February 13, 2015

Avon empties #1

hello there!!!!!!!!!!!!

 

    Οπως ξερετε, εχω μια αδυναμια στα προιοντα της Avon, με αποτελεσμα να αδειαζω πολλες συσκευασιες της συγκεκριμενης εταιρειας... γιάυτο και τους αφιερωνω ξεχωριστα empties posts. Τα πρωτα Avon empties λοιπον της χρονιας ειναι τα εξης...


Avon Care Rich Moisture cleansing bar
with glycerine and vitamin E 90 gr
Δυο απουνακια καταλληλα για προσωπο, χερια και σωμα που μου αρεσαν αρκετα, καθως δημιουργουν απαλο και κρεμωδη αφρο που καθαριζει αποτελεσματικα, χωρις να ξηραινει η να ερεθιζει το δερμα. Δεν το χρησιμοποιω ομως για το προσωπο, προτιμω πιο εξειδικευμενα καθαριστικα.


Solutions Youth Minerals
energising day cream spf 20+restorative night cream
Εχω παρει αρκετες φορες τις συγκεκριμενες κρεμες και θα συνεχισω να τις αγοραζω, γιατι βγαινοτν συχνα σε πολυ καλες προσφορες και ειναι πολυ καλες. Δεν βαραινουν το μεικτο δερμα μου, ενω το διατηρουν λειο και αναζωογονημενο.Τις βρισκω ιδανικες για ηλικιες 30+.


Senses Waterfall
revitalising lemon lime and ginger liquid soap 300 ml
Υγρο σαπουνακι χεριων με δροσερη μυρωδια που αφηνει απαλα τα χερια, για να ειμαι ειλικρινης ομως προτιμω γενικα τα κλασικα σαπουνια σε πλακες για το πλυσιμο των χεριων.


Naturals chocolate moisturising body scrub 200 ml
Απολεπιστικο σωματος με πολλους, αλλα λεπτους κοκκους και απλα τελειο αρωμα παγωτο σοκολατα-no further comment... Αν κυκλοφορουσε ακομα, θα το ξαναεπαιρνα σιγουρα, μονο και μονο για τη λαχταριστη του μυρωδια!


Planet Spa Bali Botanica
with franzipan and lemongrass body scrub 200 ml
Αλλο ενα προιον που δεν κυκλοφορει πλεον και μου ειχε αρεσει αρκετα. Προκειαι για απολεπιστικο αφροντους και οχι body scrub, οπως αναφερεαι στη συσκευασια, με πολυ ωραια μυρωδια και πλουσιο αφρο που αφηνε υπεροχη αισθηση στο δερμα μου.


Naturals Herbal
Celandine and Springwater cleanser gel 100 ml 
Ενα διαφανο τζελ καθαρισμου για το προσωπο με περιεργη μυρωδια που δεν με ενοχλουσε, αλλα εκανε αραιο αφρο που αισθανομουν οτι δεν καθαριζε επαρκως και σε βαθος το δερμα μου. Οικονομικο μεν(2,50 ευρω), αλλα λιγο και δεν θα το ξαναπαρω.








Αυτα απο μενα για σημερα!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Θα χαρω πολυ να σας δω και στον νεο λογαριασμο μου στο  twitter!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

4 comments:

Unknown said...

Πολυ ωραιο το ποστ σου!! Εχω δοκιμασει στο scrub με την σοκολατα και ειναι υπεροχο οπως και το καθαριστικο σε τζελ που μου αρεσε :) Ειχα παρει παλια και το σαπουνακι αλλα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενη γιατι μου αφηνε μια κολλωδη αισθηση στο δερμα.. :/ φιλιαα

Anonymous said...

Πολύ ωραίο ποστ! Μου έδωσες κι εμένα ιδέα να κανω ξεχωριστά ποστ για τα προϊόντα avon και oriflame!!! Το scrub με τη σοκολάτα το λάτρεψα κι εγώ. Φιλιά!

Pretty Kitty said...

εεεε κριμα για το σαπουνακι-εμεις παλι το χρησιμοποιουμε οικογενειακως και μας αρεσει!!!! η σοκολατα ειναι υπεροχη, αλλα το κατηργησαν μωρε... το καινουριο σκραμπ ομως με κκκαριτε planet spa πρεπει επισης να μυριζει θεικα!!!!!

Pretty Kitty said...

αν χρησιμοποιεις κι εσυ πολλα απο αυτες τις εταιρειες, νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να κανεις ξεχωριστα empties! filakia polla polla!!!!