February 4, 2015

Beauty sample empties #2

hellooooooo beauties!

 

    Επανερχομαι με εντυπωσεις απο μερικα δειγματα που χρησιμοποιησα προσφατα...

 

avon anew hydro-advance

moisture cream spf15

Μια καινουρια ενυδατικη κρεμα προσωπου για κανονικες επιδερμιδες που ομως δεν μου αρεσε ιδιαιτερα και δεν θα την αγορασω. Το δερμα μου τη ρουφηξε αμεσως, ειχε ωραια, ελαφρια υφη, αλλα δεν αισθανθηκα οτι  η ενυδατωση ηταν επαρκης.


avon solutions bb

beauty balm matte spf 15

Αγαπω τις bb creams, ειδικα αυτες που αφηνουν ματ αποτελεσμα και η συγκεκριμενη μου αρεσε πααααρα πολυ Απλωνεται και απορροφαται ευκολα, εχει ελαφρια προς μετρια καλυψη, εξαιρετικη διαρκεια  και κραταει πραγματι μακρια τη γυαλαδα για πολλες ωρες, ακομα και χωρις πουδρα, διατηρωντας παραλληλα το δερμα φρεσκο και ενυδατωμενο. Σιγουρα θα την αγορασω στο μελλον!


apivita natural serum anti-wrinkle

με ρεσβερατρολη και βιταμινη Ε

Ενα αντιγηραντικο σερουμ που ειχα ξαναδοκιμασει, αλλα δεν μπορω να πω οτι ξετρελαθηκα, σε αντιθεση με το σερουμ συσφιξης που το βρηκα τελειο! Εχει ωραια, ελαφρια φη και ευχαριστη μυρωδια, αλλα δεν ενιωσα καποια διαφορα στο δερμα μου-ισως μακροπροθεσμα να ειναι αποτελεσματικο, παντως δεν  μου δημιουργηθηκε η επιθυμια να παρω το full size.

avene Ystheal eye&lip contour cream

Ενα σερυμ για ματια και χειλη που εχει ελαφρια υφη και μια πολυ μικρη ποσοτητα καθε βραδυ διατηρει την επιδερμιδα απαλη και ενυδατωμενη. Το πολυ ευχαριστο ηταν οτι η συγκεκριμενη συσκευσια των 2 ml μου κρατησε τρεις εβδομαδες-ειλικρινα, δεν το πιστευα οτι δεν τελειωνε, οποτε το κανονικο προιον, αν και κοστιζει γυρω στα 25 ευρω, θα κρατησει πολυ πολυ καιρο και θα βγαλει τα λεφτα του!

yves rocher cle vegetale minceur

Κρεμα κατα της κυτταριτιδας που εχει πολυ ωραια υφη, δεν ξεω ομως αν θα την παρω, γιατι ειναι αρκετα ακριβη και υπαρχουν πολυ οικονομικοτερα προιοντα που κανουν δουλεια.

yves rocher hydra vegetal 24h intensive moisture gel-cream

Ενυδατικη κρεμα προσωπου για αφυδατωμενες, κανονικες προς μεικτες επιδερμιδες με ευχαριστη, δροσερη υφη και ελαφρια μυρωδια που αφηνει πολυ ωραια αισθηση δροσιας και ενυδατωσης στο δερμα και μου αρεσε αρκετα. Το μονο μειον της ειναι η ελλειψη spf.

vichy aqualia thermal legere 

24h hydration for sensitive skin

Η πολυ γνωστη κρεμουλα της Vicy που ομως δεν εκατσε ιδιαιτερα καλα στο δικο μου δερμα-γενικα οι κρεμες της συγκεκριμενης εταιρειας δεν μου ταιριαζουν. Συμπαθητικη, αλλα εχω χρησιμοποιησει πολυ καλυτρες και σε καλυτερες τιμες.

apivita express beauty mask with cucumber 

Οι ενυδαικες μασκες προσωπου σε γενικες γραμμες  δεν με ικανοποιουν, γιατι δεν κανουν τιποτα το ιδιαιτερο στο δερμα μου. Η συγκεκριμενη ομως αφησε πραγματι αισθηση ενυδατωσης και απαλοτητας στο προσωπο μου, κατι που με εξεπληξε πολυ ευχαριστα! Πολυ ευχαριστως θα την ξαναχρησιμοποιουσα!



Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα  xxx

 

 

 

 

6 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

Πολυ ωραιο ποστ!!! Τη μασκα με αγγουρι τ εχω δοκιμασει κ εγω!!! Πολυ καλη!!! Φιλια!!!

Unknown said...

Η μάσκες τις Apivita μου αρέσουν πάρα πολύ αν και την συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει...θα την βάλω στη λίστα με τις επόμενες αγορές μου τότε!

Unknown said...

Πολυ ωραιο το post σου!! εχω σε full συσκευασια την bb απο την avon και ειναι οντως πολυ καλη^^ εχω κανει και review --> http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/01/its-review-solutions-balanced-matte.html

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως, ειναι πολυ καλη μασκουλα! φιλακια πολλα

Pretty Kitty said...

εγω παλι μονο αυτη τη μασκα της απιβιτα εχω δοκιμασει και μου φανηκε πολυ καλη! να τη δοκιμασεις, αξιζει πιστευω!

Pretty Kitty said...

σιγουρα θα παρω κι εγω το full size καποια στιγμη και θελω πολυ να δοκιμασω και τη μασκα με αργιλο που εδειξες στο ιδιο review! filakia polla polla