October 13, 2020

Review - Nuxe Creme Fraiche de Beauté 48HR Moisturising Cream, η τέλεια φθινοπωρινή κρέμα για το μεικτό μου δέρμα

 

     Όταν αλλάζουν οι καιρικές συνθήκες, αλλάζουν και οι απαιτήσεις και η συμπεριφορά της επιδερμίδας μας, το έχετε προσέξει; 
Η δικιά μου πάντως έχει γίνει πολυ ζόρικη και μόλις  έπεσαν οι θερμοκρασίες κι άρχισαν οι βρόχες και οι αέρηδες, μου έβγαλε έκτακτο ανακοινωθέν: "Θέλω έξτρα ενυδάτωση, κυρία μου, τέρμα οι light  κρεμούλες που ήξερες το καλοκαίρι, φθινοπώριασε, λέμε!" (γι'αυτό σας λέω εγώ, να το ακούτε το δέρμα σας, μιλάει και μάλιστα δε σηκώνει και πολλά πολλά!).  Δεν είχα σκοπό να πάρω μια καινούρια ενυδατική, καθώς είχα στο πρόγραμμα να χρησιμοποιήσω και πάλι την REN skincare V-Cense™ Youth Vitality Day cream (την οποία έιχα αφήσει προσωρινά στην άκρη τους προηγούμενους μήνες, γιατί η υφή της είναι ιδανική για τώρα το φθινόπωρο, αλλά και για τον χειμώνα). Είδα όμως σε πολύ καλή προσφορά ένα πακετάκι με την Creme Fraiche de Beauté 48HR Moisturising Cream από την NUXE στο e-shop του parfimo.gr ... κι έχοντας πολύ καιρό να πάρω κάτι από την αγαπημένη αυτή γαλλιή εταιρεία,  σκέφτηκα να τη δοκιμάσω. Ιδού οι απόψεις μου!


 
 
Τι λέει η εταιρεία για αυτό το προϊόν...
Η NUXE Crème Fraîche® de Beauté 48HR Moisturising Cream για κανονικές επιδερμίδες είναι μία κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης με ντελικάτη, βουτυρένια υφή που λιώνει στο δέρμα και το αφήνει φρέσκο και απαλό. Η σύνθεσή της με 95.2 % συστατικά φυσικής προέλευσης περιέχει φυτικά γαλακτώματα,  άνθη πορτοκαλιάς και αμυγδάλου, αλλαντοϊνη και εκχύλισμα άλγης που παρέχουν 48ωρη ενυδάτωση, ηρεμούν και προστατεύουν την ευαίσθητη επιδερμίδα από την περιβαλλοντική μόλυνση. Δεν φράσσει τους πόρους, μπορεί να φορεθεί πρωί και βράδυ κι έχει ευχάριστη μυρωδιά από petitgrain (φύλλα νερατζιάς), άνθη πορτοκαλιάς και ξύλο κέδρου.
 






Όπως ανέφερα και στην αρχή, βρήκα τη συγκεκριμένη κρέμα σε ένα πακετάκι προσφοράς με ένα σωληνάριο των 30 ml συν ένα μικρότερο, travel size των 15 ml. Το ίδιο προϊόν κυκλοφορεί και σε βάζο των 50 ml, εγώ όμως γενικά βρίσκω τις συσκευασίες σε σωληνάριο ή με αντλία πολύ πιο πρακτικές και εύχρηστες.
 
 
Ingredients list
Αν διαβάζετε τα Reviews μου, θα ξέρετε ότι είμαι skintelligent και πάντα πριν αγοράσω ένα skincare προϊόν, έχω την "κακή" συνήθεια να ελέγχω τις λίστες των συστατικών και να βλέπω λίγο τι συμβαίνει... σε καία περίπτωση, βεβαίως, δεν μπορώ να γνωρίζω τον ακριβή ρόλο που παίζει κάθε συστατικό σε μια καλλυντική σύσταση, δεν είμαι cosmetic formulator, υπάρχουν όμως κάποια συστατικά που ξέρω ότι αγαπώ, κάποια που προτιμώ να αποφεύγω και κάποια άλλα που πολλές φορές δεν δικαιολογούν την (συνήθως τσιμπημένη) τιμή ενός προϊόντος. ..  Μου αρέσει, λοιπόν να διαβάζω και να αναλύω με τις γνώσεις που έχω τα ingredients lists των προϊότων και να μαθαίνω διαρκώς περισσότερα! 
 
Πάμε να δούμε τι θα βρούμε σε αυτή την κρέμα.
 
 γυκερίνη και CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE (που προέρχεται από το έλαιο καρύδας), και τα δύο πολύ ενυδατικά συστατικά στην κορυφή της λίστας, άρα σε πολύ υψηλό ποσοστό στη συνολική σύσταση του προϊόντος
 DICAPRYLYL ETHER, shea butter και έλαιο από σπόρους macadamia, που δίνουν βουτυρένια υφή και συγκρατούν την υγρασία
CETEARYL ALCOHOL, που ανήκει στα λεγόμενα "fatty alcohols" (τα ευεργετικά δηλαδή αλκοόλ για ην επιδερμίδα) κι έχει πολύ μαλακτικές ιδιότητες
DIMETHICONE, μια ενυδατική και απαλυντική μορφή σιλικόνης, που λειαίνει την επιδερμίδα κι εμποδίζει την διαδερμική απώλεια νερού (transepidermal water loss)
TOCOPHEROL, μια συνθετική μορφή της αντιοξειδωτικής και πολύτιμης για την επιδερμίδα βιταμίνης  E
 λεκιθίνη, που αποκαθιστά τα επίπεδα υγτασίας
 έλαιo σόγιας, ηλίανθου, καμέλιας, καρύδας και αμυγδάλου, αλλαντοϊνη, εκχύλισμα φύλλων πράσινου τσαγιού, βρώμης, σπόρων σόγιας και ανθών πορτοκαλιάς και αμυγδαλιάς, όλα υπέροχα συστατικά με ενυδατικές, αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες 
 
    Το μόνο προβληματάκι που μπορεί να αντιμετωπίοσυν κυρίως οι ευαίσθητες επιδερμίδες με αυτή τη μακροσκελή λίστα είναι η ύπαρρξη πολλων αρωματικών ουσιών. Τα προϊόντα της NUXE φημίζονται για τις πολύ ωραίες μυρωδιές τους (που προσωπικά βρίσκω υπέροχες), όταν όμως η ένδειξη  PARFUM/FRAGRANCE είναι αρκετά ψηλά στη λίστα των συστατικών, στην οποία επίσης περιλαμβάνονται (στο τέλος, ευτυχώς) Linalool, Geraniiol και Limonene, αρωματικες ουσίες που ευθύνονται για αρκετές αλλερφικές αντιδράσεις, τότε οι πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες και όσοι έχουν κάποιο δερματικό πρόβλημα (όπως έκζεμα, ροδόχρους ακμή κτλ) είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσουν κάποια αντίδραση ή/και ερεθισμό. Αν χρησιμοποιείτε γενικώς προϊόντα περιποίησης με άρωμα και δεν σας ενοχλεί, κανένα πρόβλημα. Θεώρησα όμως σωστό να κάνω αυτή τη σημείωση, σε περίπτωση που προσέχετε και έχετε κάποιο λόγο να απαοφεύγετε τις αρωματικές ουσίες στα προϊόντα που έρχονται σε επαφή με το δέρμα σας, 
 


 
  Η γνώμη μου
  Η συσκευασία σε σωληνάριο είναι πολύ απλή, πολύ βολική και μπορείς να ελέγξεις την ποσοτητα του προϊόντος που θα χρησιμοποιήσεις. Η μυρωδιά είναι ομολογουμένως λίγο έντονη, τη βρίσκω όμως ευχάριστη και δροσερή και ενώ διαρκεί αρκετά, δεν μου προκαλεί πονοκέφαλο ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα (όπως συμβαίνει μερικές φορές με ορισμένα, έντονα αρωματισμένα προϊόντα). Η υφή της κρέμας είναι υπέροχη, βελούδινη, πλούσια, αλλά όχι βαριά, απλώνεται τέλεια, απορροφάται αρκετά γρηγορα και αφήνει το δ'ερμα μου πολύ απαλό, χωρίς να κολλάει.


     Κατά τη διάρκεια της ημέρας αισθάνομαι το μεικτό δέρμα μου απόλυτα ενυδατωμένο με αυτή την κρέμα , ακόμα και στα μάγουλα και το λαιμό, που έχω τάση για ξηρότητα, ενώ ταυτόχρονα δεν μου προκαλεί περιττή λιπαρότητα στο μέτωπο, τη μύτη και το πηγούνι.  Βασική προϋπόθεση για να επιλέξω ένα ενυδατικό προϊόν, όπως και το συγκεκριμένο,  είναι να διαθέτει την ένδειξη non comedogenic (μη φαγεσωρογόνο), να μη φράσσει δηλαδή τους πόρους και να μην "μπουκώνει" το δέρμα μου  και η Crème Fraîche® de Beauté ανταποκρίνεται σε αυτή μου την απαίυηση, όπως διαπίστωσα στο site της εταιρείας. Ακόμα κι αν νιώσω την ανάγκη να βάλω λίγη παραπάνω ποσότητα μερικές φορές (αναλόγως με τον καιρό), δεν την αισθάνομαι καθόλου βαριά ή κολλώδη και το αντιηλιακό μου στρώνει  επάνω της  άψογα.
    Τη δοκίμασα και στη βραδινή μου ρουτίνα κι έχω μείνει επίσης πολύ ικανοποιημένη από την απόδοση της - η επιδερμίδα μου τη "ρουφάει" και το επόμενο πρωί η γενική εικόνα της είναι σούπερ. Συνήθως όμως το βράδυ προτιμώ κρέμες με ακόμα πιο πλούσια και ενυδατική υφή, οπότε θα τη χρησιμοποιήσω κατά βάση το πρωί.
 

     
   Συμπέρασμα...
   Η Creme Fraiche de Beauté 48HR Moisturising Cream-Normal skin της NUXE είναι μια πολύ καλή ενυδατική κρέμα με την ιδανική υφή για το μεικτό μου δέρμα τώρα το φθινόπωρο (υποθέτω ότι θα είναι εξαιρετική και για τον χειμώνα). Είναι πολύ ευχάριστη στη χρήση, συνεργάζεται τέλεια με τα υπόλοιπα προϊόντα που χρησιμοποιώ, χωρίς να "μαζεύει", να τρίβεται ή να κολλάει και διατηρεί την επιδερμίδα μου φουλ ενυδατωμένη και απαλή όλη την ημέρα. Δεν θα την πρότεινα στις ευαίσθητες και προβληματικές επιδερμίδες, λόγω του έντονου αρώματός της,  όμως για τις μεικτές, κανονικές και αφυδατωμένες θεωρώ ότι είναι μία εξαίρετη επιλογή για αποκατάσταση της υγρασίας. Στο parfimo.gr  θα βρείτε και την εκδοχή των 50 ml σε βαζάκι, αλλά και την πιο πλούσια σύνθεση για ξηρές επιδερμίδες.
 
 
 
Εσείς ποιά ενυδατική κρέμα χρησιμοποιείτε και αγαπάτε αυτή την εποχή? 
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε μου τις προτάσεις σας εδώ, αλλά και στο instagram 📸
 
               Σας φιλώ
 
 
 
 
 
 
Διαβάστε και αυτό...

 




No comments: