February 10, 2015

Beauty empties #1

hello my beautiful girls!

    Τα πρωτα beauty empTies της χρονιας...
  Ready, steady go!

l'oreal elnette satin hair spray extra strength
Αγαπημενη λακ, λιγο πιο ακριβη απο τις αλλες ισως, αξιζει ομως. Δινει αναλαφρο κρατημα και φευγει με ενα βουρτσισμα, χωρις να κοκαλωνει η να αφηνει ασπρα σημαδια. Οταν την βρισκω σε προσφορα, την προτιμω-κλασικη αξια...
 
proderm kids σαμπουαν για ευκολοχτενιστα μαλλια
Ολη η οικογενεια τιμησε αυτο το σαμπυαν που αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια, με συχνη χρηση ομως τα λαδωνει-προσοχη!
 
oriflame chocolate dream bubble bath
Απο τα πιο ωραια αφρολουτρα που εχω δοκιμασει τελευταια-πλουσιος, κρεμωδης αφρος που αφηνει απαλο το δερμα και απλα τελεια μυρωδια σοκολατενιου κεηκ...yum!
 
fa nature power white grape
deo roll on 48h 0% alcohol
Eνα αποσμητικο με ευχαριστη, δροσερη μυρωδιαα που κανει οτι υποσχεται, κρατα δηλαδη μακρια ιδρωα και κακοσμια για περισσοτερες απο 24 ωρες, εχει ομως ενα μεγαλο μειονεκτημα-αφηνει εεντονα κιτρινα σημαδια στα ανοιχτοχρωμα ρουχα... τζιφος.
 
bebiko vip baby wipes premiun quality
Αν και παμφθηνα (μολις 50 λεπτα απο τα σουπερ μαρκετ Βασιλαγας) τα συγκεκριμενα μωρομαντηλα ειναι πολυ ικανοποιητικα και κανουν μια χαρα τη δουλεια τους. Εχουν λιγο πιο λεπτη υφανση απο τα περισσοτερα, αλλα αυτο δεν με ενοχλει καθολου.
 
johnson's baby extra sensitive baby wipes
Επισης πολυ καλα μωρομαντηλα που εχω αγορασει αρκετες φορες και μου αρεσουν!

 
cotton soft 80 extra quality pads 100% cotton 
Και αυτα τα βαμβακακια τα εχω ξαναπαρει , ειναι πολυ καλα και οικονομικα., δεν διαλυονται και δεν αφηνουν εκνευριστικα χνουδια.



Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Παω να τελειωσω κι αλλα beauty stuff!!!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

 

7 comments:

Pure Kate said...

Το αφρολουτρο το ειχα βαλει στο ματι αλλα δεν το πηρα τελικα, πρεπει να ειναι τελειο!

Unknown said...

50 λεπτά μωρομαντηλα ; μεγάλη έκπληξη κρίμα που δεν έχουμε εδώ αυτό το σουπερμαρκετ

pretty kitty said...

κι εγω χαιρομαι!!! χιχιχιχιχι
μολις εκανα κι εγω εγγραφη στο μπλογκ σου! φιλακια πολλα πολλα

pretty kitty said...

ειναι σουπερ, αλλα εχω την υποψια οτι δεν υπαρχει πλεον στον καταλογο της oriflame... snif snif

pretty kitty said...

αυτο το σουπερ μαρκετ εχει πολλα πραγματα σε τελειες τιμες και προσφατα αρχισε να φερνει και προιοντα μακιγιαζ0τον προηγουμενο μηνα ειχε 2 βερνικια opi με 10 ευρω, πουδρες max factor με 7 ευρω,λιπγκλος maybelline με 3 ευρω...και δεν ειχα επανω μου λεφτα , βιαζομασταν κιολας να φυγουμε, τιποτα δεν προλαβα να παρω-γκρρρρρρρρρρρρρρ

Anonymous said...

Η λακ και το παιδικό σαμπουάν proderm είναι αγαπημένα προϊόντα δικά μου και των παιδιών!

Pretty Kitty said...

mine too! filakiaaaaaaaaaaaaa