June 26, 2021

Empties - Spring 2021 part 2

       Άργησα λίγο να τα συμμαζέψω για να ολοκληρωθεί το part 2, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ...   Αυτό εδώ είναι λοιπόν το δεύτερο μέρος των προϊόντων που τελείωσαν μέσα στην άνοιξη κι αν θέλετε να δείτε και το πρώτο μέρος, απλά κάντε ένα κλικ εδώ .Είμαι βέβαιη, ότι βλέποντας κανέις όλες αυτές τις άδειες συσκευασίες καλλυντικών, χάνει πάσα ιδέα περί της σοβαρότητας της υπογράφουσας😋. Θα ήθελα όμως να κάνω μια φιλική υπενθύμιση (και καθόλου απολογητική)... πρώτον,τα προϊόντα αυτά τελείωσαν μέσα σε διάστημα μεγαλύτερο των τριών μηνών, δεύτερον, κάποια μπορεί να έιχαν ανοιχτεί αρκετρό καιρό πριν και τρίτον, ΝΑΙ, είμαι skincare jumkie, τημ καταβρίσκω με τα καλλυντικά  και το self care και δεν το κρύβω!!!
 



Empties - Spring 2021 part 2


SebaMed Liquid Face & Body wash 300 ml +
SebaMed Mattifying cream 50 ml
Η SebaMed εξελίχθηκε σε μία εταιρεία που συμπάθησα ιδιαίτερα  για τα απλά και αποτελεσματικά της προϊόντα  - μου αρέσει η λογική της, αλλά και οι τιμές της!  Το καθαριστικό μου κράτησε αρκετό καιρό και με άφησε πολύ ικανοποιημένη (μπορείτε να δείτε το αναλυτικό μου review εδώ), αλλά και η ενυδατική κρέμα-τζελ για λιπαρές επιδερμίδες είναι πολύ αξιόλογη (δείτε και γι' αυτήν ένα πλήρες review εδώ) - όπως βλέπετε, την πετσόκοψα, για να μην πάει χαμένη ούτε σταγόνα!

Avon Care Cocoa Butter body lotion 400 ml
Αυτή η κρέμα σώματος είναι μεγάλη μου αγάπη (όπως και όλα τα προϊόντα αυτής της σειράς της Avon με βούτυρο κακάο) και νομίζω ότι αυτό είναι το τρίτο ή τέταρτο μπουκάλι που αδειάζω... υπεροχο άρωμα, τέλεια, ενυδατική και ελαφριά υφή που απορροφάται γρήγορα, μεγάη και οικονομική συσκευασία, όλα τα καλά τα έχει και μάλλον θα την ξαναπάρω σύντομα!

Garnier Botanic Therapy The ,Mlk Mask
Almond milk softness 250 ml
Όπως έγραψα και στο instagram, εδώ έχουμε μία σχέση αγάπης/μίσους...  με εκνεύριζε αυτή η ασυνήθιστη μάσκα, ταυτοχρόνως όμως άφηνε τόσο ωραία αίσθηση και άρωμα  στα μαλλιά μου, που δεν μπορούσα να μη την αγαπήσω! 
Nuxe Creme Fraiche 40 ml + 15 ml
Μία ενυδατική κρέμα που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το φθινόπωρο, την άφησα στην άκρη για να δοκιμάσω κάποιες άλλες (όπως κάνω συνήθως...) και την τελείωσα πριν από λίγες μέρες. Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ καλό προϊόν, πρέπει να ομολογήσω όμως ότι πλέον με κουράζουν τα προϊόντα που είναι τόσο έντονα αρωματισμένα, γι'αυτό και δεν τα προτιμώ - κάντε εδώ ένα κλικ για να δείτε το σούπερ αναλυτικό μου review.



Avon Soft Musk roll on deodorant 50 ml
Αν και το πολύ δημοφιλές eau de toilette Softr Musk της Avon δεν μου ταιριάζει καθόλου, το ομώνυμο ποσμητικό Roll on με το ίδιο ακριβώς άρωμα είναι από τα πιο αγαπημένα μου και το αγοράζω συνέχεια!

 Kaloos Spa moisturising shower & bath cream 200 ml
΄Ένα πολύ οικονομικό και πολύ ευχάριστο αφρόλουτρο από την διάσημη ουγγρική εταιρεία που εγώ προσφάτως ανακάλυψα - ακόμα ένα προϊόν στο οποίο φρόντισα να κάνω αναλυτική παρουσίαση, την οποία μπορείτε να δείτε με ένα κλικ εδώ.

Vichy Mineral 89 Skin Booster 30 ml
Αγαπημένο των δερματολόγων, αυτό το υδαρές σέρουμ με υαλουρονικό οξύ ίσως να είναι το πιο δημοφιλές στο είδος του και απολύτως δικαιολογημένα, θα έλεγα - πολύ εύχρηστο, μπορεί να χωρέσει παντού σε μια ρουτίνα περιποίησης, ανάλαφρο, με εξαιρετικά συστατικά, το αγάπησα... γι'αυτό και το συμπεριέλαβα στα καλύτερα προϊόντα περιποίησης που δοκίμασα μέσα στο 2020!

 Oriflame Essentials Multi-Purpose Cream with Vitamin E & Canola Oilc 75 ml
Δεν της το 'χα... και τελικά με βόλεψε πολύ αυτή κρεμούλα με την ελαφρια υφή. Είναι πολύ ενυδατική, χωρίς να είναι βαριά, έχει απλή και αποτελεσματική σύνθεση, πολύ καλή τιμή και γενικώς τη θεωρώ συμπαθέστατη. Την είχα πάρει χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες και τελικά είναι πολύ ικανοποιητική!

Love Beauty and Planet Shea Butter & Sandalwood oil shower gel 500 ml
Εξαιρετικό αφρόλουτρο - υπέροχη μυρωδιά, τέλειος, κρεμώδης και ενυδατικός αφρός, μεγάλη συσκευασία, πραγματικα το ευχαριστήθηκα πολύ, όπως και το άλλο αφρόλουτρο της ίδιας εταιρείας που είχα δοκιμάσει με έλαιο καρύδας και υλάνγκ υλάνγκ. Λέω να πάρω και το ροζ με τριαντάφυλλο, ίσως και το μπλε με νερό καρύδας... βέβαιο πάντως είναι ότι θα την ξανατιμήσω την ειαιρεία, μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις!

 La Roche Posay CicaPlast gel 40 ml
Έχοντας μείνει πολύ ικανοποιημένη από την πασίγνωστη CicaPlast Baume, είπα να πάρω και την εκδοχή της σε τζελ... θα σας αφήσω εδώ το instagram post που είχα κάνει προσφάτως, για να δείτε τις ακριβείς μου εντυπώσεις!

 Indeed Labs Retinol Reface 30 ml
Αν δεν έχετε βάλει ακόμα τη ρετινόλη στη ζωή σας και  ψάχνετε ένα πολύ καλό και ήπιο προϊόν για να ξεκινήσετε... αυτό εδώ είναι ιδανικό. Η φόρμουλά του συνδυάζει ρετινόλη, bakuchiol και πεπτίδια κι έχει υπέροχη υφή που απλώνεται εύκολα. Το χρησιμοποίησα λίγο διστακτικά στην αρχή (δύο φορές την εβδομάδα, πάντα βράδυ εννοείται, όπως συνιστάται για όλα τα προϊόντα αυτού του είδους) και σιγά σιγά έφτασα να το εφαρμόζω σχεδόν καθημερινά, χωρίς καμία, μα καμία απολύτως ενόχληση ή/και δυσάρεστη παρενέργεια, όπως αναμένεται από πολλά  προϊόντα με ρετινοειδή, δηλαδή παράγωγα της βιταμίνης Α.  Το είχα βρει στο lookfantastic.gr, όπου δεν το βλέπω εδώ και καιρό, αν όμως θέλετε να το δοκιμάσετε, το εντόπισα στο ολλανδικό  littlewonderland.nl. 
Αν πάλι δυσκολευτείτε να το βρείτε ή δεν σας ικανοποιεί η τιμή του, προτείνω ανεπιύλακτα το Retinol από την εταιρεία The Inkey List που χρησιμοποιώ αυτή την περιοδο και είανι επίσης  τέλειο για αρχάριους ή για όσους θέλουν μεν τη ρετινόλη στη ζωή τους, αλλά σε μικρές και ελεγχόμενες δόσεις, όπως εγώ!



Revox Just Coenzyme Q10 serum 30 ml +  Peptides 10% serum 30 ml
Η Revox στέφθηκε ως η καλύτερη ανακάλυψη της περασμένης χρονιάς και μία από τις πιο αγαπημένες μου εταιρείες για το 2020. Την ανακάλυψα στο parfimo.gr. επίσης πολύ αγαπημένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από ολα τα προϊόντα της που εέω δκιμάσει μέχρι σήμερα. Το CoEnzyme Q10 είναι ένα σούπερ ισχυρό αντιοξειδωτικό σέρουμ (για το οποίο μπορείτε να δείτε το αναλυτικό μου review με ένα κλικ εδώ) και το Ppeptides 10% κάλυψε απόλυτα τις ανάγκες μου για πεπτίδια στην καθημερινή μου skincare routine (κάντε κλικ ε΄δω για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες). Είναι βέβαιο ότι σε μία από τις επόμενες παραγγελίες μου θα μπουν και τα δύο ξανά στο καλάθι, μαζί με διάφορα άλλα Revox πραγματάκια που ζαχαρώνω! 

Apivita Bee Sun Safe Hydra Fresh face gel cream spf 50 50 ml
Είχα μεγάλες προσδοκίες από αυτή τη νέα σειρά αντιηλιακώμ... αλλά δυστυχώς απογοητεύτηκα πλήρως.Η συγκεκριμένη κρέμα είναι αρκετά βαριά για το μεικτό μου δέρμα, δεν απλωνόταν εύκολα, μου άφηνε αρκετή γυαλάδα και μετά από λίγη ώρα μαζευόταν σε πολύ αντιαισθητικά λευκα κομματάκια σε διάφορα σημεία πάνω στο δέρμα μου . Από εμένα, μεγάλο όχι.

John Frieda Luxurious Volume Touchably Full shampoo 250 ml
Η δεύτερη συσκευασία αυτού του σαμπουάν που τελείωσα - 'ισως το καλύτερο που έχω δοκιμάσει για όγκο στα τελείως ίσια και άτονα μαλλιά μου... το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους ομοιοπαθείς που... πάσχουν από έλλειψη όγκου και για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό μου review με ένα κλικ εδώ


Ziaja Natural Olive micellar water ml
Αυτή η πολύ οικονομική εταιρεία με τα ατέλειωτα προϊόντα είναι best seller στη χώρα προέλευσης της, την Πολωνια, αλλά και σε όλες τις γειτονικές της χώρες και εγώ την ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα με μεγάλη χαρά... αυτό το νερό καθαρισμού ήταν μέσα σε ένα πακέτο με τέσσερα συνολικά προϊόντα από τη σειρά με ελαιόλαδο (κάντε εδώ ένα κλικ, για να δείτε και τα υπόλοιπαπροϊόντα του πακέτου που δοκίμασα από αυτή την σειρά) και μπορώ να πω ότι με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Εύχρηστο, αποτελεσματικό, εξαιρετική τιμή, δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό, συμπαθέστατο.

Cera Ve Moisturising cream 177 ml
Η ενυδατική κρέμα προσώπου και σώματος που αγαπούν και προτείνουν όλοι οι δερματολόγοι για την απλή και πολυ προσεγμένη σύνθεσή της έγινε και η δική μου αγαπημένη και θα υπάρχει για πάντα πλέον στο ντουάπι μου! Αυτή την εποχή χρησιμοποιώ την πιο ελαφριά εκδοχή της (Moisturising Lotion) και σύντομα θα αγοράσω έξτρα σωληνάρια για να μην ξεμείνω ποτέ...

Avon Peach bubble bath 1000 ml
Άλλο ενα αφρόλουτρο που αγάπησα πολύ από αυτή την κλασική σειρά της Avon, με υπέροχη, γλυκιά και ελαφριά μυρωδιά, ενυδατική σύνθεση και πολύ ωραίο, πλούσιο αφρό.  Θα το ξαναπάρω σίγουρα, γιατί άρεσε σε όλη την οικογένεια!




Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?
Σας κίνησε κάποιο από αυτά την περιέργεια???






Αυτά από εμένα για την ώρα...
Σας φιλώ!

Κι αν έχετε όρεξη για περισότερο διάβασμα... ρίξτε μια ματιά εδώ...



No comments: