March 14, 2021

Empties - Winter 2021 part 1

 

      Δεν τα πάω καλά με τον χειμώνα... και χαίρομαι αφάνταστα που τελειώνει και φεύγει! Μαζί του θα φύγουν και πολλά beauty empties, συσκευασίες προϊόντων που αισίως άδειασαν και περιμένουν να πάνε στην ανακύκλωση, πρώτα όμως θα κάνουν εδώ την εμφάνισή τους για να σας πω τις εντυώσεις που μου άφησαν... let's start!

 
Empties - Winter 2021 part 1


Oriflame Eco Beauty eye cream 15 ml
Μια συμπαθητική κρεμούλα ματιών με ελαφριά σύνθεση που απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει αρκετά καλά την περιοχή κάτω από τα μάτια. Περιέχει το πλούσιο σε αντιοξειδωτικά αρκτικό Lingonberry και έλαια από σπόρους Sea Buckthorn (ιπποφαές). Την  έχω ήδη ξαναπάρει, μα που τη βρήκα σε προσφορά - αν ψάχνετε κάτι οικονομικό και ελαφρύ, είναι μια πολύ καλή επιλογή.
 
Love Beauty and Planet - TeaTree & Vetiver Face cleansing ge  125 ml  
Ένα τζελ καθαρισμου για λιπαρές επιδερμίδες με vegan σύνθεση, έλαιο τεϊόδεντρου και άρωμα από vetiver, που δεν είναι άσχημο, αλλά το βρήκα αρκετά έντονο... και δεν μπορώ να πω τελικά ότι μου άρεσε . Η συσκευασία με την αντλία είναι πολύ βολική, το τζελ κάνει αραιό αφρό και καθαρίζει απαλά, χωρίς να ξηραίνει το δέρμα -  το προϊόν σε γενικές γραμμές είναι καλό, τίποτα όμως το ιδιαίτερο και δεν θα το ξαναπάρω.
 
 
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced
Invisible protection face mist sof 50  75 ml
Πολύ βολικό προϊόν που έχω αγοράσει αρκετές φορές. Ιδανικό για γρήγορο φρασκάρισμα της ανιηλιακής προστασίας, που βέβαια δεν αντικαθιστά ένα νέο στρώμα αντιηλιακής κρέμας, μια που σίγουρα δεν θα καλύψει ομοιόμορφα όλο το πρόσωπο, είναι όμως σούπερ πάνω από μακιγιάζ ή απλώς όταν βαριέσαι ή βιάζεσαι... και μη μου πείτε ότι τον χειμώνα δεν χρειαζόμαστε αντιηλιακό, γιατι θα αρχίσω να τσιρίζω! Όσο υπάρχει φως της ημέρας έξω, υπάρχει και ακτινοβολία UVA/UVB, χειμώνα,καλοκαίρι, βρέξει, χιονίσει, μη τα λέμε συνέχεια αυτά!!!
Το αντηλιακό αυτό spray λοιπόν είναι πολύ εύχρηστο, δίνει ματ αποτέλεσμα και απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια. Μειονέκτημά του η αρκετά έντονη μυρωδιά - αν το εισπνεύσεις την ώρα που το ψεκάζεις, θα υποφέρεις... οπότε προσοχή! 
😍Και ένα extra tip: αν σας αρέσει το αντίστοιχο αντιηλιακό σε spray από την Laroche Posay, την επόμενη φορά πάρτε αυτό της Garnier - οι λίστες των συστατικών τους είναι σχεδόν πανομοιότυπες με ελάχιστες διαφορές στην ουισία πρόκειται για το ίδιο
προϊόν, μόνο που της Garnier έχει μισή τιμή!
 
 
SebaMed Sensitive Skin cream
Μια πολύ ευχάριστη κρέμα προσώπου με ελαφριά, μη λιπαρή, αλλά πολύ ενυδατική υφή, που πραγματικά χαιρόμουν να χρησιμοποιώ - πατήστε εδώ για να διαβάσετε το αναλυτικό μου Review.

 


Avene Cleanance Eau Micellaire 100 ml
Δύο συσκευασίες από το micellaire νεράκι καθαρισμού προσώπου και ματιών της Avene για λιπαρές επιδερμίδες - ένα πολύ ικανοποιητικό προϊόν που αφαιρούσε μια χαρά το μακιγιάζ μου (για βαρύ μακιγιάζ με πολλές στρώσεις ή αδιάβροχα προϊόντα δεν μπορώ να σας εγγυηθώ, μια που έχω γίνει φαν του πολύ minimal look...), χωρίς να ερεθίζει καθόλου το έρμα και τα ευαίσθητα μάτια μου. Νομίζω όμως ότι το αντίστοιχο νεράκι για ευαίσθητες επιδερμίδες της ίδιας εταιρείας με το λευκό καπάκι (δεν θυμάμαι πώς λέγεται η σειρά) ήταν καλύτερο σε γενικές γραμμές και μάλλον αυτό θα αναζητήσω ξανά.

Avon Care Sun cream Shine Control spf 50  50 ml
Με βόλεψε πολύ αυτή η αντιηλιακή ( εννοείται ότι την πετσόκοψα για να μην πάει χαμένη ούτε σταγόνα!) και ευχαρίστως θα τη αγόραζα ξανά. Έχει αρχικά λίγο πηχτή υφή, που όμως απλώνεται εύκολα και αφήνει ωραία ενυδατική αίσθηση και ματ αποτέλεσμα. Φοριέται άνετα και μόνη της, χωρίς άλλη ενυδατική κρέμα από κάτω... μόλις βγει σε προσφορά, θα την τιμήσω!

 Lancaster Tota l age Correction 
Dark Spot Correction & Glow Amplifier serum 30 ml
Πολύ συμπαθής ορός με ωραία συστατικά και ιδανική υφή για τη μεικτή μου επιδερμίδα -κάντε ένα κλικ εδώ για να διαβάσετε το αναλυτικό μου Review!

 


Avon Bubble Bath Traditional Lemonade 1000 ml
Εδώ και πολλά χρόνια παίρνω αυτά τα αφρόλουτρα της Avon για τρεις λόγους: η ενυδατική τους σύνθεση που αφήνει απαλό το δέρμα και κάνουν πολύ αφρό, έχουν μεγάλη ποικιλία στα αρώματα και είναι πολύ οικονομικά - αυτές οι τεραστιότατες συσκευασίες του ενός λίτρου κρατάνε αιώνες! Από πέρυσι γεμίζω με αυτά και τις θήκες για τα υγρά σαπούνια χεριών και τα χρησιμοποιω και για αυτόν το σκοπό. Η συγκεκριμένη μυρωδιά από λεμονάδα είχε πολύ σουξέ και άρεσε πολύ σε όλη την οικογένεια!
 
Avon Care hand creams 75 ml
Coconut,  Glycerine, Even Tone
Αγαπώ πολύ τις κρέμες χεριών της Avon, γι'αυτό και τις βλέπετε συχνά στα empties μου - έχουν πολύ καλές και αποτελεσματικές συνθέσεις με γρήγορη απορρόφηση, μεγάλη ποικιλία και σούπερ τιμές. Η πρώτη με έλαιο καρύδας είναι από τις αγαπημένες μου, η δεύτερη με γλυκερίνη ήταν limited edition συσκευασία με άρωμα γιασεμί, απίθανη και η τρίτη για ομοιομορφία στον τόνο δεν μπορώ να πω ότι με τρέλανε - δεν τη βρήκα αρκετά ενυδατική και η μυρωδιά της ήταν τελείως αδιάφορη.
 
Oriflame Milk & Honey Gold Nourishing Hand & Body cream
Αυτή η σειρά περιποίησης με εκχυλίσματα από μελι και γάλα από την Oriflame έχει την πιο τέλεια, γλυκιά και απαλή μυρωδιά και η συγκεκριμένη θρεπτική κρέμα χεριών και σώματος είναι από τις αγαπημένες μου εδώ και χρόνια. Για τα χέρια δεν τη βρίσκω αρκετή, για το σώμα όμως είναι υπέροχη, ελαφριά, απορροφάται εύκολα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και κάνει το δέρμα μου απαλό και μοσχομυριστό.
 
Revlon Youth body lotion 300 ml  
 Εξαιρετική λοσιόν σώματος, από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ever και μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό Review που της έκανα πατώντας εδώ.



Σύντομα έρχεται και το part 2 
με τα υπόλοιπα empties του φετινού χειμώνα...
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κι εσείς κάτι από τα παραπάνω,
πώς σας φάνηκε και τί μου προτείνετε να δοκιμάσω!!!
 
 
Σας φιλώ
 
Αυτά τα διαβάσατρε?


No comments: