September 12, 2021

Empties - Summer 2021, part 2

      Συνεχίζουμε με μερικές ακόμη άδειες συσκευασίες προιόντων (κυρίως περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος) που τελείωσαν μέσα στο καλοκαίρι! Ομολογώ ότι αυτού του είδους τα ποστ είναι από τα αγαπημένα μου, μου αρέσει πολύ να τα δημιουργώ εγώ η ίδια, αλλά και να βλέπω τα empties άλλων instagrammers και beauty bloggers! Για να δείτε και το πρώτο μέρος των καλοκαιρινών μου empties, κάντε ένα κλικ εδώ.




Empties - Summer 2021, part2

Avon Senses Pure shower gel 250 ml
Ένα πολύ δροσερό και οικονομικό αφροντούς που έκανε ωραίο αφρό, μύριζε φρεσκάδα και το χάρηκα ιδιαιτέρως τις μέρες του καύσωνα... Τα αφροντούς αυτής της σειράς έχουν συνήθως πολύ ευχάριστα αρώματα και ενυδατική σύνθεση που δεν ξηραίνει το δέρμα μου, οπότε τα αγοράζω τακτικά, ειδικά όταν είναι σε προσφορά - κυκλοφορούν και σε ακόμη πιο οικονομικές συσκευασίες των 500 ml..


Kallos cosmetics SPA Ultra light body lotion 200 ml
Όταν πρωτοχρησιμοποίησα αυτή τη λοσιόν σώματος τον χειμώνα, μου φάνηκε αρκετά ελαφριά και ομολογώ ότι το πορτοκαλένιο άρωμα της δεν με ξετρέλανε, δεν μου "καθόταν" καλά... τελικά την συμπάθησα πολύ, την άφησα όμως κάποια στιγμή στην άκρη για κάτι πιο ενυδατικό και τώρα που την ξανάπιασα το καλοκαίρι, κυριολεκτικά την ΛΑΤΡΕΨΑ! Το άρωμα της ήταν ιδανικό, δροσερό και διακριτικό και η υφή της απλά τέλεια, με ταχύτατη απορρόφιση, όσο ενυδατική έπρεπε, χωρίς να κολλάει και να μου προκαλεί δυσφορία.  Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για τα εξαιρετικά της συστατικά και πού την ανακάλυψα με ενα κλικ εδώ, στο αναλυτικό review που είχα αφιερώσει σε αυτήν και σε άλλο ένα προϊόν της ίδιας εταιρείας.


Oriflame Milk&Honey Smoothing Sugar scrub 200 ml
Για αυτό το απολεπιστικό σώματος εχω μόνο καλά λόγια να πω... και μάλιστα το θεωρώ ένα από τα καλύτερα body scrubs που έχω δοκιμάσει!! Μυρίζει τέλεια, όπως και ολη αυτή η σειρά με γάλα και μέλι, έχει άπειρους και πολυ λεπτούς κόκκους που κάνουν φανταστική απολέπiση, χωρίς να γδέρνουν το δέρμα (αυτό ακριβώς θέλω, απεχθάνομαι τα άγρια, άγαρμπα scrubs!) και είναι βέβαιο ότι θα το αγοράσω ξανά. Κάποτε πίστευα ότι πρέπει να φέρομαι βάρβαρα στο δέρμα του σώματος μου για να γίνει λείο και απαλό, αλλά ευτυχώς ξεπέρασα εδώ και πολύ καιρό την λανθασμένη αυτή άποψη και το δερματάκι μου πλέον είναι πολύ πιο χαρούμενο😃 Για το πρόσωπο βέβαια δεν το συζητώ, τα scrubs παντός είδους έχουν καταργηθεί εδώ και χρόοοοονια!


Korres Coconut Water shower gel 250 ml
Συμπαθώ ιδιαιτέρως τη σύνθεση των αφροντους του Κορρέ με τον υπέροχο ενυδατικό αφρό που αφήνει απαλή την επιδερμίδα μου και η συγκεκριμένη μυρωδιά είναι από τις πιο αγαπημένες μου (αν δεν σας το έχω πει ήδη, πεθαίνω για οτιδήποτε coconut🥥) - απαλή, δροσερή και γλυκιά, ιδανική για το καλοκαίρι και όχι μόνο.  Εξαιρετικό, το έχω ήδη ξαναπάρει!


 Avon Care Macadamia hand cream 75 ml
Δεν θα σας ζαλίσω, έχω πει παμπολλες φορές πόσο μου αρέσουν οι κρέμες χεριών της Avon - το βλεπετε, άλλωστε, τις εμφανίζω συνέχεια στα empties μου και μάλιστα τις πετσοκόβω για να πάρω και την τελευταία σταγόνα! Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες μυρωδιές και συνθέσεις και η συγκεκριμένη είναι υπέροχη - αν σας αρέσουν τα αρώματα του αμύγδαλου, της βανίλιας, της καραμέλας, απλά δοκιμάστε την!



Messinian Spa Aloe Vera gel 100 ml
Έχω πάντα ένα καταπραϋντικό gel με αλόη στα ντουλαπάκια μου και δοκιμάζω διάφορα - το συγκεκριμένο περιέχει βιολογική αλόη, εκχύλισμα ελιάς, πανθενόλη, γλυκερίνη, αλλαντοΐνη και βιταμίνες Α&Ε, Εκτός όμως από την πολύ βολική συσκευασία με αντλία, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα - δεν είναι κακό, κάποιες φορές όμως που το εφάρμοζα στο σώμα μετά την αποτρίχωση, μου προκαλούσε ελαφρύ τσούξιμο και ερεθισμό, ενώ γενικά με άλλα παρόμοια τζελ αισθανόμουν μεγαλύτερη ανακούφιση και δροσιά στο δέρμα μου, οπότε δεν θα το ξαναπροτιμήσω.
 

CeraVe ΡΜ Moisturising lorion 52 ml
Από τις ωραιότερες ενυδατικές κρέμες προσώπου που έχω δοκιμάσει ποτέ, με εξαιρετικά συστατικά και υπέροχη, ελαφριά υφή, ιδανική για το μεικτό μου δέρμα.
Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο ποστ που της αφιέρωσα στο instagram👋


Avon Advance Techniqued Absolute Nopurishment 
Morocca Argan oil hair serum 30 ml
Αυτό το λαδάκι μαλλιών με αργανέλαιο είναι ό,τι πρέπει για να ενδυναμώσει και να ενυδατώσει τις ξηρές άκρες και το έχω αγοράσει πάμπολλες φορές - έχει αρκετά λιπαρή σύνθεση και θέλει προσοχή στην εφαρμογή, χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα για να μην βαρύνουν τα μαλλιά. Με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη και, αν και δοκιμάζω διάφορα τέτοια λαδάκια, επιστρέφω συχνά σε αυτό.


The Inkey List Collagen Booster serum 30 ml
Ένα σέρουμ με πεπτίδια είναι απαραίτητο σε μια αντιγηραντική ρουτίνα περιποίησης που σέβεται τον εαυτό της! Εννοείται βέβαια ότι ένα παρόμοιο προιόν δεν θα έλειπε και από τη δική μου skincare routine - συμπαθέστατο serum , για το οποίο μπορείτε να δείτε την πλήρη άποψη μου στο παρακάτω instagram post.




Revox Just Vitamin C 20% serum30 ml
Η βιταμίνη C και ειδικά το ασκορβικό οξύ, δηλαδή η καθαρή της μορφή, είναι από τα συστατικά που δεν θέλω ποτέ να λειπουν από τη ρουτίνα μου, γιατί είναι τέλειο αντιοξειδωτικό, δουλευει άψογα σε συνδυασμό με το αντιηλιακό για μέγιση προστασία, χαρίζει λάμψη και ομοιομορφία και γενικώς είναι σούπερ! Το συγκεκριμένο σέρουμ είναι απλά τέλειο για πολλούς λόγους και το προτείνω σε όλους - δείτε γιατί στο αναλυτικό μου Review με ένα κλικ εδώ~


Avon Mark Nude Matte creamconcealer
Ένα υγρό concealer με dow-foot applicator που πραγματικά με βόλεψε πολύ - η υφή του ήταν σαν μους, πολύ απαλή και με εξαιρετική διάρκεια και κάλυψη που μπορούσες να "χτίσεις" σε στρώσεις, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Χρησιμοποιούσα μικρή ποσότητα κάτω από τα μάτια για λίγη λάμψη (δεν μαζευόταν στις λεπτές γραμμές), αλλά και για να καλύψω σπυράκια, σημαδάκια και κοκκινίλες. Πολύ ωραίο, ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά - είχα την πιο ανοιχτή απόχρωση, αλλά δεν φαίνεται πώς λέγεται πάνω στη συσκευασία, μάλλον light... μπορεί και fair, πάντως ήταν η πιο ανοιχτή!!





Avon Peace & Love Attitude eau de toilette 560 ml
Ένα πολύ ευχάριστο και δροσερό άρωμα που μου έφτιαχνε τη διάθεση, διαρκούσε όμως ελάχιστα (δύο-τρεις ώρες το πολύ...). Πείτε μου όμως, σας παρακαλώ, γιατί το έχω μεγάλη απορία, συμβαίνει και σε εσάς να μην διαρκεί ΚΑΝΕΝΑ άρωμα στο δέρμα σας? 'Η είναι μόνο δικό μου θέμα??? Δεν μπορώ να καταλήξω αν φταίει το δέρμα μου ή αν πλέον τα αρώματα έχουν τελείως διαφορετικές συνθέσεις που εξατμίζονται σε χρόνο ρεκόρ... διαφωτίστε με!!!

John Frieda Luxurious Volume Touchably Full 
shampoo ml + condioter ml
Αυτές πρέπει να είναι οι τρίτες συσκευασίες που τελειώνω από τα συκεκριμένα προϊότα μναλλι'ων  για όγκο,  μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις!! Δείτε όλες τις λεπτομέρειες στο αναλυτικό άρθρο που τους αφιέρωσα με ένα κλικ εδώ.


Natura Siberica AntiOx Wild Blueberry Overnight Renew Face Cream mask 50 ml
Αγαπώ πολύ τις μάσκες νυκτός, οι οποίες στην ουσια είναι ενισχυμένες ενυδατικές κρέμες και προσφέρουν έξτρα φροντίδα - εμείς κοιμομαστε και αυτές δουλεύουν εντατικά! Συνήθως έχουν πλούσια υφή που δημιουργεί ενα προστατευτικό στρώμα στην επιδερμίδα για την αποφυγή απώλειας νερού κατά τη διάρκεια της νύχτας και για τη συγκεκριμένη έχω να πω ότι είναι υπέροχη! Δείτε τί είχα γράψει για αυτήν στο instagram...



Oriflame Love Nature Refreshing Toner Normal skin with Aloe Vera and Coconut water 150 ml
Από αυτή την οικονομική σειρά περιποίησης της Oriflame έχω δοκιμάσει αρκετά πραγματάκια και θα έλεγα ότι δεν με ενθουσίασε κανένα - η συγκεκριμένη τονωτική λοσιόν με οργανικά εκχυλίσματα Aloe Vera και νερού καρύδας είναι μάλλον το μόνο προϊόν που μου άρεσε αρκετά. Χωρίς οινόπνευμα, με ευχάριστο, δροσερό άρωμα καρύδας και ανάλαφρη σύνθεση, είναι αρκετά ενυδατική και τη θεωρώ μια καλή λύση αν ψάχνετε κάτι πολύ οικονομικό.

Αυτά λοιπόν από εμένα και για σήμερα...
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?


Σας φιλώ!



 Διαβάστε τώρα και αυτό...


No comments: