February 6, 2015

Avon haul!

hey beautiful girls!

 

  Haul time σημερα με μερικα πραγματακια που απεκτησα προσφατα απο την Avon!Δεν θα σας αναφερω ομως τις τιμες, πρωτον γιατι δεν τις θυμαμαι ολες-μεγαλη γυναικα ειμαι, δειξτε λιγη κατανοηση παρακαλω-και δευτερον γιατι οι τιμες αλλαζουν συνεχεια σε καθε καταλογο, οποτε το πιθανοτερο ειναι οτι τωρα ειναι διαφορετικες. Παντως ολα τα προιοντα ηταν σε προσφορα-δεν παιρνω τιποτα απο την Avon στην αρχικη του τιμη, γιατι ολα βγαινουν συχνα σε προσφορες κι ετσι... καραδοκω!
    Δειτε λοιπον τις αγορες μου...

 

hair and body care

Senses Garden of Eden body scrub
Το συγκεκριμενο παιζει μαλλον να ειναι shower scrub, δηλαδη απολεπιστικο αφροντους, αν κρινω απο την υφη-μια δοκιμη θα μας πεισει
 Advance Techniques Daily Shine shampoo
Αγαπημενο, το εχω παρει πολλες φορες
Ultra Sexy shower gel
Αν και δεν εχω το αντιστοιχο αρωμα,μάρεσουν τα αρωματικα αφροντους κι οταν το ειδα με καλη εκπτωση, το τσακωσα!
Solutions body CelluBreak
Ξαναπηρα αυτο το αντικυτταριδικο προιον, γιατι ηταν αρκετα καλο
 

fragrance and makeup


Far Away Bella eau de toilette 50 ml
Το κλασικο Far Away δεν μου ταιριαζει καθολου, αυτη οως η πιο light και δροσερη εκδοχη του ειναι τελεια, ειδικα για την ανοιξη
Calming Effects powder makeup-Shell
Το αγαπω! Μεικαπ σε μορφη σκονης που απλωνεται με kabuki brush και δινει υπεροχο αποτελεσμα
Eyeshadow duo-Crushed Orchid
Γιατι λατρευω τα μωβ, ολο τον χρονο!
Anew Beauty eyeshadow duo-Sunset Pink
Διπλη σκια με απαλες ροζ αποχρωσεις και απο κατω βαζακι με αντιγηραντικο eye primer-πολυ βολικο!
Ultra Color Bold lipstick-Rapid Rose
Πολυ καλη αποδοση, θελω να δω και αν ειναι  σταθερο και ενυδατικο
Ckearskin Blemish clearing stick 
Δυο συσκευασιες απο το στγκεκριμενο, γιατι ως γνωστον, τα τρωω...



Αυτα λοιπον απο μενα για την ωρα... 
τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

 

12 comments:

Unknown said...

Πολύ ωραία φαίνονται όλα! Με το αντικυτταριδικό είδες κανένα αποτέλεσμα?

Unknown said...

να μου πεις για το scrub γιατι το εχω στη μπλε συσκευασια κανει τελειο αφρο μυριζει πολυ ωραια αλλα απολεπιση δε πολυκανει ,εσενα σου εκατσε καλα?

Ρούλα Κατσαρού said...

Ενδιαφέροντα πραγματάκια πήρες!! Με γεια σου!! :)

Pure Kate said...

Με γειααα ^_^

Lila Amanatidou said...

Τι όμορφα όλα! Το peeling σώματος μου τράβηξε την προσοχή :)
xxx

Unknown said...

πολυ ωραια ολα! εγω ειχα παρει το Καλοκαιρι το πιλινγκ κ μ αρεσε ενω το σαμπουαν πριν λιγες μερες!! να τα χαρειιςς !!!

pretty kitty said...

μη φανταστεις τιποτα φοβερο, αλλωστε αυτα τα προιοντα απο μονα τους δεν κανουν και αυματα, αλλα μου αρεσε γιατι αφηνει πολυ απαλο και λειο το δερμα , το ειχα παρει και παλιοτερα

pretty kitty said...

εχεις δικιο, ωραια μυρωδια και καλος αφρος, αλλα ελαφρια απολεπιση... αυτο βεβαια εμενα δεν με πειραζει, γιατι ετσι μπορεις να το χρησιμοποιεις πιο συχνα, χωρις να φοβασαι μη γδαρεις το δερμα...παλια μου αρεσαν πιο πολυ τα σκραμπ με χοντρους κοκκους, αλλα τωρα δεν με χαλανε και τα πιοlight!

pretty kitty said...

thank you!!!!!!!!! filakia polla!!!!!!!!!!!!!

pretty kitty said...

thank you thank you!!!!!!!!!!!!!! mats mouts

pretty kitty said...

ειναι οντωσ shower scrub, μυριζει πολυ ωραια, κανει πολυ αφρο, αλλα ελαφρια απολεπιση! φιλακιαααααααααααα

pretty kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ! φιλακιαααααααααααααα