August 17, 2021

Empties - Summer 2021, part 1


        Αν δεν το γνωρίζατε κι αν δεν σας το έχω πει ήδη, το λέω τώρα: η περιποίηση και το self care είναι ψυχοθεραπεία και self love... ο χρόνος που αφιερώνουμε για να φροντίσουμε τον εαυτό μας, για την ομορφιά και την υγεία της επιδερμίδας μας είναι πολύτιμος!  Με αυτή τη δήλωση προχωράω στις άδειες συσκευασίες των προιόντων που τελείωσαν μέσα στο καλοκαίρι - εννοείται ότι θα ακολουθήσει και μέρος δεύτερο, ενδεχομένως και τρίτο... 





Empties -Summer 2021, part 1

Korres Wild Rose Brightening & First Wrinkle day cream 15 ml
Μία ενυδατική κρέμα/τζελ σε συσκευασία travel size με ευχάριστη, ελαφριά υφή και αδιάφορη μυρωδιά που με βόλεψε πολύ- αρκετά ενυδατική, χωρίς όμως να αφήνει βαριά αίσθηση και να "μπουκώνει" το μεικτό μου δέρμα. Πολύ πιθανόν να πάρω ναι το full size.

Avon AnewPollution Protect face mask 50ml
Μια μάσκα καθαρισμού με άργιλο (καολίνη) και αντιοξειδωτικά. που υποστηρίζει ότι σε 15λεπτα αφαιρεί έως και 84% από τις επιφανειακές ακαθαρσίες της επιδερμίδας, απορροφά την περιττή λιπαρότητα και απαλύνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών. Η γνώμη μου? Αν και οι ισχυρισμοί της ειναι λίγο υπερβολικοί (ως συνήθως...αχ, αυτό το μάρκετινγκ!!), τη θεωρώ μία από τις καλύτερες μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει, γιατί όντως αφήνει άισθηση βαθιάς καθαρότητας, χωρίς όμως να αφυδατώνει καθόλου το δέρμα, κάτι που με ενοχλεί πολύ με τις περισσότερες μάσκες αυτού του είδους. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.


Sephora Daily makeup brush cleanser 80 ml
Εδώ τώρα έχουμε ένα προιόν που δεν μου τελείωσε, αλλά το έχω ήδη πάαααρα πολύ καιρό και λέω να το αποχωριστώ, αφού έτσι κι αλλιώς δεν με βόλεψε. Όταν το είχα δει στα Sephora, μου φάνηκε πρακτικό για τον καθαρισμό των πινέελων μακιγιάζ, τελικά όμως δεν μου αρέσει απλώς να ψεκάζω ένα αντιβακτηριδιακό σπρέυ και να τα αφήνω να στεγνώνουν - αν δεν τα πλύνω καλά καλά με νερό και σαπούνι, δεν τα βάζω στο πρόσωπό μου!!! Θεωρητικώς είναι μια καλή περίπτωση για ένα γρ΄γορο φρεσκάρισμα και θα αρέσει στις τεμπελούλες, εγώ όμως το χρησιμοποίησα ελάχιστες φορές, γιατό απλώς δεν αισθανόμουν αρκετά σίγουρη μαζί του...

Astrid Aqua Biotic micellar water 200 ml
Ένα νεράκι καθαρισμού micellaire, που απέκτησα κατά λάθος  ενώ χάζευα στο Scarletbeauty.gr, όπως είχα πει και στο Skincare Lovers GR facebook group (κάντε εδώ ένα κλικ για να γίνετε κι εσείς μέλος!!). Πολύ οικονομικό (η συγκεκριμένη συσκευασία είναι στα 2 ευρλω και υπάρχει και σε 400 ml με 3,50 ευρώ), έκανε μια χαρά τη δουλίτσα που ήθελα, να αφαιρεί δηλαδή δυο-τρεις στρώσεις αντιηλιακού ή/και ελαφρύ μακιγιάζ και το θεωρώ μια συμπαθέστατη επιλογή.


Avon Mark Magix setting spray 125 ml
Άλλο ένα προιόν που δεν μου τελείωσε, αλλά το έχω πολύ καιρό και ήρθε η ώρα να το αποχωριστώ. Είναι ένα καλό fixing spray, που έδινε μεγαλύτερη διάρκεια στο μακιγιάζ και δεν άφηνε περίεργη αίσθηση στο δέρμα μου, δεν το χρησιμοποιούσα συχνά όμως, κυρίως γιατίδεν το χρειαζόμουν - θεωρώ αυτού του είδους τα προιόντα ιδανικά μόνο σε περιπτώσεις, όπου θέλεις να διατηρηθεί το makeup look αναλλοίωτο για πολλές ώρες και όχι για τακτική χρήση, νομίζω είναι υπερβολικό...  Πάντως το συγκεκριμένο ήταν ικανοποιητικό και έιχε καλή τιμή.



N.A.E. Revitalising shower gel Lemon & Mandaein 200 ml
Συνήθως δεν προτιμώ λεμονάτες μυρωδιές στα αφρόλουτρα και ειλικρινά δεν ξέρω γιατι το πήρα...  μάλλον γιατί απλώς ήθελα να δοκιμάσω κάτι από αυτή την εταιρεία - πάντως αποδείχθηκε ωραίο και το τελείωσα γρήγορα! Με οργανικά εκχυλίσματα λεμονιού και μανταρινιού και δροσερό άρωμα που μου θύμιζε lemon pie (αχ, να είχα ένα τώρα😋), ήταν ιδανικό για πρωινά ντους, ειδικά τις πολύ ζεστές μέρες και άφηνε ωραία, απαλή αίσθηση, χωρίς να ξηραίνει το δέρμα. Περιλαμβάνει 97% συστατικά φυσικής προέλευσης και πιθανότατα θα ξανατιμήσω την εταιρεία στο άμεσο μέλλον.


Kallos cosmetics Srgan oil shampoo hair mask ml
Μου πήρε πολύ καιρό να τελειώσω αυτό το τεραστιότατο σαμπουάν το ενός λίτρου, το χάρηκα όμως και αναμφίβολα συμφέρει πολύ! Για περισσότερες λεπτομέρεις για αυτό, αλλά και για την αντίστοιχη μάσκα μαλλιών με αργανέλαιο, κάντε ένα κλικ εδώ για το αναλυτικό review που τους αφιέρωσα!

Oriflame Mil&Honey Gold moisturising hand cream  75 ml
Η σειρά Milk & Honey είναι πολύ αγαπημένη μου, τη θεωρώ από τις πιο αξιόλογες της συγκεκριμένης εταιρείας υκαι αγαπώ ιδιαίτερα τη μυρωδιά της.  Αυτή η κρέμα χεριών μυρίζει υπέροχα και έχει πλούσια, θρεπτική υφή με εκχυλίσματα μελιού και γάλακτος και είναι ό,τι πρέπει για τις πολύ ξηρές επιδερμίδες - εγώ την προτιμούσα το βράδυ για έξτρα ενυδάτωση, μια που κατά τη διάρκεια της ημέρας προτιμώ πιο ελαφριές συνθέσεις με γρήγορη απορρόφιση.  





Essence Hello, Good Stuff! face sserum  30 ml
Ένα συμπαθέστατο σέρουμ, ειδικά για όσους ξεκινούν τώρα να ασχολούνται  με το skincare και για νεαρότερες ηλικίες, γενικώς για όσους θέλουν απλές και εύχρηστες φόρμουλες, χωρίς ισχυρά ενεργά συστατικά που συνδυάζονται δύσκολα με άλλα προιόντα - το χρησιμοποίησα πολλές φορές και στο ντεκολτέ για έξτρα φροντίδα. Δείτε τι είχα γράψει για αυτό και στο instagram... 👀


Avon Care Softening moisture with macadamia shampoo  400 ml
Πήρα αυτό το σαμπουάν κυρίως γιατί ήταν σε προσφορά, χωρίς πολλή σκέψη και χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες και τελικά με άφησε φοβερά ικανοποιημένη. Υπέροχη μυρωδιά και εξαιρετική, ενυδατική τζελ σύνθεση που έκανε τα μαλλιά μου μοσχομυριστά, απαλά και ανάλαφρα. Σούπερ, δεν του τό 'χα...


Apivita Bee Sun Safe Hydra Fresh Face& Body milk spf 50  100 ml
Δυστυχώς από τη νέα σειρά αντιηλιακών της αγαπημένης Apivita δεν ικανοποιήθηκα καθόλου. Ήθελα πολύ να αγαπήσω το συγκεκριμένο προιόν και πραγματικά του έδωσα πάμπολλες ευκαιρίες... αλλά τζίφος - πολύ το χάρηκα όταν το τελείωσα! 
Δείτε λεπτομέρειες στο post που του αφιέρωσα στο instagram👧


Avon Eve Truth eau de parfum 50 ml
Αυτό το άρωμα της Avon σε συνεργσία με την Eva Mentes μου αρεσει πολύ, γιατί μοιάζει φοβερά με ένα από τα πιο αγαπημένα μου αρώματα, το Daisy του Marc Jacob... το κακό και με τα δύο είναι ότι έχουν τραγική διάρκεια - το πολύ δυο με τρεις ώρες και μετά τίποτα... δεν ξέρω αν φταίει το δέρμα μου, πάντως προτιμώ να ξαναπάρω το Eve Tryth, γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό! Για περισσότερς λεπτομέρειες, διαβάστε πατώντας εδώ την παρουσίαση που του είχα κάνει, όταν κυκλοφόρησε!




Revolution Skincare Darj Spot Corrector serum  30 ml
Ένα ενδιαφέρον σέρουμ με ωραία συστατικά και σε καλή τιμή -

Planeta Organica scrub  ml
Να πω ότι μου άρεσε αυτό το σκραμπ? Μπα, δεν θα το πω... εκτός από τη μυρωδιά του που θυμίζει πραλίνα φουντουκιού, δεν θα έλεγα ότι μου άρεσε τίποτα άλλο. Αλλά καλύτερα δείτε ακριβώς για ποιό λόγο γκρινιάζω πάλι στο παρακάτω ποστ που έκανα και για αυτό το προιόν στο imstagram...👄


Oriflame Novage  Bright Sublime Brightening toner 200 ml
Πήρα αυτό το τόνερ εντελώς παρορμητικά, χωρίς καν να κοιτάξω τα συστατικά του (κάτι που πλεον δεν κάνω ΠΟΤΕ), κάποια στιγμή που είχε βγει σε μια τρελή προσφορά. όταν το παρέλαβα και το... εξέτασα, διαπίστωσα ότι πρόκειται για ένα απολεπιστικό τόνερ με μικρές περιεκτικότητες από λακτικό και γλυκολικό οξύ για ελαφριά καθημερινή απολέπιση και ομολογώ ότι ήταν εξαιρετικό. Αφήνει πολύ ωραία αίσθηση απαλότητας και ενυδάτωσης στο δέρμα και νομίζω ότι θα αρέσει πολύ σε όσους ξεκινούν τώρα να πειραματίζονται με τα οξέα - το χρησιμοποίησα πολύ και στο σώμα και με άφησε πολύ ικανοποιημένη.




Αυτά λοιπόν για την ώρα...   Σύντομα έρχεται και η επόμενη παρτίδα!
Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε το Skincare Lovers GR group στο facebook
 και φυσικά να εγγραφείτε κι εσείς για να μοιραζόμαστε την τρέλα μας😁
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κι εσείς κάτι από όλα αυτά και πώς σας φάνηκε!!!

Σας φιλώ!



Αυτό το διαβάσατε???




No comments: