει για αυτον τον σκοπο. Αυτο το επαργυρο βραχιολακι με τις καρδουλες και την γνωστη ροζ κορδελα ηταν στο χερι μου ολο τον προηγουμενο μηνα και το εκανα πιο παιχνιδιαρικο προσθετωντας μια εξτρα καρδουλα-charm!
 

Yves Rocher White Botanical

Exceptional Youth Cream

Αγαπημενο και empty ταυτοχρονα αυτο το προιον, για το οποιο μπορειτε να διαβασετε την αποψη μου εδω
 

Kiko makeup Skin Perfection concealer

Αν εξαιρεσουμε την μυρωδια του που θυμιζει βενζινοκολλα (α πα πα! ), προκειται για ενα πολυ καλο και σταθερο  καλυπτικο, που δουλευεται ευκολα και βοηθα πολυ στα σημαδια και τιςς κοκκινιλες.
 

Avon Cocoa Butter hand cream 

Τελεια μυρωδια, υπεροχη υφη, μια πολυαγαπημενη κρεμα χεριων που διατηρει τα χερια μου απαλα και ενυδατωμενα τις κρυες μερες του χειμωνα-αντε, ποτε θα τελειωσει επιτελους ο ατιμος!!!

Favorite TV series
Cougar Town season 6-γελαω πολυ μ'αυτη τη σειρα!


Favorite movies
Interstellar- υπεροχη, πολυ καλογυρισμενη ταινια
Taken 3-αν και το 1 μου ειχε αρεσει περισσοτερο
The Interview-χαζοβιολε, αλλα ευχαριστη!



Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 





6 comments:

Chara Sotiropoulou said...

ωραία πραγματάκια!!! :-)

Pure Kate said...

Πολυ ομορφα ολα, η κρεμα χεριων φαινεται πολυ καλη!

Unknown said...

πολυ ωραια φαινονται ολα! εχω δοκιμασει κ γω κρεμες χεριων απο την Avon και ειναι πολυ καλες:) ειναι στα αγαπημενα μου του μηνα αυτη με την ροζ συσκευασια αν θες να ριξεις μια ματια :)) http://mycolorsecrets.blogspot.gr

Pretty Kitty said...

μου αρεσε πολυ το blog σουκι απ'οτι βλεπω εχουμε κοινη αγαπη για την avon!
φιλακια πολλα πολλα

Pretty Kitty said...

εινει οντως πολυ ωραια-σου την προτεινω ανεπιφυλακτα!
φιλακιααααααααα

Pretty Kitty said...

thank you!!!!!!!!! kisses xxx