February 15, 2015

Color report for Spring 2015!-τα χρωματα που θα ειναι hot φετος την ανοιξη!

hello beauties!

 

   Οπως πολλες απο εσας ηδη ξερετε, το χρωμα της χρονιας για το 2015 ειναι το Marsala (αν δεν εχετε ιδεα για ποιο πραγμα μιλαω, καντε κλικ εδω και εδω). Το Pantone Color Institute ομως δεν περιοριζεται σε αυτην την αποχρωση και προτεινει την χρωματικη παλετα που θα συμπληρωσει αρμονκα το Marsala την ανοιξη που μας ερχεται. Φετος λοιπον γινεται μια στροφη προς τους πιο ηπιους και ψυχρους τονους και θα επικρατησουν τα χλωμα παστελ, τα ζεστα γηινα και γενικα ησυχα και οχι κραυγαλεα χρωματα... Σημειωστε τις αποχρωσεις που ακολουθουν-θα ειναι hot παντου!!!






    AQUAMARINE/SCUBA BLUE/LUCITE GREEN/CLASSIC BLUE/TOASTED ALMOND
    STRAWBERRY ICE/TANGERINE,CUSTARD/MARSALA/GLACIER GREY

  







Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

3 comments:

Unknown said...

Γεια σου γλυκιά μου. Είμαι η Μαρία και είμαι κι εγώ blogger - youtuber. Μόλις έγινα μέλος στο blog σου και μου αρέσει πάρα πολύ. Θαυμάζω τη δουλειά σου. Πραγματικά μπράβο. Από εδώ και στο εξής δε θα χάνω ούτε άρθρο.

Αν θες ρίξε μια ματιά κι εσύ στο blog και στο κανάλι μου και γράψε μου τη γνώμη σου. Σε ευχαριστώ. Θα χαρώ πολύ να γνωριστούμε και να κρατήσουμε επαφή.

Καλή συνέχεια σου εύχομαι. Πολλά πολλά κόκκινα φιλάκια.

Mαρία.

Το blog μου: http://olagiatisgunaikes.blogspot.gr/
Το κανάλι μου: https://www.youtube.com/channel/UCGwADt8svIjueJnj4UVjwhQ

pretty kitty said...

αααααα σ'ευχαριστω παααρα πολυ για τα υπεροχα σου λογια!!!!!!!!!!!!!!!!!! εισαι απιστευτη!!!!!!
μολις εγινα μελος στο μπλογκ και στο καναλι σου!!!!!!!!!!!!!! κι εγω εκανα βιντεο παλια, χωρις να δειχνω το προσωπο μου!
πολλα πολλα φιλια ματς μουρς

Pure Kate said...

Αυτα τα χρωματα ειναι τα αγαπημενα μου σχεδον ολα ^^